Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkussa käyminen.

Vierailija
05.05.2014 |

Kuinka kauan olette kerralla suihkussa? Mieheni on sen vartin ja ite olen 5 minuuttia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:54"]

No eipä siellä kyllä monta minuuttia saa menemään jos ei turhaan hidastele...

Ihon ja hiusten kastelu, shampoon levitys 1min.

Shampoon pesu hiuksista + hoitoaineen levitys 1min.

Hoitoaineen vaikuttaessa ihon pesu ja sheivaus 2min.

Hoitoaineen pesu 1min.

miten saatte kulumaan 30min?

[/quote]

No joillakin on sen verran paksut hiukset, että pelkkä hiusten kastelu vaatii sen minuutin, saati sitten shampoon levitys JA pesu. Niissä menee parikin minuuttia ja pois huuhtelemiseen pari minuuttia kanssa.

Siis itse en käytä puolta tuntia, mutta ainakin vartin.

[/quote] ja yhtään et lotraa ylimääräistä? pitkähiuksinenkin selviää 10 min jos haluaa!

Vierailija
22/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan minulla on paksut ja pitkät hiukset. Annatko siis veden vaan valua kun kastelet hiukset? Vai sekotatko kädellä hiuksiasi, että kastuvat nopeammin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä nopeuskilpailu sen suihkussa käynnin pitäisi olla? Ei ne ihmiset jotka säästävät vettä ole sen parempia kuin ne ihmiset jotka eivät tupakoi. Kun nyt kerran näyttää joku hyveellisten kilpailu olevan menossa.

Vierailija
24/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn aina puolison kanssa yhdessä suihkussa ja ollaan sielä noin 15min... eli säästetään aika paljon!

Vierailija
25/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn aina puolison kanssa yhdessä suihkussa ja ollaan sielä noin 15min... eli säästetään aika paljon!

Vierailija
26/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja paksut hiukset (värjätessä menee 4 pakettia väriä, siitä voi päätellä). Pesen hiukset joka suihkukerralla 3 kertaa shampoolla, jokaiseen pesuun menee noin 3-5min, lisäksi laitan tehohoidon, jonka pitää vaikuttaa 10min. Vaikutusaikana saippuoin ja pesen itseni, ja mahdollisesti raspaan jalkapohjani. Sitten huuhtelen tukan, kestää n. 3-5min saada kunnolla huuhdeltua. Tässä vaiheessa on mennyt n. 30min eikä mitään karvoja ole vielä ajeltu. Ajeluun menee paljon aikaa ja jos tekisin sen suihkussa, venyisi suihkut tunnin mittaiseksi. Mä ajelen kuitenkin lavuaarilla ja vessanpöntöllä kaikki karvani, joten en tuhlaa suihkuaikaa siihen

Vierailija
27/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:25"]

Kuinka kauan olette kerralla suihkussa? Mieheni on sen vartin ja ite olen 5 minuuttia.

[/quote]

Koitan selviytyä nopeasti, ja se tarkoittaa minulla kymmentä minuuttia. Veden lämmittäminen maksaa ihan sikana.

Oletteko poilerilliset tietoisia paljonko yksi 10 min suihku vie teillä sähköä ja vettä, noin niinkuin rahana? Itse laskin hinnaksi 1.2e (vettä menee 130litraa=52snt ja sähköä sen lämmitykseen 4.3kWh eli 68snt). Jos siis laskin oikein.

Vierailija
28/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti menee ihan viidessä minuutissa, krapulassa hörpin kylmää vettä ja katson leffoja suihkussa, silloin menee parikin tuntia.

Vierailija
29/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:16"]

Mulla on pitkät ja paksut hiukset (värjätessä menee 4 pakettia väriä, siitä voi päätellä). Pesen hiukset joka suihkukerralla 3 kertaa shampoolla, jokaiseen pesuun menee noin 3-5min, lisäksi laitan tehohoidon, jonka pitää vaikuttaa 10min. Vaikutusaikana saippuoin ja pesen itseni, ja mahdollisesti raspaan jalkapohjani. Sitten huuhtelen tukan, kestää n. 3-5min saada kunnolla huuhdeltua. Tässä vaiheessa on mennyt n. 30min eikä mitään karvoja ole vielä ajeltu. Ajeluun menee paljon aikaa ja jos tekisin sen suihkussa, venyisi suihkut tunnin mittaiseksi. Mä ajelen kuitenkin lavuaarilla ja vessanpöntöllä kaikki karvani, joten en tuhlaa suihkuaikaa siihen

[/quote]

Sama, pitkät ja paksut hiukset mullakin, väriä menee jopa vielä enemmän :)

Miksi et tee kuten minä eli jätä shampoota vaikuttamaan, ja sillä aikaa sekä peset itsesi että sheivaisit (saippuaa käy sheivaamiseen muutenkin, ei välttämättä tarvitse olla vaahtoa)? Pääset varmasti 1-2 pesulla, jos annat pesuaineen tehdä työnsä ajan kanssa.

Vierailija
30/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:16"]

[/quote]

mielikuva.

Vierailija
31/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan suihkussa olemiseksi? Kun pesydyn, niin kastelen itseni suihkulla. Sitten pesen itseni saippualla ja sienellä. Sitten pesen pääni samppoolla ja lopuksi huuhtelen pääni ja vartalon. Luulisin, että suhkussa oloaikani on noin pari minuuttia korkeintaan.

Vierailija
32/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 10-15 minuuttia. En valuta vettä saippuoidessani.

Vierailija
33/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menny jopa 40min. Nykyään 30min. Kaveri on ollu 2h ! ? :0

Vierailija
34/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:50"]

Jos on pitkät hiukset, joihin käyttää hoitoainetta ja mahdollisesti sheivaa kainalonsa ja kinttunsa siellä suihkussa, niin miten tuo kaikki plus peseytyminen pitäisi saada tehtyä 5 minuutissa? Ei voi kovin puhdasta jälkeä tulla. Käytättekö te 5 minsan suihkuttelijat jotain 2-in-1 shampoota, ettekä hinkkaa itseänne millään pesuaineella? Vai onko teillä vain virheellinen käsitys ajankulusta?

[/quote]

En ajele säärikarvoja, kun ei niitä pahemmin ole. Kainalokarvat ehkä kahen vkon välein, mutta siinä ei mene kuin max.20 sek.

ap

[/quote] Siis miten voit ajella kainalokarvat kahen viikon välein?! Eikö sulla ole kunnon tupot sielä jo ja etkö ala haisemaan hielle? Minun on pakko ajaa kainalosänki joka kerta kun käyn suihkussa. Se on kasvanut jo ja jos en aja ja laitan aamulla dödöä niin illalla hIsen hielle. Ilman karvoja näin ei käy.

Vierailija
35/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin 30-60 min.

Laitan shampoon, vaahdotan, huuhtelen.

Lisään hoitoaineen suihkumyssyn alle.

Peseydyn suihkusaippualla.

Sheivaan kainalot ja genitaalit geelillä, sen jälkeen istuudun(!) suihkun lattialle ajelemaan sääret. Kuorin vartalon. Pesen kasvot, jonka jälkeen kuorin ne. Vaahdotan tukan jonka jälkeen huuhtelen sitä aika pitkään. Joskus aikaa menee ihan seisoskeluun ja miettimiseenkin.

Vierailija
36/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en olisi uskonut, että vielä nykyäänkin vietetään suihkussa noin pitkiä aikoja.. johan siellä höyryssä tulee jo paha olo!

Vierailija
37/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 minuuttia, sitten jos sheivaan tai kuorin ihoa tai laitan tehohoitoa hiuksiin tai jotain muuta ekstraa, niin saattaa mennä 15 minuuttia

Vierailija
38/38 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:50"]

Jos on pitkät hiukset, joihin käyttää hoitoainetta ja mahdollisesti sheivaa kainalonsa ja kinttunsa siellä suihkussa, niin miten tuo kaikki plus peseytyminen pitäisi saada tehtyä 5 minuutissa? Ei voi kovin puhdasta jälkeä tulla. Käytättekö te 5 minsan suihkuttelijat jotain 2-in-1 shampoota, ettekä hinkkaa itseänne millään pesuaineella? Vai onko teillä vain virheellinen käsitys ajankulusta?

[/quote]

En ajele säärikarvoja, kun ei niitä pahemmin ole. Kainalokarvat ehkä kahen vkon välein, mutta siinä ei mene kuin max.20 sek.

ap

[/quote] Siis miten voit ajella kainalokarvat kahen viikon välein?! Eikö sulla ole kunnon tupot sielä jo ja etkö ala haisemaan hielle? Minun on pakko ajaa kainalosänki joka kerta kun käyn suihkussa. Se on kasvanut jo ja jos en aja ja laitan aamulla dödöä niin illalla hIsen hielle. Ilman karvoja näin ei käy.

[/quote]

Mulla taitaa olla sit hitaanpuoleista tuo kasvu? Mutta onhan se toki jo pidempi ku sänki. En juurikaan hikoa. Kun ei tuota hikiliikuntaa tule kauheesti harrastettua. Ainakaan tässä elämäntilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän