Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko selvänäkijöihin ja parantajakoulun käyneisiin?

Vierailija
13.12.2020 |

Entinen työkaveri houkutteli mukaansa parantajan vastaanotolle. Ei ollut vielä käsitystä parantajan kyvyistä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puolisoni uskoi horoskooppeihin.  Oli joku uskonlahkokin, nimeä en muista.

Vierailija
2/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon kuin esim Tiina Jylhään, Jutta Gustafsbergiin ja Maisa Torppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitään selvänäkemistä ei ole niin on helppo todeta että nuo ovat yksiä vi t u n huijareita kaikki.

Osa heistä osaa tehdä johtopäätöksiä luokseen saapuneesta herkkäuskoisesta rahastettavasta ja nämähän siten ovat ihan täpinöissään.

Mutta parantajakoulu? Lääketieteellistä tästä vissiin ei tarkoiteta. :D

Vierailija
4/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos joku väittää voivansa parantaa kaiken ja/tai väittää tietävänsä kaiken niin kyseinen henkilö puhuu aika varmasti soopaa. Ei kukaan kuolevainen kykene sellaiseen.

Vierailija
5/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joillain ihmisillä oikeasti on kyky. Itse asiassa uskon että meillä kaikilla on kykyjä, mutta toiset ovat vaan lahjakkaampia "antenneja", tai ovat kehittäneet itsensä herkiksi vastaanottamaan tietoa.

Ei kannata väheksyä tätä kykyä, se on todellinen. Ainoastaan kapeakatseinen ihminen ei ymmärrä että olemme vain energiakasautumia.

Vierailija
6/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska kaikki joka sivuaa tuota aihepiiriä on ihan aikuisten oikeasti täyttä kusetusta. Jos olisin sinä toteaisin kaverille - että pitäköön tunkkinsa. Et saa kuin itsesi naurunalaiseksi ja mitään et hyödy. Toki kaverisi varmasti hehkuttaa plasebon puolesta mutta mieti nyt itse ennen kuin nielemättä kaikkeen humpuukkiin uppoat.

Vierailija
7/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, joillain ihmisillä oikeasti on kyky. Itse asiassa uskon että meillä kaikilla on kykyjä, mutta toiset ovat vaan lahjakkaampia "antenneja", tai ovat kehittäneet itsensä herkiksi vastaanottamaan tietoa.

Ei kannata väheksyä tätä kykyä, se on todellinen. Ainoastaan kapeakatseinen ihminen ei ymmärrä että olemme vain energiakasautumia.

Miksi tiede ei tunne tuollaista ilmiötä?

Meinaan, jos tuollaisen "kyvyn" onnistuisi todistamaan niin siinähän kaikki luonnontieteiden oppikirjat kirjotettaisiin uusiksi saman tien.

Etkö yhtään mieti tällaista? Mikä on koulutuksesi?

Vierailija
8/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantajakoulu, kuulostaa mielenkiintoiselta. Pystyn ikäänkuin kanavoimaan energiaa käsieni kautta ja antamaan sitä ihmisille ja eläimille. En ole pahemmin miettinyt tätä asiaa ja en osaa sanoa kanavoinnin voimakkuudesta.  Olen harkinnut reikikurssia. Olisi mukava auttaa läheisiä ihmisiä. 

Olen hiukan hupsu, kun uskon selvännäkijöihin ja horoskooppeihinkin. Omalta kohdaltani ennustukset ym. ovat pitäneet aika hyvin paikkansa. 

Vierailija
9/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaan, jos tuollaisen "kyvyn" onnistuisi todistamaan niin siinähän kaikki luonnontieteiden oppikirjat kirjotettaisiin uusiksi saman tien.

Ei tarvitse kirjoittaa luonnontieteen oppikirjoja uusiksi. Voi vain myöntää, että tiede on lapsenkengissä, ja on todellisuuksia, joista meillä on vain kalpea aavistus. Juurihan ihminen istui puussa ja oppi kuorimaan banaanin. 

Vierailija
10/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Vierailija
11/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aamuisin Astral-tv:tä. Hyvää viihdettä :D

Vierailija
12/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan ihminen istui puussa ja oppi kuorimaan banaanin. 

Uskotko oikeasti siihen evoluutioteoriaan?  Jos selvännäkijät olisi aina oikeassa niin moni julkkis joka heidän palvelujaan käyttää olisi saanut elämänsä tasapainoon ja haluaisi muutenkin toimia rehellisesti, näin kuitenkaan usein ei tapahdu. Myös Suomen valtio voisi käyttää selvännäkijöitä jos sieltä ne ratkaisut laman torjumiseen ihan oikeasti löytyisivät.

Vierailija
13/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon selvänäkijöihin heti kun kertovat minulle ensi lauantain lottonumerot.

Vierailija
14/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Aivan hömppää ja pahassa tilanteessa olevien ihmisten hyväksikäyttöä. Miten kukaan haluaa tukea tuollaista toimintaa? Ja miten sitä voidaan näyttää tv:ssä? Alhaista ja kaikki tuossa "ammatissa" olevat saisivat hävetä itseään.

Vierailija
15/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkäri ei paranna, luonto hoitaa.

Vierailija
16/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat suurinta huijausta herkkäuskoisille. Olen herkkä, mutta tuollaisiin en usko.

Vierailija
17/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalta löytyy luotettavia näkijöitä ja hoitajia, mutta valitettavasti löytyy myös paljon huijareita. Kannattaa selvitellä todella hyvin toimijoiden suositukset ennen kuin heille rahat antaa.

Vierailija
18/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alalta löytyy luotettavia näkijöitä ja hoitajia, mutta valitettavasti löytyy myös paljon huijareita. Kannattaa selvitellä todella hyvin toimijoiden suositukset ennen kuin heille rahat antaa.

Mitäs jos menis selvännäkijälle ja pyytäis siltä listan luotettavista sekä epäluotettavista selvännäkijöistä, kyllähän selvännäkijä sen varmaan näkisi ja voisi rahaa vastaan kertoa?

Vierailija
19/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kirjoittaa luonnontieteen oppikirjoja uusiksi. Voi vain myöntää, että tiede on lapsenkengissä, ja on todellisuuksia, joista meillä on vain kalpea aavistus. Juurihan ihminen istui puussa ja oppi kuorimaan banaanin. 

Ei, ei ja ei.

Miten paljon olet käynyt kouluja?

Vierailija
20/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan ihminen istui puussa ja oppi kuorimaan banaanin. 

Uskotko oikeasti siihen evoluutioteoriaan?  Jos selvännäkijät olisi aina oikeassa niin moni julkkis joka heidän palvelujaan käyttää olisi saanut elämänsä tasapainoon ja haluaisi muutenkin toimia rehellisesti, näin kuitenkaan usein ei tapahdu. Myös Suomen valtio voisi käyttää selvännäkijöitä jos sieltä ne ratkaisut laman torjumiseen ihan oikeasti löytyisivät.

Tässä mennään nyt metsään siinä että oletetaan että se selvännäkijä pystyisi maagisesti ratkaisemaan ongelmat ilman että ihminen itse panostaa asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi