Läskit lähtee sairaaladieetillä
Päätin aloittaa sairaaladieetin, olen lukenut ja kuullut siitä paljon. Katsotaan onnistunko ja mikä on tulos 13 päivän jälkeen. Löysin netistä tälläisen ohjeen, ja tänään on ensimmäinen päivä. Lähtöpaino 124 kg
http://www.kauneusjaterveys.fi/node/10810
Ensimmäisen päivän tuntemuksia:
Aamiainen meni ok, kahvi ja sokeripala kivutta alas. Lounaaksi pinaattia, munia ja tomaatti, sekin ok. vähän on ontto olo, mutta ajatus päivällisestä rauhoittaa :)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:41"]
.... läskit ei kyllä lähde vaan nesteet ja lihakset. Mutta suit yourself.
[/quote
Kauan se kestikin, ennenkuin tänne pilkunviilaja tuli.... :) Kyllähän mä sen tiedän, että nesteet lähtee, kunhan ny tuli raflaava otsikko. Joten suit yourself ihan vaan itelles
4. päivä, paino 122,0 kg olo parempi kuin muina päivinä, pirteä olo. Ei ole enää niin kauhean nälkä kuin muina päivinä. :)
.... läskit ei kyllä lähde vaan nesteet ja lihakset. Mutta suit yourself.
3. päivä, nälkä alkaa helpottaa vähäsen. Eilen en juonut kuin lasillisen vettä, ja se näkyi heti puntarilla -100 gr eli 123,3 kg on tänä aamuna paino.
Mulla tokan päivän aamu vasta menossa! Pituus 172cm, lähtöpaino oli 87,7kg ja tänään näytti 85,4kg!! 2,3 kiloa yhdessä vuorokaudessa vaan jes! Yritän päästä loppuun asti ja painaa 12 päivän päästä alle 80 kiloa :) Tein tän kaksi vuotta sitten ja jaksoin vaan viikon, jonka ainaka painoa putosi 6 kiloa. Kertokaas lopullisia pudotuksia! Toivon että vois lähteä se tavoitellut 10 kiloa!!
9. päivä menossa. Paino pudonnut vain 3kg :(
Olis kiva jos ap tulisi vielä kertomaan, jatkuiko dieetti ja miten kävi.
Toinen päivä, eilen illalla vielä tuo pihvi, salaattia ja kastiketta. Hyvä olo oli illalla, kevyt, vähän vatsa kurni kuitenkin, mutta join vettä. Kolme litraa vettä meni päivän mittaan. Pieni kävelylenkki koiran kanssa.
Aamupaino 123,4 kg, - 600 gr