Martina Aitolehti ja Stefan - suhdekriisi
Taasko yksi eroava pariskunta?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mammat, vetäkääpä triathlon!
Hox... jos minulla ei olisi päivätyötä hoidettavana niin ihan takuulla vetäisinkin! Voisin lähteä aamulenkille jo klo:8. Nythän normiäidin aika kuluu palkkatyössä klo 8-16. Raha kun pitää ansaita, kaikilla ei ole noita elättäjiä elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin hyvä, ellen täydellinen. Erittäin hyvä täydellinen.
Kivat sulle. Tulitko just triathlonilta ja mietit ketä seuraavaksi vetelisit turpaan?
Vierailija kirjoitti:
Sepä. Av-akat vaan haukkuu muita naisia. En voi käsittää tätä ilkeilyn ja katkeruuden määrää tällä palstalla.
Itselläni ainakin on ihan mukava elämä - ehkä kaikilla sitten ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Koko noiden suhdehan on kriisi, mitä nyt muutama suvantokohta ollut silloin tällöin välissä, ja annettu heti jotain pusihaastatteluja seiskaan. Stefan aina todella vaivaantuneen näköinen ja Martti käy päälle kuin amatsoni. Kummallista elämää, kuin toinen haluaisi pyristellä koko ajan irti ja dissaa jossain facessa tämän tästä ja sitten taas ollaankin jo Hangossa veneilemässä ja rempataan miljoonalukaalia, kunnes perutaankin häät, ja eipä aikaakaan kun jo riehutaan ruississa ja ajellaan kännissä. Ihan kuin joku demoni olisi vallannut mielen.
Eskolla on varmaankin todella mielenkiintoista seurata tätä, eipä käy miehen elämä tylsäksi. Hän varmaankin vahtii haukan lailla tyttärensä hyvinvointia. Nuo Martin toimet kaikkinensa ovat kyllä äiti-ihmiselle sopimattomia, vaikka kuinka lapsiaan rakastaisi. Ja sitähän se nyt ainakin tekee, ei epäilystä siitä, onneksi. Kivat tytöt.
Martti ihmettelee tuoreessa ig-päivityksessään Sohvin moraalia + empatia- ja arvostelukyvyttömyyttä, kun kehtaisi vierailla hänen kodissaan Stefun kanssa. Siellä kun haisee Martilta ja lapsilta!! Martti on itse Eremenkon salarakkaana alunperin julkisuuteen päässyt, ja Eskon kanssa oli aviossa ja heillä yhteinen tytärkin jo, kun alkoi sekoilla Stefun kanssa. Martti pitää Stefusta kiinni kynsin hampain ja suostuu nvaikka jatkamaan on-off-"avoliittoa" Stefun kaa rahan ja tavaroiden takia. Se on varm. Kohta taas suhde kukoistaa ja sitten tapellaan ja jatketaan. Money talks!
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Miksi nostat ketjua vuodelta 2014?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hox... jos minulla ei olisi päivätyötä hoidettavana niin ihan takuulla vetäisinkin! Voisin lähteä aamulenkille jo klo:8. Nythän normiäidin aika kuluu palkkatyössä klo 8-16. Raha kun pitää ansaita, kaikilla ei ole noita elättäjiä elämässään.
käy ennen töitä tai töiden jälkeen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Miksi nostat ketjua vuodelta 2014?
Minä en nostanut, mutta ihan hyvä muistutus noiden kahden yhteiselosta jo 6 vuoden takaa eli on erottu ja tapeltu koko avoliiton ajan. Olikin jo korkein aika erota, sillä eihän tuommoinen elämä ole lapsille(kaan) "terveellistä". Semmosta se on kun toinen haluaa olla vapaa ja rellestää ja toinen haluaa pitää kiinni kynsin hampain rahoista ja mammonasta.
Martinalla jo uusi mies haussa ja toivelista esitetty, mutta en ihan heti jaksa uskoa, että hänen kelkkaansa tunkua olisi... Eikä varsinkaan niillä kriteereilä. :)
Juu ei tosiaan täyty mitkään kriteerit saada avopuolison omaisuudesta puolet kuten seiska väittää. Eihän nämä ole olleet viittä vuotta yhdessä eivätkä edes asuneet samassa osoitteessa.
2014
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/201408230120337
2017
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/myos-martina-ai…
Eihän tosta edellisestä erosta tule kuin 3 vuotta yhteiseloa.
Vierailija kirjoitti:
🆘 Marttiina on koditon.
Aah
Vierailija kirjoitti:
Martina alapa käyttäytyä kypsästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina alapa käyttäytyä kypsästi.
Millä eväillä?
Viisi vedetty. Kuinka monta vielä?