Huomenta mökiltä! Join kolme kuppia maitokahvia ja nyt lähdössä koiran kanssa lenkille. Näyttää tulevan hyvä päivä.
Kommentit (10)
Itse olen juuri nyt maalaistalollamme, jossa melkein 250 neliötä. On ihana herätä uuteen aurinkoiseen päivään. Kohta kahville ja sen jälkeen puutarhatöihin.
huomenta huomenta!
aika monta kuppia mutta mikäs siinä, mökillähän voi pissata mihin vaan! ihanaa!
Kolme kuppia kahvia, huh huh, ei voi kuin ihmetellä teitä kofeinistejä. No, johan tuolla nuoret vetää pärinäjuomiaan useita päivässä, ja sitten päristään ja täristään.
Itselläni on tänään ohjelmassa savusaunan lämmitystä, illalla sitten saunotaan ja uidaan pitkän kaavan mukaan. Koira ei tykkää näillä keleillä lenkkeillä tiellä, se käy omatoimilenkillä omassa 20 hehtaarin metsässä tuossa vieressä.
Terveisiä ok-talosta Päijänteen rannalta.
Itsekin juuri heräsin, olen mökillä. On taas tulossa kuuma päivä, onneksi on meri tässä lähellä.
Hyttysiä on kohta paljon. Varo pogotantautia. Voi olla kuumetta 2 vuotta ja alisuoriutumisen tulee kohta irtisanomisperusteeksi ja sairaille saa antaa potkut. Enää ei saa sairaudesta tai iästä helpotusta työhön.
Huomenta, huomenta. Kävin torilla aamukahvilla, ja samalla söin palan lihalevypiirakkaa. Kioskin pitäjällä on aika hyvä resepti, sopivasti pippuria. Nyt kun on hyvät kelit, hän pitää muutenkin aika laajaa valikoimaa itse tehtyjä leipomuksia.
Josko päivällä lähtisi vaikka rantaan uimaan, tai sitten hakemaan metsästä kantarelleja. Saisi niitä tietysti toriltakin. Mustikoita ei tänne näytä tänä vuonna kovin hyvin tulevan.
Kiva kun on kesäloma, eikä mitään velvoitteita tai pakkoja. Joskus ollaan vuokrattu mökki kesäksi. Viikko riittää, eikä sitä varten kannata omaa mökkiä työleiriksi hankkia.
Kukin tavallaan.
Huomenta, kävin jo tunnin lenkillä, nyt taidan keittää toiset aamukahvit.
Huometa! kiitos samoin, mukavaa kun kuulumme mökinomistajiin. Terkut Saimaan rantamökiltä!