Häviääkö roikkuva maha laihduttamalla esim 15 kiloa? BMI 33.
Onko toiveita päästä roikkuvasta mahasta eroon...
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:25"]Häviää siitä varmasti osa, mutta paremman tuloksen saat jos teet päivittäin vatsalihasliikkeet ja vaikka reippaan kävelylenkin. Kiinteytyy ;)
[/quote]
No tuolla BMI:llä pitää kyllä myös laihduttaa, eihän ne lihakset muuten edes näy...
mulla sama ongelma. Vatsanahka roikkuu löysänä, vaikka olen vatsoja tehnyt ja painoindeksi 22. En usko että toi nahkaröllykkä tosta mihinkään häviää, vaikka kuinka jumppaan tai laihdutan. Aina olen ollut kuitenkin normipainon rajoissa. Pituus 173cm ja enimmillään painanut 74kg, paitsi raskauden aikana. Tällä hetkellä painan 66kg.
Onkohan kirurgin veitsi tosiaan ainut keino päästä roikkuvasta vatsanahkasta eroon? Pystyykö sitä mitenkään omin keinoin kiinteyttämään?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:25"]
Häviää siitä varmasti osa, mutta paremman tuloksen saat jos teet päivittäin vatsalihasliikkeet ja vaikka reippaan kävelylenkin. Kiinteytyy ;)
[/quote]
Siis mikä tässä on kolmen alapeukun arvoista?? Tarkoitin, että laihduttamisen lisäksi vatsalihastreeniä ja reipasta kävelyä .Ei nyt toki lähde pelkällä liikunnalla ;)
Häviää siitä varmasti osa, mutta paremman tuloksen saat jos teet päivittäin vatsalihasliikkeet ja vaikka reippaan kävelylenkin. Kiinteytyy ;)