Mies ei tule suihinotossa
Olemme seurustelleet jo monta vuotta ja olemme molemmat toistemme ensimmäiset kumppanit ja muiden kanssa emme ole olleet. Minä en ainakaan ole ja niin mieheni ainakin vannoo, mutta eihän sitä voi ikinä tietää. Epäillyt olen että on muilta käynyt otattamassa suihin... Mutta joka tapauksessa siis ongelma on se, että vaikka teen mitä niin mies ei tule kun otan häneltä suihin. Kaikkia kikkoja olen kokeillut mitä olen keksinyt ja jostain lukenut, mutta tulosta ei ole tuottanut. Olen muutaman kerran sanonut että hän voisi neuvoa mitä pitäisi tehdä, mutta vastaus on aina että tuo on hyvä tai ei ole vastannut mitään. Eikä kuulemma tiedä miksi ei tule, vaikka kuulemma hyvältä tuntuu. Mitä pitäisi tehdä? En keksi mitään enään ja tämä alkaa käydä itsetunnon päälle, että enkö oikeasti vain osaa? Voiko se olla niin himputin vaikeaa... Kohta ei tee mieli edes yrittää, kun tulee itsellekkin niin paha mieli. Mies sanoo että kaikki hyvin, ettei se haittaa, mutta pelottaa että menee muualta hakemaan jos en ala kohta onnistumaan. Neuvoja?
Kommentit (30)
Kiva lisämauste suikkareihin on osaava käsihoito. Kauniit pehmeät kädet ja pitkät punaiset kynnet suonikkaan jortikan ympärillä ovat stimuloitavaa katsottavaa...
Oletko varma että miehesi pitää suihinotosta? Kaikki miehet eivät pidä. Jos hän kuitenkin selkeästi sitä pitää, niin rennosti vaan.
Ota suinhin vasta aivan siinä vaiheessa, kun mies alkaa olla lähellä laukeamsita käsihoidolla. Takuuvarmasti laukeaa, kun jatkat runkuttamista samalla, kun imet kullia kielellä pyörittäen terskan alta ja hierot peräreikää toisella kädellä.
Kiitos kun suurinosa on vastannut asiallisesti :) peppu jutut ei tule kysymykseen, sen on mies sanonut ettei sellaista halua.
-ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:31"]
Kiitos kun suurinosa on vastannut asiallisesti :) peppu jutut ei tule kysymykseen, sen on mies sanonut ettei sellaista halua.
-ap
[/quote]
Jos sitä vaihtoehtoa ei ole niin sitten minäkin ehdotan yhdistettyä käsihoitoa ja suihinottoa.
Tuo onkin mielenkiintoista nykyisen vaimoni pitää ottaa jonkun aikaa suihin ennen kuin laukean. Nuorempana minulla oli tyttöystävä jonka suihinotossa laukesin alta aika yksikön ja todella kovasti, että sitä muistelen vieläkin ilolla. En tiedä mitä tuo tyttö teki silloin, mutta se oli jotain aivan käsittämätöntä. Hän teki silloin jopa tuon useaan kertaan peräkkäin ja tulin aina. Vaimoni on asiaa kanssa kysellyt tekeekö kaiken oikein. Tekee ja tuntuu todella hyvältä, en vain todellakaan osaa sanoa mikä tuossa yhdessä oli silloin todella erikoista.
Nykyinen vaimoni taas kostuu pillustaan niin märäksi, etten ole tuollaista muilla tavannut, joten kun nuolemme toisia on mukavakin kun en laukea heti niin saan nauttia tuosta märästä pillusta. Vielä kaiken lisäksi tiukkakin on.
Kaikki vain eivät ole samanlaisia joka asiassa, mutta olen sitä mieltä että jokaisella naisella on oma vahvuutensa seksissä, jotka korvaavat sitten näitä heikkouksia. Jos näin haluaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 18:03"]
Epäillyt olen että on muilta käynyt otattamassa suihin...
[/quote]
Okei :D
Kuulostaa tutulta. Ei tuo välttämättä ole tekniikkakysymys. Jos tunnelma ei ole oikeanlainen ja nainen itse ei vaikuta ollenkaan kiihottuneelta, niin ei siinä temput paljoa auta. Tuhmat puheet tai naisen muuten estottomat liikkeet, ne ainakin toimivat minulle paremmin kuin suihinoton pikkunäppärät masterbriljeeraukset. Eikös ne aivot ole se tärkein elin noissa hommissa...?
Kolme sormea äkkiseltään yllättäen peräaukkoon, kun on jonkin aikaa lutkutettu. Se saa miehen hereille.