Kertokaa kokemuksianne Tinderistä!
Täällä yksi aloittelija (nainen), latasin vasta Tinderin. Mitä hyvä tietää, mitä kannattaa huomioida?
Kommentit (29)
Miehet on usein joko pelimiehiä tai täysin luusereita. Välimuotojakin on mutta eivät siellä viihdy kauaa. 6 vuotta olen sovellusta käyttänyt enkä juurikaan koe siitä hyötyväni.
Tapasin vuosina 2015-2019 noin nelisenkymmentä miestä joista lähes kukaan ei halunnut tavata mua uudestaan. Poistin sovelluksen lopullisesti syksyllä 2019 enkä aio enää palata sinne. Jos Tinder-Inka aka Tinka ei löydä Tinderistä pitkäaikaista seuraa (ja näyttää Angelina Jolielta, on siis jumalaisen kaunis nainen), niin ei mun näköinen mätärikään sieltä tuu mitään löytämään.
Naisten taso on tinderissä heikko, siellä on enimmäkseen yh:t, lihavat, rumat, asennevammaiset ja mielenterveysongelmaiset. Toki löytyy hyviäkin naisia mutta ne ovat suuri vähemmistö.
Yritän tiivistää tähän nyt oppimiani asioita!
💘 Bio ei kerro tyypin todellisista haluista välttämättä mitään. Kysy rohkeasti tyypiltä heti alkajaisiksi mitä hän todella täältä hakee. Säästyt pettymyksiltä, sillä kaikki panomiehet eivät todellakaan uskalla laittaa bioonsa suoraan, että seksiseuraa olen vailla!
💘 Jos tyyppi kähmii jo ensimmäisillä treffeillä on se HUONO merkki. Vaikka kuinka klikkaisi ja kokisi toisen viehättäväksi ei vain ole ok viedä juttua fyysiselle tasolle näin pian. Uusi mottoni onkin "jos voi heti panna, ei tarvi enää panostaa"
💘 Oikeasti kiinnostunut tyyppi järjestää sinulle aikaa, joten älä jää odottamaan viikkotolkulla toisia treffejä. Niitä ei tule.
💘 Älä suostu treffeille liian pian (esim. jo seuraavana päivänä!). On hyvä luoda alkuun jonkinlainen mielipide tyypistä ja olla hyvin varma siitä, että hän todella on se joka sanoo olevansa.
💘 Ole oma itsesi. Uskalla sanoa mielipiteesi ja luota huumoriisi. Oikea tyyppi arvostaa sitä!
Itselläni ei ole hyviä kokemuksia. Ääliömäisesti käyttäytyviä miehiä, ja yhdestä miehestä en meinannut päästä eroon millään. Jos en halunnut tavata uudestaan, niin alkoi haukkuminen ja lähestulkoon kiusaamiseen asti. Varattuja seksin vonkaajia on kyllästymiseen asti. Poistin profiilini noin kaksi vuotta sitten, enkä takaisin laita. Mutta onnea kumminkin sinulle.
Pk-seudulla tuntunut käyttäjämäärä noin 40 vuotiaaiden keskuudessa tippua verrattuna vaikka vuoden parin takaiseen. Toisaalta palvelu tuntuu tosi huonosti toimivan teknisesti. Laitan ikähaarukan, niin silti tarjoaa ihmisiä haarukkani ulkopuolelta. Suht pian kertoo, että haku-alueeltani on sopivat käyttäjät loppu ja tarjoaa globaliin siirtymistä, minkä jälkeen löytyykin useampi omalta hakualueelta omassa ikähaarukassa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso on tinderissä heikko, siellä on enimmäkseen yh:t, lihavat, rumat, asennevammaiset ja mielenterveysongelmaiset. Toki löytyy hyviäkin naisia mutta ne ovat suuri vähemmistö.
Ja sama miesten osalta. Yhtään "hyvää" miestä ei tullut vastaan kahden vuoden tinderöinnissä.
Ole mahdollisimman oma itsesi ja pidä vain realistisia kuvia itsestäsi.
Moni mies yllättyi kuinka olen "jopa kauniimpi livenä kuin kuvissa" (enkä ole mikään malli) ja moni kertoi kuinka joutunut pettymään kun on treffikumppaneilla ollu niin vääristäviä ja suorastaan valehtelevia kuvia itsestään(sillon ei ole enää mitään tehtävissä jos ensikohtaamisella joutuu pettymään).
Pyysin ite myös aina kuvan whatsappilla ennen näkemistä niin sain reaaliaikaisen kuvan siitä ketä olen menossa tapaamaan, enkä siis mennyt jos se poikkesi huonolla tavalla miehen tinder kuvista. Jos ei toisen ulkonäkö miellytä, niin se ei sitten miellytä ja aivan turha toistemme aikaa tuhlata enempää.
Hyviä kokemuksia on itelläni tinderistä esimerkiksi nykyinen avomieheni :)
Pidä mieli positiivisena on myös toinen neuvoni, älä missään tapauksessa takerru pettymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama miesten osalta. Yhtään "hyvää" miestä ei tullut vastaan kahden vuoden tinderöinnissä.
Jos sama miehissä ja naisissa, niin onko tämä tulkittavissa ettet itsekään ole hyvä tai olet "hyvä"?
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudulla tuntunut käyttäjämäärä noin 40 vuotiaaiden keskuudessa tippua verrattuna vaikka vuoden parin takaiseen. Toisaalta palvelu tuntuu tosi huonosti toimivan teknisesti. Laitan ikähaarukan, niin silti tarjoaa ihmisiä haarukkani ulkopuolelta. Suht pian kertoo, että haku-alueeltani on sopivat käyttäjät loppu ja tarjoaa globaliin siirtymistä, minkä jälkeen löytyykin useampi omalta hakualueelta omassa ikähaarukassa.
Itse asun Tampereella ja tinder asetukset näyttää että olen Kuopiossa, seuraavana päivänä näytti Asikkalaa ja sen jälkeen Orivesi, mikähän tätä oikein vaivaa? Näyttää myös ikähaarukan ulkopuoleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat hyvällä miehellä?
Sellainen huomio vielä että pidä maalaisjärki päässä. Vonkaajat ja itseään toistavat kannattaa vaan poistaa. Kuka haluaa ruinaavan treffikumppanin, no ei kukaan!
Tinderissä ei myöskään kannata roikkua kerralla kuin pari viikkoa tai kuukausi ja pitää taas taukoa. Usko siihen että sieltä löytyy kiva tyyppi, jos ei löydy ja epätoivo hiipii niin veks vaan sovellus ja myöhemmin uudestaan. Tinderissä ei oo mitään järkeä roikkua pahalla ja pettyneellä mielellä. Ja sellanenki huomio että kannattaa tykätä vain niistä "oman näkösistä" tyypeistä. Turha lähteä jotain fitness mammoja ja daddyjä sieltä haalimaan ellei ole itse samanlainen. Kuka edes haluaa kumppanikseen paljon paremman näköisen mitä itse on? Onpa sitte kiva kärsiä paskasta itsetunnosta jos suurella ihmeellä sattuukin sellaisen nappaamaan. Tai muutenkin kun sellasilta ei varmaan kiinnostusta tavallisia ihmisiä kohtaan heru. Ja suurin osa heistä on vaan itseään ja omia sometilejään siellä mainostamassa, joten unohda. Itteäni ei kyllä voisi sellaset vähempää kiinnostaa vaikka olenkin hyvässä kunnossa, mutta maalaisjärki tollasessakin mukana olla pitää. Aidot ihmiset on parhaita joita kiinnostaa myös toiset aidot ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sama miehissä ja naisissa, niin onko tämä tulkittavissa ettet itsekään ole hyvä tai olet "hyvä"?
Yhtä hyvä tai huono, niinkuin sinäkin. Mutta, löysin kyllä kumppanin muuta kautta. Ja vaikka tämä suhde ei kestäisikään niin treffisivustoille en enää aio mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat hyvällä miehellä?
Sellaista jolla ei olisi ollut alko-ja mielenterveysongelmaa, sellaista joka ei eka treffeillä olisi käynyt kehumaan entisiä panojaan, sellaista joka ei eka treffeillä olisi käynyt rintoihini käsiksi, sellaista joka ei eka treffeillä olisi vuodattanut exästään kaikkea mahdollista ja mahdotonta, sellaista joka eka treffien jälkeen kun toisista treffeistä kieltäydyin (kun tuli treffeille verkkateissa ja rikkinäisessä t-paidassa) ei olisi haukkunut minua h*oraksi ja läskiksi jne. Ja nämä kaikki eri miesten kanssa treffattu.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista jolla ei olisi ollut alko-ja mielenterveysongelmaa, sellaista joka ei eka treffeillä olisi käynyt kehumaan entisiä panojaan, sellaista joka ei eka treffeillä olisi käynyt rintoihini käsiksi, sellaista joka ei eka treffeillä olisi vuodattanut exästään kaikkea mahdollista ja mahdotonta, sellaista joka eka treffien jälkeen kun toisista treffeistä kieltäydyin (kun tuli treffeille verkkateissa ja rikkinäisessä t-paidassa) ei olisi haukkunut minua h*oraksi ja läskiksi jne. Ja nämä kaikki eri miesten kanssa treffattu.
Valitset huonosti. Itse en ole tehnyt noista mitään. Tosin suurin osa treffikumppaneista ei ole minua myöskään kiinnostanut toisia treffejä ajatellessa.
Itse löysin tuota kautta nykyisen kumppanin.
Kuinka paljon yleensä viestejä tulee?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset huonosti. Itse en ole tehnyt noista mitään. Tosin suurin osa treffikumppaneista ei ole minua myöskään kiinnostanut toisia treffejä ajatellessa.
Vai niin. Ei sitä huonoa valintaa tiedä kun vasta sitten kun on ne eka treffit. No, minun kohdalle nyt sattuivat nuo tapaukset, mutta löysin kyllä muuta kautta kumppanin itselleni, ja onhan monia onnistanut treffisivujen kauttakin, osalla jopa pitkääkin suhdetta takanapäin. Näin 50+ ikäisenä kumppanin löytäminen ei ole mikään helppo juttu, nuorempana se jotenkin loksahti vaan itsestään kun perhettä perustettiin. Tarjontaa varmaan olisi vaikka kuinka paljon, mutta että just ne kaksi löytäävät sieltä nettiviidakosta toisensa, niin ei ole helppo ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yleensä viestejä tulee?
- ap
Yli tuhat viikossa normaalisti mätsejä.
Valtavasti tulee viestejä, se on oma kokemukseni.