Oletko joskus ihastunut fiktiiviseen hahmoon? Keneen?
Eli vaikka jonkin elokuvan, tv-sarjan tai kirjan hahmoon? En nyt tarkoita, että jokin näyttelijä on mielestäsi komea/kaunis, vaan tarkoitan enemmän sellaista ns. oikeaa ihastusta, jossa ajattelet tuota hahmoa usein ja esim. katsot sarjaa tai elokuvaa uudestaan ja uudestaan ihastuksen takia?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Mr. Spock Star Trekistä ja Christopher Leen esittämä Dracula nuorempana, nyt vanhempana Endeavour Morse Nuori Morse - sarjasta 😜
Ilmeisesti tarkoitat Leonard Nimoyn versiota Spockista etkä Zachary Quinton.
No mistäs arvasit 🙄 Vaikka ei Zachary Quintokaan hullumpi ole. Harmi vaan, ettei ole naisista kiinnostunut.
The Harlinseissa siihen pääosanaiseen, en nyt muista sen nimeä. Siihen tummatukkaiseen.
Ritari Ässään, mutta ei enää sitten uimarina
Tauskiin Laura-tv-sarjasta. Olin teini-iässä varmaan aivan umpirakastunut tuohon. Minulla oli yksi lehdestä leikattu kuva, jota säilytin päiväkirjan välissä.
Luin myös niitä Laura-kirjoja, mutta niissä viimesimmissä Tauski ei enää juuri ollut. Lainasin ne kirjat silti ja kääntelin sivuja etsien vain Tauskin nimeä. Ja luin huolella vain ne sivut missä sen nimi mainittiin.
Toinen ihastukseni oli Jess gilmoren tytöistä. Eli Milo Ventimiglia.
Peter Quinn. Ja tietenkään se ei ollut oikea ihastus, mutta tyyppi oli ajatuksia herättävä ja jäi pyörimään mieleen pitkäksi aikaa.
Chitanda Eru
Hienostunut ja kunnollinen tyhjäpää, jonka uteliaisuus on pohjatonta!
Valitettavasti nimeä ei voi julkaista tässä varoituksena. Mieheen, jonka kanssa "seurustelin". Häntä ei ollut. Hän loi valepersoonan, johon rakastuin.
Olen, moneenkin. Peleissä, kirjoissa pääasiassa. Koska ne ovat oikeasti ihania miehiä/ henkilöitä, sellaisia ei todellisuudesta löydy.
Frendien Chandleriin ihastuin nuorena tyttönä, ja vähän itsellenikin yllättäen Rillit huurussa -sarjan Amyyn myös, vaikka oikeassa elämässä en ole tähän mennessä naisiin ihastunut.
Beverly hills 90210 tuli silloin kun olin ala-asteella. Olin vuorotellen ihastunut Davidiin ja Dylaniin.
Mulla oli pienenä joku juttu piirrettypahiksiin. Olin aivan lääpällään Dino Ridersin Krulos-nimiseen pahikseen, joka kaiken lisäksi on jonkin sortin sammakko.
Jessica Rabbit oli esiteini-ikäisen itseni mielestä tosi kuuma!
M45
Vierailija kirjoitti:
10-11- vuotiaana ihastuin Gemini factor- sarjan poikaan. Vähän vanhempana ihastuin jonkun Suosikin julisteessa olleen hevibändin jäseneen.
Mutta tässä kysyttiin fiktiivistä hahmoa. Tuo jälkimmäinen ei ole sitä.
Willie Garvin Modesty Blaisesta.
Jamie Winter 🔥😍 Midsomerin murhat
Taru sormusten herrasta Boromiriin
Mulla varmaan oudoin, star trek discovery Saru.