Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tule suihinotossa

Vierailija
05.05.2014 |

Olemme seurustelleet jo monta vuotta ja olemme molemmat toistemme ensimmäiset kumppanit ja muiden kanssa emme ole olleet. Minä en ainakaan ole ja niin mieheni ainakin vannoo, mutta eihän sitä voi ikinä tietää. Epäillyt olen että on muilta käynyt otattamassa suihin... Mutta joka tapauksessa siis ongelma on se, että vaikka teen mitä niin mies ei tule kun otan häneltä suihin. Kaikkia kikkoja olen kokeillut mitä olen keksinyt ja jostain lukenut, mutta tulosta ei ole tuottanut. Olen muutaman kerran sanonut että hän voisi neuvoa mitä pitäisi tehdä, mutta vastaus on aina että tuo on hyvä tai ei ole vastannut mitään. Eikä kuulemma tiedä miksi ei tule, vaikka kuulemma hyvältä tuntuu. Mitä pitäisi tehdä? En keksi mitään enään ja tämä alkaa käydä itsetunnon päälle, että enkö oikeasti vain osaa? Voiko se olla niin himputin vaikeaa... Kohta ei tee mieli edes yrittää, kun tulee itsellekkin niin paha mieli. Mies sanoo että kaikki hyvin, ettei se haittaa, mutta pelottaa että menee muualta hakemaan jos en ala kohta onnistumaan. Neuvoja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ympärileikattu?

Vierailija
2/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ympärileikattu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä jännittää se tilanne vähän?

Vierailija
4/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää imeä niin että leukoja pakottaa ja tekis mieli itkeä. Nuole sitä välillä ku tikkaria, pyörittele kieltä varren ympäri samalla kun pidät pohjassa, runkkaa samalla? Painele kyrvän alavarteen pallien yläpuolella, siellä on kai joku jänne mikä tuottaa mielihyvää.

Kai imet pallejakin ja muistat hyväillä niitä samalla?

Vierailija
5/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sun mies sut sitten tulemaan kaikin tavoin? Ja lähdetkö vieraisiin, jos ei?

Vierailija
6/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kädet avuksi ja paljon sylkeä. Yritä saada aikaan hyvää oloa japidä tilanne rentona. Ei se vakavaa ole, naurukin on sallittu! Pidä tavoitteena yhteistä hellyyshetkeä, toisen hyvänäpitoa. Mies tulee kun ja jos tulee. Eihän sitä itsekään aina saa orgasmia. Unohtakaa koko tuleminen ja nauttikaa toisistanne. Orgasmi on vaan hellyytenne iloinen sivutuote

Vierailija
7/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis oikeasti IMEÄ kunnolla niinku imukuppi vetää. Ja vAihdella tahtia jne... Mutta ehkä miehellä on nyt paineita "pakko tulla" kun tietää sinun niin sitä toivovan? Mäkään en aina pysty laukeamaan seksissä tuntui se kuinka jumalaiselta tahansa, kun keskityn siihen että on PAKKO tulla :/

Mutta kyllä mies vähintään sätkähtelee ja vaikeroi jos oikeasti nauttii kunnolla. Paha sanoa. Ehkä ei osaa olla rentona, ja keskittyy liikaa niinkuin minä mieheni antaessa suuseksiä minulle.. En vaan osaa tulla siinä, ja se vasta syökin omaa itsetuntoa :(

-6

Vierailija
8/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jännitys ja paine että "pakko tulla" kuulostaa sellaiselta mikä voisi olla ainakin osasyynä tähän. täytyy ensi kerralla saada siitä mahdollisimman rento tilanne ja jotenkin että kummallakin olisi kivaa ilman paineita. ja kokeilla vinkkejä mitä on tullut ;) -ap

ja lisää vaan vastauksia jos tulee mielen jotain :)

Vierailija
9/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että tuo laukeamattomuus tuntuu pahalta miehestäsi. Tuskin mikään asia syö miehen itsetuntoa yhtä pahasti kun seksissä epäonnistuminen. Oli sitten syynä työpaine, jännittäminen tms.

Vierailija
10/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, mun mies ei ole koskaan saanut suihinotossa. Ei siis myöskään ennen mua, ja seksikumppaneita on kyllä ollut. Ei kaikki vaan saa. Oon ottanut tämän haasteena, mutta toistaiseksi en vielä ole onnistunut. :)

Vierailija
11/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa runnoa kurkkuun ja ränkyttää kalloa kalua vasten kovilla otteilla niin onnistuu, muuten ei. Huorien kanssa onnistuu aina, kun saa runnoa juurta myöten.

Vierailija
12/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun on tullut vastauksia! Tuo on hyvä idea, ottaa tämä "leikkimielisenä" haasteena :) 

joo on siinä varmaan ero kun ei maksullisen kanssa tarvi samalla tavalla varmaan toisen tunteita  ja miltä toisesta tuntuu miettiä..uskon että jos mieheni kävisi maksullisella niin ei varmasti kehtaisi minun kanssa samalla tavalla menetellä. 

Ehkäpä kun aikaa kuluu niin haasteen saisin suoritettua :) -ap

Vierailija
13/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#rakettispagettikuuhunloskatsuuhun

Vierailija
14/30 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa lisätä stimulaatiota. Seuraavan kerran suihinotossa varaat sängyn viereen liukkaria tai käsivoidetta. Toisen käden yksi sormi liukastetuksi ja sitten aloitat peräaukon kiusoittelun. Jatka sitä samalla suihinottoa harrastaen. Lisää sitten liukkaria ja sormi pyöritellen varovasti syvemmälle eturauhaseen asti. Voit laittaa sormeen kondomin jos hygienia-asiat pelottaa. Sitten annat miehellesi eturauhashierontaa suihinoton aikana. Minulla ainakin meinaa katketa aivoista verisuoni orgasmin tullessa kun vaimo tuon tekee.

Kannattaa ehkä kysäistä mieheltä ensin onko tuo OK. Jotkut miehet pelkäävät tämäntyyppisiä juttuja seksissä.

Jos anaalijutut on OK niin joku Aneros tai Rudeboy voisi myös olla kova sana suihinoton aikana.

Vierailija
15/30 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako mies runkkausta kädellä? Joillakin käy niin, että runkkauksessa tulee totuttua rajuun käsittelyyn, jolloin suihinotossa tulevat kevyemmät tuntemukset eivät riitä orgasmiin asti.

Saako mies orgasmin yhdynnässä myös silloin, kun asento on löysä? Tarkoitan esimerkiksi takaapäin nainen kontillaan siten, että naisella jalat harallaan.

Vierailija
16/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet jotain totaalisesti väärin yleensä ukko kuin ukko laukee mulle

Alle 10 min T P Paula

Vierailija
17/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lauennut koskaan eräälle doorikselle.

Syy: Hänen hampaansa osuivat toistuvasti terskaan ja se oli enemmän kidustusta kuin nautintoa. Paljon siis sylkeä peliin ja huulilla....

Vierailija
18/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en usko että hampaat on syynä...olen ollut varovainen sen suhteen ja eiköhän se olis jotain sanonu jos hampailla osuisin :)

juu varmasti T P Paula saat, eiköhän sulla ole vähän enemmän kokemustakin, kun minä en ole mitään muiden miesten kanssa hommaillut kun vain tämän nykyisen, ja sain käsityksen, että sulla on useampikin ukko takana... :) 

Ainakin on sanonut, ettei paljoa itsetyydyttele, mutta tuskin kehtaisi suoraan kertoakkaan jos paljon sitä touhuille :) seksissä en ole huomannut laukeamisongelmia.

-ap

Vierailija
19/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tekohampaat poies, nii johan lähtee ukolta ku ukolta

Vierailija
20/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vuorotellen kättä ja suuta, loppuvaiheessa nopeassa tempossa. Sano ja pyydä tulemaan myös. Mulla joskus oli sellanen henkinen lukko päällä, etten millään meinannut tulla, varsinkaan toisen suuhun. Kyllä se lukko aukeni kun tarpeeksi harjoiteltiin.