Älkää antako lahjaksi niitä kamalia VILLASUKKIA!
Oletko ikinä nähnyt sen ystäväsi/sukulaisesi, jolle näitä kamalia tekeleitä tyrkytät, kotonaan villasukat jalassa???
Minulla esim on kotona lattianrajassakin 22 astetta ja INHOAN niitä haisevia, rumia villarääsyjä!
Pitäkää ne itsellänne tai oppikaa kutomaan jotain muuta!
Kommentit (66)
+
Elektroniikka
–
Villasukat
Vihreät kuulat
Kirjat
Saan joka vuosi lahjaksi villasukat (koko perheemme saa) ja todella käytännöllinen lahja on.
Ei meillä villasukkia paljoa sisällä käytetä, kun lapsillekin olisi liukkaat jaloissa, mutta ulkona senkin edestä sitten.
Esim. syksyisin käytän villasukkia aina lenkkareissa ennen talvikenkiin siirtymistä ja myös kumisaappaissa villasukat ovat mukavat. Talvella villasukkia käytämme myös luistimissa ja perheen pienimmillä villasukat on aina nukkuessakin jalassa. Oma työni on ulkotyötä vuoden ympäri, joten jo sen puolesta villasukat ovat päivittäisessä käytössä (lukuunottamatta touko-elokuuta) ja lisäksi kun ulkoillaan paljon, niin lastenkin villasukille on käyttöä.
Innolla jo odotan, että minkäväriset villasukat tänä vuonna tulee lahjaksi. Muuta lahjaa ei taida tullakaan enkä muuta tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monet mun kutomat käytössä. Ja voin kyllä villahousutkin kutasta, jos sukat ei kelpaa. Toiveita saa antaa
Miten keksitkin sen toisen ällölahjan VILLAHOUSUT 😂
Ne on ainoat villajutut, mitä en ikinä suostuisi kutomaan🤣 ällöttäisi liikaa itseäkin.
Mulle saa tehdä villasukat! Ja vaikka joka vuosi. 😊
Mulla on juuri jalassa kahdet villasukat!
Minulle voi lähettää lahjaksi vaikka 5 paria, lupaan käyttää jokaista!
Anna ne mulle, mulla kuluvat kantapohjista rikki käytössä. Käytän niitä kotona kesät talvet, tavallisten sukkien päällä. Usein myös tohvelit lisänä, mun jalat on AINA jäässä.
Mahtuuko villahousut pillifarkkujen alle?
Ilmastonmuutoksen takia asuntojen lämpö lasketaan 15 asteeseen, kyllä siinä jo villasukat alkaa kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun kerrostalossa ja olen aina paljain jaloin. Miksi laittaisin ahdistavat, kutittavat villasukat?
Koska ilmastonmuutos ja ensi vuonna talvella kerrostalossa maxlämpö 1.5 m korkeudella ja 1.5 m etäisyydestä ikkunoista on 20 astetta. Lattialla saa siis olla vaikka 14 astetta, se riitää.
Sinä ainakin asut hometalossa, se on varma.
Asun Jätkäsaaressa talossa, jolla ei ole vielä ikää edes 3 vuotta, mutta totta turiset, hometta on jo löytynyt, kiitos rakentajan.
Vierailija kirjoitti:
Pistä reippaasti vaan päälle 🤣
Kyllä lapset ja vanhat tarvitsee villaista lämmittämään ja saappaissa erinomaiset itselläkin.
Mikä siinä on, ette voi kertoa niille villasukkien neulojille, että sinulla on jo riittävästi niitä sukkia, eli et tarvitse enää lisää. Emme me neulojat voi tietää kuka niitä tarvitsee, ja kuka ei käytä ollenkaan, jos ette kerro sitä.
Itse en tee villasukkia kuin itselleni ja sellaisille, jotka itse ilmaisevat haluavansa minulta villasukat.
Ap:n viesti pitäisi poistaa asiattomana.
Minulle saa antaa villasukkia joululahjaksi, kiitos! Paras joululahja ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä laittaa niitten päällekin😄
jättäkää ap:n kommentti huomiotta. Villasukat on ihan paras lahja. Hyödyllinen, käytännöllinen ja kiva. Olen todella otettu, jos joku näkee sen vaivan, että kutoo sukat just mulle.
Nuoret tulee vanhoiksi alkaen 50 v niin sitten kyllä kelpaa villasukka yöllä sängyssä ja samoin kun on kovat pakkaset nythän ei ole kovia pakkasia . Normaalisti on . Kyllä kelpaa kun vaihdevuodet pukkaa päälle ja viimeistään kun makaa hoitokodissa . Myös ihmiset jotka on ulkotöissä käyttää niitä sekä ne kun asuu asuntovaunussa .
Mulla aina kotona villasukat ja kylmimmillä ilmoilla kolmetkin päällekkäin ja muutenkin paaljon vaatetta. Kotini lämpötila 14-19 koska ilmastomuutos. Ei ole flunssaa. Kiitos kutojat.
Jaa. Miehen miniät joka joulu pyytää lapsilleen villasukkia joululahjaksi. Pitänee sitten lopettaa ja sanoa että ei tipu, vauvapalstalla kiellettiin tekemästä.
Minä rakastan villasukkia. Käytän niitä lähes vuoden ympäri, vain aivan kesähelteillä en. Menen nukkumaankin aina villasukat jalassa ja potkin pois kun tuntuu liian lämpimältä. Äitini tekee aina joululahjaksi villasukat minulle ja miehelleni ja ne ovat paras lahja. Hän on nyt 82 ja vielä jaksaa sukkia hyvin kutoa ja tykkää siitä.
Mieluummin otan lahjaksi villasukat kuin juhlapöydän konvehteja joita aina tulee joka tuutista kahjana.