Älkää antako lahjaksi niitä kamalia VILLASUKKIA!
Oletko ikinä nähnyt sen ystäväsi/sukulaisesi, jolle näitä kamalia tekeleitä tyrkytät, kotonaan villasukat jalassa???
Minulla esim on kotona lattianrajassakin 22 astetta ja INHOAN niitä haisevia, rumia villarääsyjä!
Pitäkää ne itsellänne tai oppikaa kutomaan jotain muuta!
Kommentit (66)
Kutokaa sukkia kirjoitti:
Nuoret tulee vanhoiksi alkaen 50 v niin sitten kyllä kelpaa villasukka yöllä sängyssä ja samoin kun on kovat pakkaset nythän ei ole kovia pakkasia . Normaalisti on . Kyllä kelpaa kun vaihdevuodet pukkaa päälle ja viimeistään kun makaa hoitokodissa . Myös ihmiset jotka on ulkotöissä käyttää niitä sekä ne kun asuu asuntovaunussa .
Vähän riippuu. Itse olen 50 v ja kohdun ja munasarjojen poiston jälkeen mulla on aina yöllä kuuma. Nukun nykyään ilman peittoa. Minkäänlaisia sukkia en voi pitää nukkuessa enää. Ennen olin aina peiton alla.
Eikös ole kaikenlaisia keräyksiä, joihin oikein toivotaan villasukkia? (en siis tarkoita niitä, joihin saa viedä vaan kallista merkkitavaraa)
Voin lakata antamasta villasukkia lahjaksi. Itse asiassa on ihmisiä joille olen antanut vain yhdenkerran sukat lahjaksi. Jos saaja ei vaikuta tyytyväiseltä toisia ei tule.
Mutta toivottavasti et kuvittele että antaisin jotain muuta villasukkien tilalla. Ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko villahousut pillifarkkujen alle?
Ei välttämättä, mutta päälle kyllä!
villasukat ihana lahja tulis niin tarpeeseen ,anoppi kutoi ennen kaikille,ei enää ole täällä.Mulla kuluu villasukkia muutama pari talvessa,liikun.Huomasin nyt miten villasukat ,villa on parasta lämmön antajaa meille palelijoille.Sanonta lahjahevosen suuhun katsomista.Typerää käytöstä,aikuiset tarttes mitää lahjoja lainkaan.Lasten juhla joulu.
Itse kudotut sukat on ihana lahja! Itse olen villalle allerginen niin mummo ja täti on kutonut sukkia muusta kuin villalangasta, itku tulee aina, kun tuollaisen lahjan saa. Sukat, paras lahja ikinä!
Tuhat kertaa mieluummin otan vaikka minkälaiset villasukat kuin yhdenkään konvehtirasian. Konvehdit täynnä palmuöljyä - yök!
Eikä verensokeri tykkää sokerin syömisestä.
Jos saan jonkun makean rasian niin ääntä nopeammin laitan sen kiertoon tai vaikka roskikseen!
Ajattelin pitkästä aikaa kutoa villasukat - itselleni.
En vaivautuisi tekemään muille, kun en tiedä
tykkääkö vai ei. Nykyään talvet on niin lämpimiä ettei villasukilla ole paljon käyttöä.
Eihän ne kenkiin mahdu, joten käyttöä on vain kotisukkina.
Kokokin on kiva olla just eikä melkein.
Vierailija kirjoitti:
+
Elektroniikka–
Villasukat
Vihreät kuulat
Kirjat
Saatko paljonkin elektroniikkaa lahjaksi? Viitosella tuskin saa kovin laadukasta tavaraa.
Ensisijaisesti villasukat. Villasukat ovat aina tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun kerrostalossa ja olen aina paljain jaloin. Miksi laittaisin ahdistavat, kutittavat villasukat?
Pakottaako kukaan? Ai ei? No onpa ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. En tajunnut tätä ennen kuin täytin 40 mutta sen jälkeen en ole pärjännyt ilman villasukkia.
Suihkun jälkeen jalkavoide ja villasukat. Aitoa villaa, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. En tajunnut tätä ennen kuin täytin 40 mutta sen jälkeen en ole pärjännyt ilman villasukkia.
Suihkun jälkeen jalkavoide ja villasukat. Aitoa villaa, tietenkin.
Ai niin, kauniita lapasia saa myös neuloa ja lahjoittaa mulle tänne.
Kyllä minä villasukkia käytän pakkasilla, nytkin on neuvolasta saadut villasukat jalassa ihan kotona, vaikka yleensä en niitä kotona käytä, mutta olivat sopivan kokoiset ja sopivaa materiaalia paljaaseen jalkaan, eikä tartte käyttää tohveleita :) Ja mitä kirjavampi, sen parempi. Villasukat saakin olla "rumat", koska niiden on tarkoitus lämmittää, ei olla mitkään muotivermeet.
Villasukat on ihana lahja, mitä mielenkiintosemman väriset sitä parempi.
Tällä hetkellä keltaset miellyttäis eniten 😍
Vierailija kirjoitti:
minulla on kai kolmet villasukat ja ne kestävät loppuikäni koska en käytä niitä koskaan.
Anna jollekulle joululahjaksi, joka pitää villasukista....meitä niistä pitäviä on paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun kerrostalossa ja olen aina paljain jaloin. Miksi laittaisin ahdistavat, kutittavat villasukat?
Koska ilmastonmuutos ja ensi vuonna talvella kerrostalossa maxlämpö 1.5 m korkeudella ja 1.5 m etäisyydestä ikkunoista on 20 astetta. Lattialla saa siis olla vaikka 14 astetta, se riitää.
Sinä ainakin asut hometalossa, se on varma.
Asun Jätkäsaaressa talossa, jolla ei ole vielä ikää edes 3 vuotta, mutta totta turiset, hometta on jo löytynyt, kiitos rakentajan.
Uudemmissa sitä hometta löytyy jopa alle vuoden ikäisissä, vanhemmat talot, joita ei ole pilattu liika eristämisellä ja muoveilla, ovat terveitä ja homeettomia.
Villasukat on paras lahja! Villasukat aina parhaat, lämpimät kylmällä ja viileät kuumalla. Todella arvokas ja kallisarvoinen lahja! Itse en osaa edes sukkaa kutoa ja villa on huisin kallista. Anna mulle ne sukat, senkin kiittämätön hunsvotti. :-D
Ja itse ajattelen erityisesti juuri sukkien saajaa kutoessani, se lisää sukkien lämpöä 😘