Kuvaile lempparinaapuriasi. Miksi hän on lempparisi?
Minun lempparini on se miekkonen, johon olin ihastunut XD. Hän on lemppari, koska moikkaa aina mutta ei ole tungetteleva tai ärsyttävä. Toka lemppari on vuokra-asunnon miekkonen, koska... En edes tiedä miksi XD Hänen lapsensa tosin ärsyttävät välillä. Pysyisivätpä he aina sisätiloissa XD.
Kommentit (35)
Alapeukuttaja on epälempi-palstalaiseni
Sincc
Jos kysyy jotain asiaa. Niin täytyy myöskin kestää kuulla vastaukset.
Ei sellaista ole. Kaikki samanlaisia juoppoja tai meluavia kakaraperheitä.
Noin 10v tyttö joka haluaa tulla aina leikkimään kissojeni kanssa.
Lempi naapurini on samanikäinen ja yhdessä sekoillaan naapurustossa. Yks vanha pappa oli kolannu lumet niin tiputettiin katolta uudet lumet siihen :D Asutaan siis rivitalossa
Olen vielä 13
Vierailija kirjoitti:
Noin 10v tyttö joka haluaa tulla aina leikkimään kissojeni kanssa.
Tykkäävätkö kisut tytöstä?
Ap jatkaa: lemppareitani yhdistää se, että ovat minua kohtaan mukavia ja moikkaavat, mutta eivät yritä tunkea reviirilleni. Jotkut ídìootít rimputtelevat muiden ovien takana ihan pokkana, aikoinaan myös minun. Jessus että säikähdin, kun myöhään illalla joku rimputtelee. En tajua miten joillain on pokkaa mennä muiden oville tuolla tavalla. Piti aika tiukasti sanoa asiasta, että lopetti sen häiriköinnin.
Tuollaiset naapurit ovat inhokkeja ja 'luojan kiitos' se häirikkö asuu tuolla toisella puolella, niin en tyyliin ikinä törmää häneen.
Lempparinaapurini semmonen ehkä 65v eläkeläinen. Tosi skarppi ja olisikin varmaan vielä työelämässä ellei fyysinen kunto olisi huono. Juttelee aina talon asioista jos on kuullut juoruja ja jutellaan aina käytävässä ajankohtaisista höpöjutuista (kuten vaikka jouluruuista). Oon luvannut hänelle mennä auttamaan jos joskus tarvitsee jotain mutta ei ole tarvinnut. Uskon että hänkin auttaisi mua jos tulisi joku tilanne missä tarvitsisin vaikkapa apua johonkin askarruttavaan juttuun.
Eikä se ollut edes yksi kerta, vaan rimputteli useampana iltana klo 22 maissa. Miten víțussa joku kehtaa häiriköidä muita noin... En käsitä.
Muutaman naapurin kanssa moikkaillaan mutta harvoin jutellaan mitään vaikka ollaan "tunnettu" jo 20v. Lempparinaapurit on kaksi noin 8-10v tyttöä samasta perheestä, jotka iloisesti moikkaavat ja juttelevatkin mielellään, jos nähdään pihalla. Tutustuin vasta muutama päivä sitten kun autoin heitä etsimään kadonnutta lelua otsalampun valossa.
t. M60
Kahden lapsen yksinhuoltaja. Oikein mukava nainen, jonka kanssa juttu luistaa aina kun kohdataan. Mukava naapuri, joka ei ole koskaan millään tavalla häiriöksi.
Entinen naapuri, häneen on pisin välimatka.
Millään moikkaamisella ole mitään merkitystä, kunhan elävät ihmisiksi.
Tykkään kaikisa naapureistani tasapuolisesti, koska en näe heitä koskaan, eivätkä he koskaan tule juttelemaan kanssani. Sopii minulle täydellisesti. Painajaiseni olisi ystäväni naapurosto, jossa järjestetään grillibileitä ja naapuruston haravointitalkoita yms. Ystävälleni tämä sopii hyvin, minulle ei sopisi ollenkaan.
I once worked with a guy for three years and never learned his name. Best friend I ever had. We still never talk sometimes. - Ron Swansson.
(Sopii minulle hyvin tällainen järjestely)
Ehkä eräs naapuri jonka kanssa oli sama lämmin ajatus erästä asiaa kohtaan. Häntäkään en tunne mutta pari sanaa joskus vaihtanut.
Ulkomaalainen perhe Kolumbiasta. Kohteliaita, iloisia. Hyväkäytöksiset lapset. Eivät koskaan melua. Tervehtivät aina tavattaessa. Tosi komea mies 😅
Ne joita en ole nähnyt ikinä enkä kuullut pihaustakaan. Love ya!
Sanoi hei kun muutin
Sanoi heido kun muutin pois
Sincc