Olen fitnessurheilija, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
Laitan nyt sitten myös tänne.
Eli et ole kilpaillut kertaakaan ja saleillut itseksesi. Mikä tekee sinusta fitnessurheilijan tavallisen tavoitteellisen salitreenaajan sijaan?
"Jutan dieetti" on todella hyvä pohja, joskin varsin häkalorinen.
"Bodyruoka" on ihan tavallista ruokaa, mutta aineet aina parempia ja paistamisessa ei
Käytetä rasvaa..
Itse syön 5-6 kertaa päivässä ja aloitan aina
Päiväni puurolla. :)
Mitä menee cooperissa? Entä monta punnerrusta saat tehtyä?
Kuinka monena päivänä viikossa reenaat ja kauvan olet jo reenaillut? :)
Mitä haittaa on syödä "vain" kolme kertaa päivässä?
Kuinka monta vatsaa saat vedettyä, putkeen tai yhteensä?
Treenaan tällä hetkellä 4 kertaa viikossa, koska olen massakaudella. Saliharrastusta takana muutama vuosi ja urheilijaksi katson itseni, koska olen ammattilaistiimin valmennuksessa ja minulla on kilpailulisenssi.
Nostaako kova treeni asat- arvoja kuinka helposti?
Kesäksi ehtii vielä kiristelemään hyvinkin, suosittelen jotain toimivaa valmista ohjelmaa.
Puhdas hyvä ruoka on kaiken perusta ja siihen yhdistettynä treeni ja jonkin verran aerobista
Tunge rasvaa suoraan suoneen neulalla.
Mitä saat siitä että pääset kaiken kansan eteen esittelemään peppua ja kireää ihoa? Miksi se on tavoittelemisen arvoista?
Cooperia en haluaisi juosta nyt kun olen kerännyt massaa, mutta jos viittaat aerobiseen kuntoon niin se on ihan hyvä. 1500 juoksin vielä viime kesänä kuuteen minuuttiin.
Punnerruksia yleensä 24
Vatsat teen aina
Lusäpainoilla (10-25kg) kuertoharjoitteluna toistoja 10-15
Pahoittelut kirjoitusvirheistä, puhelin käytössä.
Jos syö vain kolme kertaa päivässä niin aika suurella todennäköisyydellä keho on jumissa, aineenvaihdunta ei ehkä
Toimi kunnolla ja voi olla säästöliekillä
Asat arvoja en ole mittauttanut, eos.
Ravintoainemittauksessa kaikki ok, samoin yleisissä kokeissa mitä nyt terkkarissa otetaan.
Nron 13 kommenttia en ymmärrä, en ole ärsyttääkseni kertomassa lajistani vaan lisätäkseni tietoutta . :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:13"]
Jos syö vain kolme kertaa päivässä niin aika suurella todennäköisyydellä keho on jumissa, aineenvaihdunta ei ehkä
Toimi kunnolla ja voi olla säästöliekillä
[/quote]
Mihin perustat väittämäsi? Aineenvaihdunnan kannalta on aivan se ja sama syökö 3 vai 10 kertaa päivässä. Energian kokonaissaanti on se millä on merkitystä, ei ateriatiheys.
http://www.theiflife.com/eating-more-meals-does-not-speed-up-your-metabolism/
http://anthonycolpo.com/more-proof-eating-small-meals-more-frequently-does-not-boost-metabolism/
Kisapäivä ja lavalle astuminen on kaiken työn huipennus, tämä on matka itsensä voittamiseen, kisapäivänä takana on satoja tunteja työtä js kurinalaisuutta.
En nouse lavalle esittelemään peppuani, vaan toivottavasti tasapainoista hiottua fysiikkaa ja lavasäteilyä - lihaksikasta mutta naisellista ulkomuotoa
18, en väitä mitään. En ole ravinnon asiantuntija, perustan tietoni tämän hetkiseen tietämykseeni. Jos kolme
Kertaa päivässä sopii sinulle niin thats fine. :)
Korostan edelleen, etten ole täällä provoamassa vaan antamassa tietoa lajista, josta tunnutaan tietävän vielä
Melko vähän - hyvässä hengessä
Ei sitten ilmeisesti muuta? :)
Hyvää kevättä kaikille!
Kerro ruokavalio, millä saa nopeesti painoa alas, muu kun Jutan dieetti...
Kauan olet harrastanut lajia? Oletko kisannut paljon? Vinkkejä miten saisi kiristettyä itseään kesäksi? :)