Kuka on mielestäsi hauskin stand up -koomikko?
Kommentit (17)
En tunne niitä kauheasti, mutta kyllä esim. Greg Davies on naurattanut.
Hankala sanoa.
Monesti käynyt katsomassa ns. "Suomen eturivin standupartistit", aiheuttavat lähinnä myötähäpeää..
Esim Sami Hedberg on ylivoimaisesti yliarvostetuin alallaan Suomessa.. ihan yhtä tylsiä kuin Krisse Salminen ja se blondi muija kumman Kaa sarjasta..
Niitä on monia, mutta esim Ricky Gervais.
No en tiedä onko stand uppia varsinaisesti, mutta Rowan Atkinsonin joku show/keikka oli aika hauska. Taisi olla tv-kuvaus missä oli yleisö keikan tapaan.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko stand uppia varsinaisesti, mutta Rowan Atkinsonin joku show/keikka oli aika hauska. Taisi olla tv-kuvaus missä oli yleisö keikan tapaan.
Joo, oliko siinä se "Tämä on helvetti ja minä olen paholainen"? Aivan loistava!
Petteri Orpo. Sen ei edes tarvitse esittää tyhmää.
Anthony Jeselnikillä muutamakin ihan hauska juttu.
Leikola.
Myös Vaismaa, ottaa yleisönsä poikkeuksellisen hyvin.
Huonojenkin koomikooden keikoilla olen käynyt, mut sitä ei kai tässä kysytty. Monet luulevat, että jos osaa käyttää kirosanoja lavalla, se olisi jokin hauskuuden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oliko siinä se "Tämä on helvetti ja minä olen paholainen"? Aivan loistava!
Ainakin oli Pappi ja fellaatio 😁
Vierailija kirjoitti:
Trevor Noah
Ainakin sen Today show on aivan kammottava, miksi sitä edes näytetään suomessa. Blm vasemmistopropagandaa ja black awarenesia eikä yhtään hauskaa juttua koko showssa koskaan. Conanin masturboiva karhu ja peräpukamavoidemieskin ovat loistavaa komiikkaa tuohon verrattuna.
Diane Spencer ja Kathleen Madigan
Vierailija kirjoitti:
Leikola.
Huonojenkin koomikooden keikoilla olen käynyt, mut sitä ei kai tässä kysytty. Monet luulevat, että jos osaa käyttää kirosanoja lavalla, se olisi jokin hauskuuden merkki.
Vaismaa on mun suosikki myös. Leikola tulee hyvänä kakkosena.
Jim Gaffiganin esityksiä olen katsonut Netflixiltä ja aina tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Leikola.
Minä olin aika pettynyt Leikolaan kun kerran olin katsomassa. Hauskin omakohtainen kokemus on ollut Jaakko Saariluoman show. Olen samaa mieltä mitä joku aiempi, että Sutela ja Salminen ei ole hauskoja.
Jimmy Carr