Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sibeliusryppy - millä pois?

Vierailija
14.12.2020 |

Näin 45-vuotiaana eletty elämä näkyy ihossa, ja kestän sen vaikka en hyvilläni ole :D Ainoastaan ns. sibeliusryppy on sellainen juttu, joka häiritsee suhteettomasti.

Kotikonstein sitä ei taida enää pois saada, mutta entäpä esimerkiksi mikroneulaus? Tai jopa täyteaineet? Eläissäni en ole kosmetologilla käynyt, enkä edes meikkaa, mutta tuosta kurtusta tahtoisin eroon.

Siis kysyn: kokemuksia aiheesta? Entä osaatko suositella hyvää tällaisia toimenpiteitä tekevää paikkaa, jossa ei tyrkytetä liikaa ja jossa ollaan ehdottoman ammattitaitoisia?

Jos haluat tuhlata kaikkien aikaa, voit tulla myös kommentoimaan, että minun pitäisi hyväksyä ryppy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox. Se tehoaa parhaiten otsan alueeseen.

Vierailija
2/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoks. Se oikea eikä mikään citykliniikka kiinan kopio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi Botox-piikki sen siloittaa. Kaikissa suurimmissa kaupungeissa on kyseisiä hoitoja tarjoavia hoitoloita :)

Vierailija
4/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox tai joku myy täyteaine.

Vierailija
5/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin Argiliniiniä, luonnon botoxia. Supertehokasta! Turhaan olen vuosia tuskaillut asiaa. Heti laiton jälkeen iho oli sileämpi ja viikon jälkeen ryppy poissa.

Vierailija
6/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle laitettiin Argiliniiniä, luonnon botoxia. Supertehokasta! Turhaan olen vuosia tuskaillut asiaa. Heti laiton jälkeen iho oli sileämpi ja viikon jälkeen ryppy poissa.

Ja kuinka usein tällainen toimenpide pitää sitten uusia, eli milloin se ryppy ilmestyy takaisin? 

Vierailija
7/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hommata dermarollerin kotiin ja mikroneulailla sitä ryppyä, voi auttaa jonkin verran. Perään sitten jotain vitamiinipitoista seerumia.

Vierailija
8/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsateipit yöksi

Vierailija
9/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia suositellaan mutta itse laitatin nelikymppisenä täyteainetta ja lopetin rypistelyn ja lisää ei ole tarvinnut laittaa. Botoxin vaikutus kestää max puoli vuotta- vuoden.

Vierailija
10/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibeliusryppy on aina infektioperäinen, siihen tehoaa esim. vahva vetyperoksidi. Pitää käyttää monta kertaa, siitä se iho paranee pikkuhiljaa.

Vierailija
11/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana lopeta se rypistely. Tuo on sellainen ryppy jonka teet ihan itse, eikä mikään hoito auta hirveästi jos et lopeta otsan rypistelyä. Joillakin on tapana koko ajan pitää vihainen perusilme tai muuten ilmeilla itsekseen, ei ihmekään että tulee ryppyjä.

Vierailija
12/12 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohta ikää 48v. Oli tarjouksessa botoxtäyte eräässä hoitolassa. Käyn tammikuussa. Hinta 100e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme