Kertokaa kokemuksianne Tinderistä!
Täällä yksi aloittelija (nainen), latasin vasta Tinderin. Mitä hyvä tietää, mitä kannattaa huomioida?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso on tinderissä heikko, siellä on enimmäkseen yh:t, lihavat, rumat, asennevammaiset ja mielenterveysongelmaiset. Toki löytyy hyviäkin naisia mutta ne ovat suuri vähemmistö.
Ja sama miesten osalta. Yhtään "hyvää" miestä ei tullut vastaan kahden vuoden tinderöinnissä.
Mitä tarkoitat hyvällä miehellä?
Sellaista jolla ei olisi ollut alko-ja mielenterveysongelmaa, sellaista joka ei eka treffeillä olisi käynyt kehumaan entisiä panojaan, sellaista joka ei eka treffeillä olisi käynyt rintoihini käsiksi, sellaista joka ei eka treffeillä olisi vuodattanut exästään kaikkea mahdollista ja mahdotonta, sellaista joka eka treffien jälkeen kun toisista treffeistä kieltäydyin (kun tuli treffeille verkkateissa ja rikkinäisessä t-paidassa) ei olisi haukkunut minua h*oraksi ja läskiksi jne. Ja nämä kaikki eri miesten kanssa treffattu.
Niin ja siellä on myös minun kaltaisia hyviä miehiä. Voit myös itseäsi syyttää kun teet huonoja valintoja.
En ole syyttänyt ketään, en edes itseäni. Joka leikkiim ryhtyy, se leikin kestäköön. Syyttely ei auta asiaa. Ja kuten sanoin, valinnasta ei tiedä ennenkuin ne ekat treffit on. Ja te hyvät miehet, niinkuin muutama teistä täällä itsestään ilmaisee, valitkaa te oikein. Luulisi olevan helppoa kun on hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin vuosina 2015-2019 noin nelisenkymmentä miestä joista lähes kukaan ei halunnut tavata mua uudestaan. Poistin sovelluksen lopullisesti syksyllä 2019 enkä aio enää palata sinne. Jos Tinder-Inka aka Tinka ei löydä Tinderistä pitkäaikaista seuraa (ja näyttää Angelina Jolielta, on siis jumalaisen kaunis nainen), niin ei mun näköinen mätärikään sieltä tuu mitään löytämään.
Mä haluaisin nähdä miltä tuo Tinka näyttää, mutta en löydä mistään nimeä, enkä kuvaa. Kaikki vieraatkin tinder-päiväkirjassa kehuvat hänen ulkonäköään. Tykkään kuunnella tuota podcastia, mutta olisi kiva saada Tinkallekin kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yleensä viestejä tulee?
- ap
Eikös se riipu siitä, kuinka paljon ensinnäkin tulee mätsejä. Eli jos itse olet tarkka tykkäyksistäsi ja mätsejä tulee vain muutama, niin viestejä tulee vielä vähemmän. Itse olisin varmaan ultraronkeli, joten pitäisin hyvänä tuloksena, jos parin viikon aikana syntyisi pari-kolme kontaktia jotka johtaisivat viestittelyyn ja sitä kautta tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin vuosina 2015-2019 noin nelisenkymmentä miestä joista lähes kukaan ei halunnut tavata mua uudestaan. Poistin sovelluksen lopullisesti syksyllä 2019 enkä aio enää palata sinne. Jos Tinder-Inka aka Tinka ei löydä Tinderistä pitkäaikaista seuraa (ja näyttää Angelina Jolielta, on siis jumalaisen kaunis nainen), niin ei mun näköinen mätärikään sieltä tuu mitään löytämään.
Tinder-Inka on nirso ja ei halua löytääkään sieltä miestä, koska Tinkan parisuhdestatus muuttuu sillä ja hän ei olisi enää Tinder-Inka vaan tavis, joka menettäis podcastit.
Omat huomiot Tinderistä:
Käytä vain tuoreita ja rehellisiä valokuvia. Jätä siis filtterit ja kuvamuokkaukset pois. Rehellisyys ei toki tarkoita inhorealismia, vaan toki valitset parhaat kuvakulmat ja asennot ja VALOTUKSEN. Valokuvat max vuoden vanhoja. Tai mahdollisesti kuviin päivämäärä, milloin on otettu, jossei kivoja tuoreita kuvia ensihätään saa otettua. Älä pelkää hymykuvia, vaikka mielestäsi näyttäisitkin niissä hoopolta! Toiset ihmiset katsovat kuviasi eri silmillä kuin sinä. Voit antaa vaikka kaverin valita kuvasi, jos itsekritiikki käy ylikierroksilla. Josset yleensä arkena viihdy paksussa meikissä, niin ei kannata sellaisia kuvia laittaa Tinderiinkään. Pikkuisen kannattaa kuitenkin kuviin meikata (vaikket normaalisti meikkaisikaan) sillä kamera syö kontrasteja.
Tykkää vain tyypeistä, jotka oikeasti kiinnostaisivat. Joko kuvat sykähdyttävät tai sitten profiiliteksti herättää mielenkiinnon. Keskusteluja syntyy helposti useampi yhtä aikaa ja on kurjaa tuhlata aikaa ja energiaa tyyppeihin, joita roikotat vain ”hätävaralla”, sillä et kuitenkaan tyytyisi heihin vaikka päätyisit treffeille vaan etsisit edelleen samalla jotain parempaa. Valitse siis ihmiset ja KESKITY heihin. Silloin saat heistä enemmän irti ja se on reilumpaa kaikille kun kiinnostus on aitoa.
Mieti, mikä sinulle on tärkeää ja tuo se esiin. Ei kannata yrittää miellyttää kaikkia miehiä massana, vaan uskalla jakaa mielipiteitä. Ne, jotka tykkäävät rokkimimmeistä, tykkäävät heistä sitten tosi paljon jne. Ei sinun tarvitse kerätä satoja matcheja, jos haet vain yhtä miestä parisuhteeseen. Yksi täydellinen riittää ja pidä huolta, että se täydellinen huomaa myös sinut. Omalla kohdallani tärkeää on keskustelutaito ja niinpä annoin sen näkyä myös profiilitekstissäni ja samoin valkkasin vain miehiä, joilla oli kiinnostavat profiilitekstit. En roiku sosiaalisessa mediassa, joten surutta hylkyyn menivät myös miehet, jotka mainostivat ig-tilejään.
Mainosta sitä mitä olet, älä sitä mitä et ole! Negatiiviset yhtään mitkään ovat hyvin monelle järkevälle ihmiselle totaalinen turn-off. Aika turhaa listata myös omia vaatimuksia miehelle omassa profiilissasi, koska itsehän sinä ne tykkäämäsi miehet valkkaat heidän profiiliensa perusteella. Ei turha mainostaa tyyliin ”ei kaljuja tai lihavia miehiä!”, sillä näethän sinä nuo asiat itsekin heidän profiilistaan selatessasi. Henkisiä asioita miehet voivat tuoda esiin profiilissaan tai olla tuomatta. Eli, jos haluaisit vaikka uskovaisen miehen, tuo siis mieluummin oma uskonnollisuutesi esiin omissa kuvissasi tai profiilissasi. Oikeat miehet päätyvät tykkäilemään sinusta ihan itse, ilman painostavaa tunnelmaa (jota tuollaiset vaatimuslistat tuovat).
Sen verran päteviä ovat nämä vinkit olleet, että päädyin juuri seurustelemaan Tinder-miehen kanssa. Ekoilla treffeillä ei vielä kipinöinyt, oikeastaan vasta toisilla kiinnostuin kunnolla, kun päästiin alkujännityksen yli tutustumaan puolin ja toisin. Anna siis kiinnostaville ihmisille tilaisuus. Ja pyri näkemään viikon sisällä matchista, ettei kummallekaan muodostu liian vahvoja (vääriä) mielikuvia toisesta.
Älä ahnehdi vaikka swaippailu onkin koukuttavaa! Ei ole mitään järkeä kerätä satoja matcheja, kun et kuitenkaan niiden kaikkien kanssa kykene keskustelemaan.
Sain niiin paljon tykkäyksiä että jouduin poistamaan sovelluksen ja lähtemään maapakoon Viroon. Silti minua seurasi 10 naista ja 15 miestä!
T. Miro Tenho
Vierailija kirjoitti:
Sain niiin paljon tykkäyksiä että jouduin poistamaan sovelluksen ja lähtemään maapakoon Viroon. Silti minua seurasi 10 naista ja 15 miestä!
T. Miro Tenho
en usko
t.Jarmo Kalliomäkilä
Niin ja siellä on myös minun kaltaisia hyviä miehiä. Voit myös itseäsi syyttää kun teet huonoja valintoja.