Miten olet kertonut suhteen alussa, kun
sinulla on kuukautiset? Oletteko harrastaneet seksiä suhteen alussa myös kuukautisten aikana?
Kommentit (13)
Minulla on tällä hetkellä 2 seksisuhdetta. Molemmat ovat varattuja. Toinen on 60-vuotias ja sanoi pelkäävänsä verta niin, että voi pyörtyä jos näkee verta. Eli hänen kanssaan ei. Toista taas ei haittaa. sanoi ekan kerran, että nyt voidaan leikkiä, että olet neitsyt.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:48"]
Minulla on tällä hetkellä 2 seksisuhdetta. Molemmat ovat varattuja. Toinen on 60-vuotias ja sanoi pelkäävänsä verta niin, että voi pyörtyä jos näkee verta. Eli hänen kanssaan ei. Toista taas ei haittaa. sanoi ekan kerran, että nyt voidaan leikkiä, että olet neitsyt.
[/quote]
Mulle tuli vahvasti sellainen tunne, että elän ihan eri maailmassa kuin muut.
Olen ihan kertonut että nyt on menkat, mies on kuitenkin ollut tietoinen etten ole mikään 11v tai alle joten eipä ole hänelle ollut kovinkaan suuri yllätys :)
Olen vain sanonut, että nyt on menkat ja lisännyt että seksiä haluaisin silti harrastaa :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:48"]
[/quote]
*reps*
Olen sanonut, että huoltoviikko päällä, mutta jos seksiin päädytään, käytetään pyyhettä. Ei ole ollut esteenä, vain hidasteena.
"muuten hyvä idea mut mulla on menkat enkä tod. halua naida silloin". Aika tarkkaan noin sanoin. Miestä ei olisi menkkavuoto olisi haitannut.
Muodostan suullani lauseen: "Minulla on kuukautiset."
Riippuu suhteesta. Jos ei ole mitenkään vakavalla pohjalla vaan, niin sille viikolle en sitten vain sovi mitään treffejä.
Jos on yhtäänkään vakavampaa, niin sanon suoraan että nyt on tällainen tilanne.
Harrastan seksiä myös kuukautisten aikana, enemmän vaan tekee mieli. Ei tunnu miestä haittaavan. Kerron kyllä kuukautisista miehelle etukäteen, jotta osaa minimoida sotkun, esim. sänkyyn pyyhe tms. alle. Kunnon orgasmi auttaa hyvin kuukautiskipuihin, kun kohtu supistelee kunnolla.
Jos näyttää siltä että olemme ajautumassa harrastamaan seksiä, olen vain sanonut että mulla on menkat. Jokainen mies tähän mennessä on sanonut ettei se haittaa. Sitten vain koitan suihkussa ponnistella emättimen mahdollisimman tyhjäksi verestä. Oma vuotoni on onneksi hyvin niukkaa.