Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sopisi raittiin ihmisen "hermosavuiksi"?

Vierailija
04.05.2014 |

Joskus on sellainen olo, että tekisi mieli polttaa savuke tai kaataa grogi, mutta oikeasti olen tupakoimaton ja muutenkin lähes kokonaan raitis. Eivätkä ne varmaan auttaisikaan. Mutta mikä olisi sellainen rituaali tai toimitus, jolla voisi pyrkiä hetkeksi pois hektisestä tilanteesta? Mitä teette, kun kaipaatte taukoa kaikesta, mutta ette kuitenkaan juo kahvia tms?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että joku asana, meditointi tai hengitysharjoitus vois olla rauhoittava asia, jos ei todella halua käyttää mitään keskushermostoon vaikuttavaa. 

Vierailija
22/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kysymyksen.

Itse saatan ottaa kupin decaf-kahvia ja sukeutua hetkeksi koneelle.

Tai menen makkariin, ovi kiinni ja alan katsoa jotain omaa sarjaa YKSIN.

Mutta ei nämä oikein sitä hermosavua vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli paiskoa jotain, turvallisin valinta ovat tyynyt. =D

Yleensä pistän pitkäkseni peiton alle ja mietin asioita ja rauhoitun.

Tai tulen nettiin surffailemaan.

Vierailija
24/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:34"]Siis miten voi tehdä mieli polttaa rooli, jos ei polta? En käsitä. Mistä voi tietää, että miltä se tuntuu?

[/quote]

Ei mua ainakaan houkuta hermosavuissa se tupakka, vaan sosiaalisesti hyväksytty tilaisuus vetäytyä mistä tahansa tilanteesta hetkeksi pois ulos (ilman, että täytyy ottaa lapsia mukaan). Harvoin on tarpeeksi aikaa lyhyeenkään lenkkiin tai tarpeeksi rauhallista ympäristöä meditaatioon. Kokemusteni mukaan tupakoivan ihmisen annetaan polttaa tupakkansa loppuun, mutta jos istut vaan paikallaan sen näköisenä kuin et tekisi mitään, sulta odotetaan osallistumista tilanteeseen ja tullaan toimittamaan siihen kaikenlaisia asioita.

Vierailija
25/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan kännykällä Tetristä, sellaisen itse kehitellyn version, joka kestää n. 4 min.

Vierailija
26/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos keräisit nokkosen/vadelman lehtiä ka kuivatettuna polttaisit niitä? Mä sotken niitä tupakan sekaan.

Vierailija
27/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin just kuukausi takaperin paketillisen eshishaa ja kyllä muuten tekee hyvää vetää "savut" kun oikein v***ttaa!

Vierailija
28/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sellainen nikotiiiton sähkötupakka? Niitä on vaikka mitä makuja, myös karkin makuisia. Toimii varmaan makeannälkäänkin. Itselläni on tehnyt mieli koittaa, joku piparminttuhönkäy voisi piristää kivasti.

Vierailija
29/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niihin tilanteisiin joku makea pikkupurtava.

Vierailija
30/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen hakemaan kahvia, mutta sitä sitten tuleekin juotua ihan liikaa päivän aikana.

Vierailija
31/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin ehdottomaan yrttisavukkeita. Esimerkiksi aitokissanminttu relaksoi mukavasti poltettuna. Kuivattuja yrttejä voi ostaa netistäkin, eivätkä ne koukuta.

Vierailija
32/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen pienen meditaatio/hengityshetken pitää vaikka wc:ssä tai jos pääsee johonkin varastoon, johon ei yleensä heti muita eksy, niin siellä. Pihalle kävelemään tärkeän näköisenä ja muka puhumaan hands freehen.

Vierailija
33/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassis

Vierailija
34/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin omaa aikaa ja aloitan maanisen masturboinnin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän