Minkä diagnoosin antaisit tälle ihmiselle?
Kyseessä n70v nainen, ilkeä "huumorin" varjolla, shiftaa lupaustensa kanssa, tykkää kun toisilla on paha mieli, todella hankala, valehtelee, kontrolloi, manipuloi, mustamaalaa...
Väkivaltainen...
Minulla on oksettava tilanne elämässä, ja tämä se vaan nauttii.
Mainitsinko että tolkuttoman kateellinen?
Ja itara.
Kommentit (16)
En ole lääkäri, enkä antaisi etädiagnoosia jonkun keskustelupalstan perusteella vaikka olisinkin.
Olisi helpompi diagnosoida se, joka on sukset ristissä joka ikisen tapaamansa ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole lääkäri, enkä antaisi etädiagnoosia jonkun keskustelupalstan perusteella vaikka olisinkin.
Tyhmät eivät pääse lääkäriksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät eivät pääse lääkäriksi!
No sitten sulla säästyy aikaa kun et hae.
Manipulointi ja valehtelu kuuluvat narsistiseen persoonallisuushäiriöön.
Vieläkään en näe diagnoosia.
Hassua.
No, katkera ja voitontahtoinen toki.
Sellaiselle pitääkin asettaa rajat.
Tavallinen ihminen siis . Vanhuus tuo omat vaivansa ja luopuminen . Sekä kannattaa käyttää kirkossa . Hautausmaalla sukuhaudoilla se on tärkeää vanhetessa . Vanhukset joutuu myös maksamaan sähköt laskut ja hautahoidot sekä lääkärit ettei voi tuhlata yhtään . Pitää katsoa että pyykit on pesty on puhtaat vaatteet päällä ja ruokaa . Ei saa olla noin itsekäs kun itsekin tulette vanhoiksi kuka teitä hoitaa ?
Joko sä myit sen mökin ilman avainta?
Miksi ihmeessä tarvitset hänelle diagnoosia? Jotkut nyt vaan ovat m*lkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompi diagnosoida se, joka on sukset ristissä joka ikisen tapaamansa ihmisen kanssa.
Mitäs tämä tarkoitti?
Olisiko kuitenkin järkevämpää miettiä mitä voi tehdä suojellakseen omaa mielenterveyttä tuon henkilön käytökseltä kuin toivoa keskustelupalstalta diagnoosia?
Jos sanon että hänellä on varmaan flunssa niin mihin ajattelit käyttää sitä tietoa? Jos sinulla on vielä vaikea tilanne niin pidä huoli että sinä olet itse enemmän omissa ajatuksissasi kuin joku asiaan edes kuulumaton ihminen joka ilmeisesti tunkee elämääsi hääräämään tai jota itse pidät lähellä vaikka sattuu.
Vikojen etsijöitä kirjoitti:
Tavallinen ihminen siis . Vanhuus tuo omat vaivansa ja luopuminen . Sekä kannattaa käyttää kirkossa . Hautausmaalla sukuhaudoilla se on tärkeää vanhetessa . Vanhukset joutuu myös maksamaan sähköt laskut ja hautahoidot sekä lääkärit ettei voi tuhlata yhtään . Pitää katsoa että pyykit on pesty on puhtaat vaatteet päällä ja ruokaa . Ei saa olla noin itsekäs kun itsekin tulette vanhoiksi kuka teitä hoitaa ?
Ole hyvä vain. Saat ikiomaksi. Katso sitten ettei tämä "avuton vanhus" pissi kahviisi tai uhkaile jollain astalolla.
Joskus on tullut tehneeksi jotain josta pitäs antaa fy fankilaa.
Tässä jollekulle herttainen mummeli.
😂
Olen sitä mieltä että, vanha saa olla muttei ilkeä. Jospa hän on vaan perus k*sipää.
Katkera