Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää antako lahjaksi niitä kamalia VILLASUKKIA!

Vierailija
13.12.2020 |

Oletko ikinä nähnyt sen ystäväsi/sukulaisesi, jolle näitä kamalia tekeleitä tyrkytät, kotonaan villasukat jalassa???

Minulla esim on kotona lattianrajassakin 22 astetta ja INHOAN niitä haisevia, rumia villarääsyjä!

Pitäkää ne itsellänne tai oppikaa kutomaan jotain muuta!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on ihana lahja, mitä mielenkiintosemman väriset sitä parempi.

Tällä hetkellä keltaset miellyttäis eniten 😍

Raidalliset sukat on kivimmat nyt, monikeltaraitaset olis piristävät talvella.

Vierailija
62/66 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan muutaman viikon välein ja pesen 30 asteessa, eivät löyhkää.  En tuputa kelleen.  En pärjäisi ilman villasukkia, sitten vielä akryylilankapohjaiset villatossut jos paleltaa.  Puuvillaiset alussukat vaihdan suihkun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan, koska niitä toivomalla toivotaa minulta joka vuosi. Ja teen toiveesta sellaiset sukat jotka kysyjä haluaa. Itsekkin kulutan parit villikset vuodessa.

Vierailija
64/66 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tilata, jos joku kutois mulle Paulin Pelivideot -sukat villaisena bootlegversiona. Vaikka Pauli sais mut kiinni sukat jalassa, mikä on epätodennäköistä, koska juoksen taatusti häntä kovempaa, niin en suostuisi maksamaan tekijänoikeusrikkomuksesta, vaan väittäisin, että sain sukat parrakkaalta tuntemattomalta mieheltä lahjaksi säkistä jouluna paketoituna.

Vierailija
65/66 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä kymmenet villasukat, kaikki saatu lahjaksi, kaikkia käytän ahkerasti. Oon kiitollinen siitä et joku on nähny valtavan vaivan että mulla ois lämpimät jalat.

Ap:n siis ihan ok inhota villasukkia mut te jotka niitä teette, haluan vaan sanoa että arvostan todella paljon.

Vierailija
66/66 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ole kaikenlaisia keräyksiä, joihin oikein toivotaan villasukkia? (en siis tarkoita niitä, joihin saa viedä vaan kallista merkkitavaraa)

Esim. asunnottomille villasukat on ehdoton pakko olla, koska muuten paleltuu varpaat irti katuja talsiessa.