Luotatko selvänäkijöihin ja parantajakoulun käyneisiin?
Entinen työkaveri houkutteli mukaansa parantajan vastaanotolle. Ei ollut vielä käsitystä parantajan kyvyistä.
Kommentit (28)
Luotanko millä tavalla? Jos tarkoitat, että uskonto selvännäkökykyihin ja loitsuilla tai ionisoidulla vedellä parantamiseen niin en. Ei pitäisi kenenkään uskoa.
Kansanparantajista ja jäsenkorjaajista voi joskus olla apua. Järjen käyttö on sallittua. Jos lääkäri ei osaa parantaa, tuskin hekään, mutta esim. fysioterapian lisänä voi olla hyödyksi.
Raamatun mukaan ennustajille puhuvat demonit.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan ennustajille puhuvat demonit.
Eikös sille jollekin jeesuksellekin käynyt näin...
En.
Luotan vain itseeni ja omaan intuitioon.
Suhtauduin ennen aika skeptisesti mutta käytyäni vuos sitten selvänäkijä-parantaja Naomi Mesinillä muuttu suhtautuminen kyllä kertaheitolla.
Paransi multa pitkään jatkuneen vihlomisen alavatsan alueelta, lääkärit ei ollut löytänyt mitään syytä ja juoksin vaikka missä kokeissa. Naomi teki mulle jotain energiahoitoa, tunsin kovaa poltetta vatsan ja lantin alueella ja hänen kädet tuntu tosi kuumilta. Kaiken lisäksi sanoi mulle siinä kuin ohimennen että mun välit korjaantuu pian mun veljen kanssa! En ollut maininnut sanaakan mun veljestä mutta velipä otti seuraavalla viikolla yhteyttä, oltiin oltu riidoissa jotain kolme vuotta ihan tyhmän asian takia. Sovittiin, itkettiin ja halattiin.
Vatsavaiva katosi, en tosiaan tiedä mitä siinä tapahtui mutta niin vaan loppui. En usko että parantajiksi voi missään opiskella, kyllä nuo tollaset kyvyt vaan on jollain.
Luotatko missä mielessä?
Monet heistä osaavat tuottaa elämyksiä ja viihdettä (olkoon tahallisesti tai tahattomasti). Siinä mielessä, kyllä.
En. Luotan lääkäreihin ja Jeesukseen.
Ihmisen omalla keholla on uskomaton kyky parantaa itsenä. Tästä kertovat jo erilaiset plasebo-tutkimukset. Jos parannettava todella uskoo parantajan voivan auttaa, todennäköisesti näin voi myös tapahtua.
Se, onko parantamalla jotain kykyjä/voimia, onkin sitten asia erikseen.