G: Mikä asia sai viimeeksi sinulle kyyneleet silmiin?
Joko liikutuksen, ilon tai surun kyyneleet?
Mulle tuli tänään liikutuksen kyyneleet silmiin, kun katsottiin tietokoneen kautta meidän lapsesta pari vuotta sitten kuvattuja videopätkiä. Katsoin kyyneleet silmissä, miten suloinen lapsi oli ollut ja miten paljon isomman tuntuiseksi lapsi on parissa vuodessa ehtinyt kasvaa. ♡
Kommentit (67)
Tänään kun katseltiin kissavideoita ja näin hellyyttäviä kissanpentuja... Raskaus aiheuttaa itkun melkein missä tilanteessa vaan. Kyyneleet tuli silmiin viimeksi 5 min sitten mutta vain koska niistin tukkoista nenäni....
Se että mieheni käyttäytyi tökerösti minua kohtaan yksissä juhlissa. Siellä oli eräs hänen naispuolinen ystävänsä, jonka kanssa hän jutteli pitkän tovin, halaili jne. Hän ei vaivautunut esittelemään minua hänelle tai ottamaan mukaan keskusteluun ja se harmitti. Nainenkaan ei esitellyt itseään, ja tuli taas sellainen olo että olen täysin yhdentekevä. Ehkä pientä ylireagointia, mutta kun mieheni ei ole kovin huomaavainen minua kohtaan muutenkaan. Olen vaan jotenkin tosi kyllästynyt siihen...Haluaisin tuntea oloni erityiseksi.
Se, kuinka paljon rakastankaan naisystävääni, mutta minun pitää salata se häneltä.
Epätoivoinen tilanne miehen kanssa. Kyyneleet on silmissä edelleen :( en tiedä pystynkö luottamaan mieheen enää. Tiedän kaiken olevan omaa syytäni :(
Menetin yhden parhaimmista ystävistäni juuri ennen joulua. Sen jälkeen on ollut itku herkässä :((( ottaa se vieläkin päähän, enkä varmaan ikinä lakkaa ikävöimästä.
Lauantaina katsoin Tartu mikkiin -uusintaa, ja Arttu Wiskarin Tuntematon potilas sai jälleen kerran kyyneleet silmiin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 06:03"]Menetin yhden parhaimmista ystävistäni juuri ennen joulua. Sen jälkeen on ollut itku herkässä :((( ottaa se vieläkin päähän, enkä varmaan ikinä lakkaa ikävöimästä.
[/quote]
Lisäys:
Jotenkin aika on mennyt nopeasti ohi, enkä ymmärrä siitä mitään. Tunnen olevani vaillinainen ilman häntä, vaikka olenkin naimisissa ja näin. En voi käsittää että hänen lähdöstään on jo 5 kk. Erään laulun sanoja lainaten, silloin päiväni muuttui yöksi, jokainen minuutti kovaksi työksi. :(((
Kun tajusin, että joudun rahatilanteen takia laittamaan kuopukseni hoitoon vasta 13-kuukautisena.
Näiden vastausten lukeminen tekee surulliseksi. :`(
Eilinen Tie pohjoiseen -elokuva. Ei vaan voinut mitään. Tuli sellainen olo,että Se leffa oli Loirin joutsenlaulu :(
Viimeinen Harry Potter -elokuva viikon takaa. Syytän kuukautisia.
Liikenneonnettomuuden ja siinä kuolleen henkilön näkeminen
Viimeeksi vs. viimeksi ♡ ♡ ♡ ♡
Siitä kihosi tuskallinen vesi silmiin
Isoäitini kuoli tänään. Vahva, upea nainen, loppuun saakka.
Tämän kurjan elämäni lopettaminen ja lasten tilanne sen jälkeen.
Itkin isäni hautajaisissa pari viikkoa sitten, sitä ennen ystäväni hautajisissa puoli vuotta sitten. En ole ollenkaan tunteellinen ihminen, en saa kyyneliä silmiin mistään ap:n tyyppisestä jutusta. Ennen näitä hautajaisia itkin vamaan vuosia sitten.
Katsoin yksin humalassa Kulkuria ja joutsenta ja Masa Niemen itsemurha pisti itkemään.
Mullakin elokuva. Katsoin Third Starin ja itkeä vollotin täysillä. Kyl toi Cumberbatch on loistava näyttelijä.
Itkin kun 8-vuotias lapseni kysyi mennäänkö katsomaan hänen viime vuonna kuolleen isänsä hautaa. Itkettiin kaikki.