Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua puolisolta saatuun luunappiin

Vierailija
04.05.2014 |

Mieheni antoi minulle luunapin. Oliko se pahoinpitely? Miten tähän nyt suhtautuisi? Pyysi myöhemmin anteeksi. Ei ole ennen tehnyt tällaista, eikä ole koskaan muutoin ollut väkivaltainen (jos tämä nyt edes oli väkivaltaa...) Mielipiteitä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, hoitoon pitäs teidät laittaa joilla alkaa heti "erotkaa!" jutut tuollaisesta pikkujutusta :D naurettavia mamma-kukkahattutätejä.

Jos nainen kimpaantuu ja läppäsee miestä, vaikka sitten siitä että random äijä sanoo jotain rivoa, niin se on oikein ja sovinisti blaa blaa.

Naiset(osa) haluaa aina syödä kakun ja vielä pitää sen.

Voihan olla että luunappi tuli ihan ansaitusti, tai ei ansaitusti mutta ei se silti mikään iso juttu ole.

IMO pahempi se on jos vetää avokämmenellä niin kuin monet naiset luulee että saa tehdä, kyllä siinä tilanteessa naistakin saisi samalla tapaa läväyttää jne.

Ja onko muka niin karmeaa jos lasta vetää luunapilla otsaan tai tukistaa, hui kamala, siitä tulee murhaaja!

Kyllä minuakin lapsena välillä tukistettiin eikä sillon edes ajatellut että se olisi jotenkin "väärin", kun sitä lähinnä sai jostain jos ansaitsi, eikä se nyt niin paljoa satuta.

Eriasia jos jatkuvasti roikottaa korvasta ilman syytä jne.

nykyihmisiltä on kadonnut kyllä suhteellisuuden taju, moni penska sietäisi saada kurinpalautusta kun löllöpersevanhemmat ei sitä osaa pitää. Ei osata erottaa pienen näpäytyksen aka kurinpalautuksen ja pahoinpitelyn eroa.

Varmaan sitten kiva kun se vapaakasvatettu mussukka saa puukosta tms kadulla vanhempana, kun ei ole opetettu rajoja ja kuria.

Joskus toivoisin että tälläset kukkahattuilijat tulisi järkiinsä mutta tuskimpa.

naurettavat ämmät.

Vierailija
22/40 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa tämän ketjun feministeista kuvittelee että he voivat kyllä töniä, potkaista, lyödä miestä jos tämän tekee jotain väärää MUTTA ei kumminkaan koske naiseen, sanat riittävät.

itse olen kerran potkaissut yhtä ämmää pilluun kun koitti potkia minua, ei kulma tykännyt siitä mitä sanoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Kivaa alistamista.

Vierailija
24/40 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele asiasta miehesi kanssa, älä jää tänne asiaa pohtimaan. En usko, että kukaan ulkopuolinen osaa sinulle sanoa mitä tehdä. Kerro myös, miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
25/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:00"]

Ja kohta saat nyrkistä silmääsi. Itse en jäisi sitä odottamaan.

[/quote]

Mutta ollaan oltu jo yli viisi vuotta yhdessä, luulisi että olisi tullut jo, jos olisi tullakseen? Ei ole koskaan ennen millään muulla tavalla "käynyt käsiksi".

AP

Vierailija
26/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:00"]

Ja kohta saat nyrkistä silmääsi. Itse en jäisi sitä odottamaan.

[/quote]

Mutta ollaan oltu jo yli viisi vuotta yhdessä, luulisi että olisi tullut jo, jos olisi tullakseen? Ei ole koskaan ennen millään muulla tavalla "käynyt käsiksi".

AP

[/quote]

Ei se sitä katso.

Vierailija
27/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsitko sen?

Vierailija
28/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaahan ihmiset lemmikeilleenkin luunappeja eikä kukaan sano mitään. Jos ei muuten käyttäydy uhkaavasti niin ei kai siinä, kokeili varmaan rajojaan. Kannattaa kuitenkin toki vakavasti keskustella ja kysy mikä tuon tarkoitus mahtoi olla :)

Vierailija
29/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista.

Vierailija
30/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelle luunapin kun tuli kova riita.Pyysin sitten anteeksi.Minusta se ei ole kamalan paha.

Vierailija
31/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:17"]

Annoin miehelle luunapin kun tuli kova riita.Pyysin sitten anteeksi.Minusta se ei ole kamalan paha.

[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
32/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta itsestäsi tuntuu? Minä tuskin sietäisin tuollaista mieheltäni.

Vierailija
33/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minä ainakaan en hyväksyisi. Tosin omapa on miehesi. Itse laittaisin vaihtoon. Perhepiiristä tiedän että niin ne hakkaajatkin jostain alottavat...

Vierailija
34/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisikö joku miehensä tuon luunapin takia.Jos muuten hyvä mies.Puhu avoimesti miksi sait luunapin.

Vierailija
35/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisikö joku miehensä tuon luunapin takia.Jos muuten hyvä mies.Puhu avoimesti miksi sait luunapin.

Vierailija
36/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:11"]

Antaahan ihmiset lemmikeilleenkin luunappeja eikä kukaan sano mitään. 

[/quote]

Meillä ei luunapitella eikä käydä fyysisesti kiinni kehenkään, myöskään niihin koiriin. En itse tunne sellaisia ihmisiä, jotka antavat luunappeja eläimilleen tai käyvät muutenkaan fyysisesti niihin kiinni. 

Vierailija
37/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just... suurin osa vastanneista julistaa ap:n miehen hulluksi naistenhakkaajaksi, ja olettaa että lisää ja pahempaa on luvassa. Haluaisimpa vaan tietää, mitä mieltä olisitte siitä jos ap olisikin itse antanut luunapin miehelleen? Sanoisitte varmaan että se sika ansaitsi sen yms. Onko tuo oikeasti niin hirveä juttu, yksi luunappi?

Vierailija
38/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja pitäisit jos miehesi olisi antanut lapsellenne luunapin?

Vierailija
39/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni antaa minulle usein leikillisiä luunappeja kun kiusoittelemme tai peuhaamme. En olisi ikinä kuvitellutkaan että niitä voisi verrata pahoinpitelyyn. Tilanne tietenki eri jos on ollu riitatilanne ja luunapin on ollut tarkoitus satuttaa. En kuitenkaan itse näe kovin vakavaksi, mutta ehkä olis juttelun paikka.

Vierailija
40/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:54"]

Mitä aloittaja pitäisit jos miehesi olisi antanut lapsellenne luunapin?

[/quote]

En pitäisi siitä, ja kieltäisin antamasta toiste. En tosin usko että antaisi.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan