Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jolle pitäisi laittaa hame!

Vierailija
04.05.2014 |

Tuttavaperheen mies on omaksunut naisen roolin eli tekee kaikki kotityöt. Vaimoparka joutuu katsomaan vierestä, kun kyseinen herra häärää niin keittiössä kuin kodinhoitohuoneessakin. Miten tuohon innokkuuteen saisi stopin sillä ystävättäreni on alkanut pitkästyä kun ei koskaan saa rauhassa toteuttaa ammoisista ajoista naiselle kuuluvia kotitöitä? Olemme yrittäneet suostutella miestä kaljoillekin kavereidensa kanssa mutta ei kuulemma kiinnosta. Mieluummin tekee kotiaskareita ja on siten kuulemma enemmän hyödyksi koko perheen hyvinvoinnille. Ystävättären perheen elämä on muutenkin mullistunut jokunen kuukausi sitten kun tämä mies joutui jäämään pakkolomalle puoleksi vuodeksi ja ystävättären harteilla on tuoda leipä talouteen ansiotyöstään. Lapset (3 ja 4 vuotiaat) ovat innoissaan tilanteesta, sillä nythän on isi kotona jatkuvasti ja osaa kuulemma hoitaa heitä niin hyvin. Ystävättäreni on vanhan aikainen ja soisi itselleenkin jäävän jotain toimitettavaa työpäivän päätyttyä ja palattuaan kotiinsa. Meillä asiat on sentään mallillaan; mies lähes asuu työpaikallaan ja käy vain kääntymässä välillä kotona, saan siis itse vastata kaikista kotitöistä ja hoitaa mukulatkin siinä sivussa. Pitkähkön liittomme salaisuus piileekin siinä, että meidän perheessä töiden jako on aina onnistunut. Myös mieheni tarvitsemaan omaan aikaansa olen aina suhtautunut positiivisesti vaikka hän joskus hiipiikiin yömyöhällä kotiin pienessä hiprakassa ja haiskahtaa vahvasti jalommille juomille kuin mihin itse olen tottunut. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissahan miehet jo käyttävät hameita. 

Vierailija
2/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin tuollaiset tuttavaperheet ja keskittyisin hankkimaan jalompaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä miehiä näyttää meilläkin aika paljon olevan joille sopisi jos ei hame niin ainakin esiliina päälle. Meilläkin on muutama tuttu perhe joissa työssäkäyvä mies hoitaa niin ruuanlaitoan, siivoamiset, pyykinpesun kuin lapsen hoitoon viennit ja lasten harrastukset. Kun mennään kylään niin vaimot vaan nalkuttaa tee sitöä tee tätä ja istuvat itse mitään tekemättä, ei edes kahvin kaato onnistu. Jotkut on vaan niin saamattomia ja sitten saaneet aikansaavat vätykset puolisoiksi.

Vierailija
4/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen ja ajattelin ja ajattelin, että onpa surkea provo, mutta kauhukseni huomasin, että täälläon jo useita vastauksia, jotka ovat samaa mieltä.

Vierailija
5/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D Tuollaista uskomatonta sontaa voi kirjoittaa vain aito juoruämmä!

Vierailija
6/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se nähdään. Naiset eivät oikeasti halua miestä, joka kykkii lattialla luuttu kourassa. En tuota tietysti lainkaan ihmettele, mutta ärsyttää kun samat akat kaksinaamaisina kuitenkin mankuvat, miten miehenkin pitää osallistua kotitöihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi