Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin uusi nousu on väistämätön

Vierailija
14.12.2020 |

https://www.hs.fi/talous/art-2000007680582.html

Ei ole enää vaihtoehtoa. Suomalaisten on autettava Stockmannia. Tilatkaa joululahjat sieltä. Mikset auttaisi suomalaista yritystä? Kateusko estää sinua tekemästä hyvää tekoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin vaikeata nostaa uudelleen brändiä myydä Helsingin keskustassa kannattavasti samaa tavaraa kuin kaikkialla muuallakin ylihintaan ruotsia puhuville varakkaille ikänaisille. Ei, en usko Stockmannin uuteen nousuun, nyt eletään Tokmannin aikaa.

Vierailija
2/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muuten jotain tuotetta Googlen kautta hakenut päätynyt stockan verkkokauppaan? Itse en edes tiedä onko niillä edes semmoista, kun ei vastaan ole ikinä tullut. Joku Kärkkäinen ja Verkkokauppa.com tulee useimmiten vastaa, stocka ei pysynyt ilmeisesti kehityksen perässä, kun ei ole panostanut verkkokauppaansa, sieltä ihmiset tänä päivänä tavaransa ostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukiseksi verotettu kansa ostaa kiinalaista krääsää Tokmannilta, mutta äänestää iloisena vasemmiston valtaan. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
4/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin aika on ohi. 

Sille ei voi mitään. Aika aikaansa kutakin ja nyt Stockan vuoro painua historian hämärään. Kuluttajat ei ole enää mukana, niin simppeliä se on.

Tässä saneeraussuunitelma:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007680592.html

Vierailija
5/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin vaikeata nostaa uudelleen brändiä myydä Helsingin keskustassa kannattavasti samaa tavaraa kuin kaikkialla muuallakin ylihintaan ruotsia puhuville varakkaille ikänaisille. Ei, en usko Stockmannin uuteen nousuun, nyt eletään Tokmannin aikaa.

Aivan. Tämä pohja luotiin jo 80-luvulla jolloin olin nuori aikuinen. Se tylytys Stockalla kantaa nyt hedelmää kun olen vauras keski-ikäinen tantta, joskin edelleen suomenkielinen.

Vierailija
6/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa voittoatavoittelevan osakesijoittajan kuolinkiljahdukselta. Paljonko ollaan voitolla? Joka vuosi pörssi tuottaa 20 prosenttia voittoa osakkeenomistajalle, kuulemma.

Vierailija
7/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mua palvellaan hyvin siellä mutta kun olin nuori niin silloin tilanne oli eri.

No nyt niitetään niitä menneitä,

Ylimielisyys kostautuu.

Vierailija
8/8 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne kosmetiikksosastolöe voi edes mennä, jos ei ole käynyt kosmetologilla meikattavana ja kampaajalla just ennen.

Ykkösaskel olis laittaa verkkokauppa kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän