Mikä noista Kreetan kohteista on se paras ja oikea?
Ei tarvitsisi olla ihan turistirysä, koska kaksi aikuista on lähdössä reissuun ja osaamme liikkua omin päin. Emme myöskään halua vain lilliä uiden ja kaljoitellen. Ruokapaikoissa pitäisi olla valinnanvaraa, mutta menomestoja emme kaipaa. Mitä suosittelisitte?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:37"]Itse en ole käynyt kuin Kreetalla, mutta jos Kreeta ei nappaa, olen kuullut kehuttavan Santorinia. On kuulemma erittäin kaunis ja rauhallinen paikka.
[/quote]
Sitä on kyllä. Kaikki postikortit kuvataan täällä. Tosin ainoa miinus on että juurikin ne postikorttipaikat on ravintoloita, jotka tietävät olevansa kauniita ja se näkyy hinnoissa.
[/quote]
Mikä on hintataso vaikka Suomeen verrattuna? ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:37"]Itse en ole käynyt kuin Kreetalla, mutta jos Kreeta ei nappaa, olen kuullut kehuttavan Santorinia. On kuulemma erittäin kaunis ja rauhallinen paikka.
[/quote]
Sitä on kyllä. Kaikki postikortit kuvataan täällä. Tosin ainoa miinus on että juurikin ne postikorttipaikat on ravintoloita, jotka tietävät olevansa kauniita ja se näkyy hinnoissa.
[/quote]
Mikä on hintataso vaikka Suomeen verrattuna? ap
[/quote]
Sama kuin täällä kun kreikka on muuten pikkuisen edullisempi.
Suomalaiset veronmaksajat, ÄLKÄÄ VIEKÖ RAHOJANNE KREIKKAAN. Ne syövät jo muutenkin ruokapöydässänne!
VIEKÄÄ RAHANNE KREIKKAAN. Välttäkää matkailua kotimaassa!!!
Me kaksi aikuista rakastuttiin viime kesänä Agios Nikolaokseen. Sieltä oli myös helppo tehdä saaren itäpäähän ja etelärannikolle Ierapetraan ja pienempiinkin kyliin retkiä vuokra-autolla. Kannattaa vaan sitten asua keskustassa eikä jossain 3km päässä venäläisillä kansoitetussa resortissa.
Agios nikolaos tai agia marina tai platanias tästä hanian lähiatöltä, tai paleohora saaren toiselta puolelta. Suosittelen! Tänä vuonna tosin suuntaan santorinille
Hania tai Agios Nikolaos noilla spekseillä, molemmissa olen käynyt ja sopivat hyvin ilman lapsia matkustaville. Pikkukylät, joita on esim Haniasta Kolimbariin päin mennessä ovat mukavan rauhallisia, Plataniaksessa olen lomaillut ja se sopii myös perhelomailuun.
Hyviä vinkkejä ja muiden kokemuksia löytyy kreikka.net ja kreetanmaku.fi sivuilta, molemmista löytyy myös ravintolasuosituksia.
[/quote]