Onko muilla näin ääliöitä miehiä?
Olen koko päivän maannut sairaana sohvalla (flunssa) ja miehen tultua kotiin ajattelin, että hänellä olisi aivot ja vähän tilannetajua. Oletus oli väärä. Mies päätteli, että täällä ei kannata olla, kun makaan vain sohvalla ja häipyi vanhempiensa luokse. Tuli takaisin vasta hetki sitten ja sanoi jo syöneensä "kotonaan". Että kiitos vaan huomaavaisuudesta sairaana olevaa avopuolisoa kohtaan, joka ei ollut jaksanut laittaa ruokaa. Luojan kiitos meillä ei ole lapsia. Tekis mieli vetästä lättyyn ja lujaa.
Kommentit (26)
Voi ei, just tollasten juttujen takia olen päättänyt pysytellä sinkkuna... :D
Ap, otan osaa & toivotan pikaisia paranemisia!
Murhamiestäkin jotenkin voi ymmärtää, mutta ei tommosta Äääliötä!!
Kunnon poskiontelotulehdusta jälkitaudiksi sinulle ja kovia kuumeita!
Tehkää ihmeessä lapsi taikka pari niin saat miehesi pysymään kotosalla. Jos asenne on sitten edelleen sama niin pakkaa miehesi tavarat ja sano tilaanko taksin vai menetkö omallasi. Pyydä jättämään ne huoneiston avaimet eteisen pöydälle kun vastaisuudessa niistä ei ole sinulle käyttöä.
kyllä nyt 39 asteen kuumeessa voi buranan jälkeen 1-1.5 tehdä rauhaksiin jotain.
juo runsaasti vettä kuume kuivattaa ja se pahentaa oloa!
Mitä sen miehen olisi pitänyt tehdä?
hyh kun tulee niin kiukkuiseksi teistä kitisevistä pikkunaisista jotka haluavat huomiota ja hellittelyä mahtavat määrät.. tunne ajattelijoita, osoitatte käytöksellänne miehelle kyllä milloin hän ei toimi toivomallanne tavalla ja homma ei toimi näin. sillä tavoin ei saa halia huomiota ja hellittelyä koska miehestä ei tunnu siltä.
Miks sen ois pitänyt kotiin jäädä? Eikö aikuinen ihminen osaa sairastaa pientä flunssaa yksin? Oisit vaikka soittanut miehelles ja pyytänyt tuomaan sulle ruokaa vanhemmiltaan tai kaupasta. Ei saa olla niin avuton ja olettaa, että toinen tietää, mitä toinen tarvii, jos ei osaa sitä sanoa tai pyytää.
Ei, mulla on kiva ja fiksu mies.
Teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Mies on hoitanut ruokailunsa vanhempiensa luona. Ota pari buranaa, juo paljon vettä ja sitruuna-hunajateetä jos maistuu, vedä peitto korviin ja nuku 12 h. Sillä lailla paranet, oli mies millainen tahansa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:15"]
Mitä sen miehen olisi pitänyt tehdä?
[/quote]
Ai että on ihan ok häipyä muualle syömään, kun huomaa kotikotin olevan sohvapotilaana? Mies olis voinu kenties itse tarttua paistinpannuun vai mitä? Ei oo normaalia touhua olla parisuhteessaan noin välinpitämätön toista kohtaan.
ap
Luojan kiitos tosiaan että teillä ei ole lapsia. Kuka niitä hoitaisi kun isi olisi töissä ja äidillä pikku flunssa?
Eipä ole noin ääliötä vielä' ollut.
Ihan hyvässä kunnossa olet kun av:lla roikut.
No kyllä mun mies tossa tilanteessa hoitaa ruokaostokset ja ruuanlaitot ihan oma-alotteisesti. Jo sillom kun seurusteltiin eli ei ees asuttu yhdessä, hoiti mua kun olin vatsataudissa ja kämppistä siinä sivussa. Kolmantena päivänä tais lähteä koululle syömään kaverin kanssa kun aloin jo olla parempi, että pääs vähän tuulettumaan.
Tietysti kannattaa suoraan pyytää sitä mitä tarvitsee ja toivoo, ei munkaan mies ajatuksia osaa lukea. Mutta ei oo kohtuutonta odottaa että tasavertasesti huolehditaan kodin askareista ja myös puolisosta, sillon kun tilanne sitä vaatii. Ei varmaan kannata luottaa siihen että mies taikaiskusta muuttuu, jos joskus saatte lapsia. Kerro nyt kuitenkin rauhallisesti miltä tuntuu ja mitä oisit kaivannut, älä jää hautomaan ja murjottamaan!
Ap:n mies toisella forumilla: "Onko muilla näin laiskoja ja avuttomia naisia? Tein 16h päivän töissä ja tulin rättiväsyneenä ja nälkäisenä kotiin. Mitä on tehnyt koko päivän rakas avopuolisoni? Maannut sohvalla flunssan "kourissa" eikä ollut viitsinyt edes pakastepizzaa heittää uuniin. Lähdin sitten vanhemmilleni syömään koska meni niin hermot!"
Mulla oli sellainen joka huusi ja haukkui sängyn vieressä kun makasin sairaana että mun pitäisi nousta laittamaan ruokaa. Kuumeesta en tiennyt edes, olin vain helvetin väsynyt. Raahauduin nostamaan jauhelihan sulamaan mikroon, ja rojahdin taas sänkyyn ja nukahdin.
Lopulta sain haukut siitä että miksi laitoin jauhelihan sulamaan jollen kerran meinaa laittaa ruokaa... ja mies laittoi itselleen kaurapuuroa.
(Aina jollen laittanut ruokaa tarpeeksi ajoissa, hän keitti puuron itselleen, minä en sitten saanut syödä mitään)
Kun sitten huomasin olevani kuumeessa, valitti että mun olisi pitänyt kertoa. Wtf? Lääkärintodistusko sille olisi pitänyt olla? Ja ettei perkele voinut siitä jauhelihastakaan laittaa mitään?
Tämä oli aika painava syy siihen miksi pistin miehen kiertoon, meillä oli yhdessäoloa takana tuona viikonloppuna tasan 10 vuotta, muut kai olisivat juhlineet jotenkin, mutta ei meillä vaan.
Koirallekin se osti herkkuja synttärilahjaksi samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:16"]
Miks sen ois pitänyt kotiin jäädä? Eikö aikuinen ihminen osaa sairastaa pientä flunssaa yksin? Oisit vaikka soittanut miehelles ja pyytänyt tuomaan sulle ruokaa vanhemmiltaan tai kaupasta. Ei saa olla niin avuton ja olettaa, että toinen tietää, mitä toinen tarvii, jos ei osaa sitä sanoa tai pyytää.
[/quote]
Ei saa olla niin pälli, ettei omaa minkäänlaista käsitystä siitä, mitä kumppani voisi tarvita kipeänä, vaikkei toinen pyydäkään... En olisi tuollaisen ihmisen kanssa.
Laita vaihtoon! :(
Paranemista!