Salivaatteiden vaihto
Kuinka usein vaihdatte salivaatteenne? (sukar, paidat, housut) Kaverini kanssa tuli puheeksi, koska hän kertoi vaihtavansa jokaisen salikerran jälkeen. Itse vaihdan uudet vaatteet joka viikko eli käytän samoja n. 4-6 krt viikossa. Sukat tietenkin joka kerran jälkeen. Entä te?
Kommentit (28)
Joka kerta. Teen salilla ihan kunnolla duunia, vaatteiden kuuluu olla läpimärät. Ei kai ne hikisty jos käy lukemassa lehteä ja hinkuttamasda reidenloitontajia 5kg painolla.
Paita ja sukat joka kerran, housut pesen viikon tai kahden välein.
Varmaan yhtä harvoin kuin sinä Tai jopa harvemmin :D
Oikeasti. Miksette vaihda joka kerta? Ettekö hikoile? Mitä siellä oikein teette?
Mä pesen aina salivaatteet joka kerran jälkeen! Niitä vaatteita voi ostaa useampiakin jos niitä ei ehdi pesemään! Ei ihmekään että pukkarissa ja salissa HAISEE ummehtunut hikinen vaate kun jotkut ei osaa hygieniastaan / puhtaista vaatteista huolehtia. Hyi.
Hikoilen sillei kevyesti, mutta en koskaan likomäräksi. Käyn suihkussakin vasta kotona. Mikään haisuli en tunnusta olevani, kuivatan salivaatteet ilmavasti ja pesen ne sitten kun ne vaikuttaa likaisilta. Sen sijaan jos käyn juoksulenkillä, vaatteet lentää yleensä suoraan pyykkikoriin, koska silloin ne on kunnolla hikiset.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:57"]Hikoilen sillei kevyesti, mutta en koskaan likomäräksi. Käyn suihkussakin vasta kotona. Mikään haisuli en tunnusta olevani, kuivatan salivaatteet ilmavasti ja pesen ne sitten kun ne vaikuttaa likaisilta. Sen sijaan jos käyn juoksulenkillä, vaatteet lentää yleensä suoraan pyykkikoriin, koska silloin ne on kunnolla hikiset.
[/quote]
Et ehkä haista itse omaa ominaishajuasi... Meilläkin on salilla muutama tällainen tapaus, yleensä kyllä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:53"]Oikeasti. Miksette vaihda joka kerta? Ettekö hikoile? Mitä siellä oikein teette?
[/quote]
Ihan ryhmäliikunnoissa käyn esim. body pump, spinning, rvp mut siis en mä vaa nää silleen tarpeelliseksi että joka kerta vaihtaisin. Eihän mulla vaatteet riitä jos mä paitoja alan joka kerran jälkeen vaihtaman eikä se edes haise. :D
Ollaapas sitä nyt herkkiä ja prinsessoja. Kannattaa vaa keskittyä siihen, että läski saa kyytiä eikä siihen miltä muut haisee.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:53"]Oikeasti. Miksette vaihda joka kerta? Ettekö hikoile? Mitä siellä oikein teette?
[/quote]
Ihan ryhmäliikunnoissa käyn esim. body pump, spinning, rvp mut siis en mä vaa nää silleen tarpeelliseksi että joka kerta vaihtaisin. Eihän mulla vaatteet riitä jos mä paitoja alan joka kerran jälkeen vaihtaman eikä se edes haise. :D
[/quote]
Ehkä sun kannattaisi ostaa useampi asu?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:53"]Oikeasti. Miksette vaihda joka kerta? Ettekö hikoile? Mitä siellä oikein teette?
[/quote]
[/quote
Ja kyllä hikoilen enkä istu sohvilla.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:59"]Ollaapas sitä nyt herkkiä ja prinsessoja. Kannattaa vaa keskittyä siihen, että läski saa kyytiä eikä siihen miltä muut haisee.
[/quote]
No miten se puhtaus on siitä pois? Omalla salilla käy muutama sellainen tapaus että täytyy vaihtaa paikkaa jos tulevat viereen, haju on oikeasti niin kammottava. Eivät ilmeisesti itse tajua.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:53"]Oikeasti. Miksette vaihda joka kerta? Ettekö hikoile? Mitä siellä oikein teette?
[/quote]
[/quote]
Ehkä sun kannattaisi ostaa useampi asu?
[/quote]
Kyllä mulla on, mutta samanväristä pyykkiä tulee niin vähän niin en haluaisi konetta pyörittää parin paidan vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:53"]
Oikeasti. Miksette vaihda joka kerta? Ettekö hikoile? Mitä siellä oikein teette?
[/quote]
Hikoilen, mutta en jaksa vaihtaa joka kerta. Vaihdan vasta sitten, kun ne haisevat kunnolla.
Joka jumpan jälkeen! Ei se nyt niin vaikeaa ole pyykkiä pestä että kulkisin samoilla hikisillä vaatteita monta kertaa putkeen!
Vaihdan muutaman kerran välein. En edes aina jaksa käydä suihkussa, vaikka olisinkin hikoillut.
Paidan, sukat ja alushousut vaihdan joka kerta.
Housut ja rintsikat pesen kerran viikkoon ja kengät kerran kuussa.
Totta kai sinä TEET KUNNOLLA DUUNIA. Toisin kuin ne reidenloitontajanhinkuttajat. UPEAA. Olet PARAS.[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:45"]
Joka kerta. Teen salilla ihan kunnolla duunia, vaatteiden kuuluu olla läpimärät. Ei kai ne hikisty jos käy lukemassa lehteä ja hinkuttamasda reidenloitontajia 5kg painolla.
[/quote]
Minulla on koneessa 20 minuutin pikapesuohjelma. Se on juuri kätevä yhden kerran käytettyjen sali- tai lenkkivaatteiden pesuun. Sitten noin joka 5. kerta pesen vaatteet kunnon ohjelmalla.
Hyi. Toivon että olet provo. Joskus salilla kyllä kävelee todella pahanhajuisten ihmisten ohi ja silloin olen ajatellut että he eivät varmaankaan laita puhdasta päälle vaan vanha hiki haisee...