Salivaatteiden vaihto
Kuinka usein vaihdatte salivaatteenne? (sukar, paidat, housut) Kaverini kanssa tuli puheeksi, koska hän kertoi vaihtavansa jokaisen salikerran jälkeen. Itse vaihdan uudet vaatteet joka viikko eli käytän samoja n. 4-6 krt viikossa. Sukat tietenkin joka kerran jälkeen. Entä te?
Kommentit (28)
Kaikki muut paitsi housut vaihdan joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:21"]Minulla on koneessa 20 minuutin pikapesuohjelma. Se on juuri kätevä yhden kerran käytettyjen sali- tai lenkkivaatteiden pesuun. Sitten noin joka 5. kerta pesen vaatteet kunnon ohjelmalla.
[/quote]
Kiitos vinkistä!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:21"]Minulla on koneessa 20 minuutin pikapesuohjelma. Se on juuri kätevä yhden kerran käytettyjen sali- tai lenkkivaatteiden pesuun. Sitten noin joka 5. kerta pesen vaatteet kunnon ohjelmalla.
[/quote]
Kiitos vinkistä!
[/quote]
Kiitos vinkistä!
Alusvaatteet (sukat, alushousut, rintsikat) ja paidan joka kerralla, housut pesen kerran-pari viikossa. Hikoilen lähinnä rinnasta, naamasta ja jalkateristä, en jaloista, perseestä tms. Käyn viisi kertaa viikossa salilla/jumpassa.
Joka kerran jälkeen pesen. Aina. Näin toivoisin muidenkin tekevän, ihan yleisen viihtyvyyden vuoksi.
Mä luulen tietäväni miks kaveris otti puheeksi. Ota vinkistä vaari.
Joka kerran jälkeen, tietysti. Eipä ole käynyt mielessäkään, että joku käyttäisi jopa viikon samoja treenivaatteita. Ja mulla on myös koneessa pikapesu 30min jota käytän useimmin.