Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sopisi raittiin ihmisen "hermosavuiksi"?

Vierailija
04.05.2014 |

Joskus on sellainen olo, että tekisi mieli polttaa savuke tai kaataa grogi, mutta oikeasti olen tupakoimaton ja muutenkin lähes kokonaan raitis. Eivätkä ne varmaan auttaisikaan. Mutta mikä olisi sellainen rituaali tai toimitus, jolla voisi pyrkiä hetkeksi pois hektisestä tilanteesta? Mitä teette, kun kaipaatte taukoa kaikesta, mutta ette kuitenkaan juo kahvia tms?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta.

Vierailija
2/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minun tekee mieli kaataa juoma ja polttaa savuke, kaadan juoman ja poltan savukkeen. Itken kun itkettää, oksennan kun oksettaa ja syön kun on nälkä. Miksi pitää tehdä asioista niin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille tai salille. Jos vituttaa niin sohvan nurkkaa ja jätskiä.

Vierailija
4/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:44"]

Silloin kun minun tekee mieli kaataa juoma ja polttaa savuke, kaadan juoman ja poltan savukkeen. Itken kun itkettää, oksennan kun oksettaa ja syön kun on nälkä. Miksi pitää tehdä asioista niin vaikeaa?

[/quote]

Minun ei siis tee mieli tupakkaa tai viinaa, vaan sitä taukoa ja hetkestä irtaantumista. Eli jokin lenkkikin on siinä tilanteessa ehkä vähän ylimitoitettu juttu. 

ap

Vierailija
5/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana tai kuppi kahvia

Vierailija
6/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pienen herkun.

Vierailija
7/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin juoksemassa tai hommaisin nyrkkeilysäkin. Nyt vetäsen ne hermosavut, vaikken oikeasti poltakaan. Melko tehokasta, kun meinaa tukehtua ja on ihan paskan makusta :)

Vierailija
8/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli joskus pms-uhmis-itkevä taapero-päivinä ihan samanlainen ajatus, mietin, että olispa kiva vetästä henkoset kun se tuntuu monia rauhoittavan...  En polta, joten se käi vaan ajatuksen tasolle, mutta ajattelin, etten yhtään ihmettele että ihmiset kaipaa jotain hermoja rauhouttavia aineita!

liikunta mullekin tuli ekana mieleen, muttei sitä näin kotiäiti ainakaan voi lähteä yhtäkkiä urheilemaan kun mies tekeepitkiä työpäiviä. Mutta olen huomannut että kun käyn vaikka uimassa ja saunassa, niin sen jälkeen on pari päivää hyvä olo.

Joskus kun alan hermostua ja huutamaan lapsille, niin menen hetkeksi vessaan rauhoittumaan, hengitän syvään ja yritän ajatella, että mun pitäis olla aikuisena se fiksumpi ja pikäpinnaisempi.

Hyvät yöunet auttaa myös kaikkeen.

ja jos lapset on villejä, niin ulkoilu auttaa, siellä saa riehua ja äitikin saa raitista ilmaa.

Joskus auttaa myös herkuttelu, usein laitan iltapäivällä lapsille lastenohjelmia jotta saan nauttia iltapäiväkahvit ja pullan rauhassa.  tai ihan vaan terveellinen ja herkullinen lounas, se että näen hieman vaivaa saadakseni syödä jotain hieman parempaa ja terveellisempää.

tsemppiä!

Vierailija
9/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:52"]

Syön pienen herkun.

[/quote]

Söin ennen paljon karkkia ja se taisi olla silloin hermosavuni. Nykyään en juurikaan edes osta karkkia. Koitan valita kaupassa reittini siten, että en osu karkkihyllyille. Mutta ehkä jotain xylitol-karkkia voisi harkita...

ap

Vierailija
10/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vanha kunnon masturbaatio toimia?

Vierailija
11/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen pistäytymään av:lle. Omat murheet karkoittuu nopeasti kun täällä on niin paljon ihmisiä, joilla on ihan oikeita ongelmia. (vitsi)

Vierailija
12/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parveke/piha niin käyt hetken siinä hengittelemässä oikein syvään, mahdollisesti juot lasin vettä/mehua.

Vierailija
13/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele joku pieni ja helppo meditaatioon perustuva rauhoittumisharjoitus. Annos rakentavaa itsesuggestiota sekä  piristää että rauhoittaa samaan aikaan. Jos päässä pyörii ajatuksia liian sikin sokin, palikat voi saada järjestykseen alle 5 minuutissa, kun ensin vaivautuu opettelemaan tekniikan.

Vierailija
14/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksetan itseäni sormilla kurkkuun. Tulee hyvä olo ja pysyy mallin mitoissa.

Toinen lempparini on pidätellä hengitystä oikein pitkään. Niin että silmissä näkyy tähtiä tai menee ihan tajukin.

768

Vierailija
15/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:52"]

Itse oksetan itseäni sormilla kurkkuun. Tulee hyvä olo ja pysyy mallin mitoissa.

Toinen lempparini on pidätellä hengitystä oikein pitkään. Niin että silmissä näkyy tähtiä tai menee ihan tajukin.

768

[/quote]

Ehkä olisi parempi ottaa kyykkää tai polttaa se rööki oikeasti. Ei tuo ole tervettä!

Vierailija
16/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voi tehdä mieli polttaa rooli, jos ei polta? En käsitä. Mistä voi tietää, että miltä se tuntuu?

Vierailija
17/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin sellaisia yrttisavukkeita. Olen entinen tupakoitsija, ja poltankin aina joskus, mutta nikotiini menee ikävästi päähän. 

Vierailija
18/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:36"]

Mä haluaisin sellaisia yrttisavukkeita. Olen entinen tupakoitsija, ja poltankin aina joskus, mutta nikotiini menee ikävästi päähän. 

[/quote]

Ei nekään ole terveellisiä. Kukaan ei tiedä miten paljon myrkkyjä niissä on.

Vierailija
19/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:36"]

[/quote]

Ei nekään ole terveellisiä. Kukaan ei tiedä miten paljon myrkkyjä niissä on.

[/quote]

No ihan sama, jos silloin tällöin polttaa.

Vierailija
20/34 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän