Oletko joskus ihastunut fiktiiviseen hahmoon? Keneen?
Eli vaikka jonkin elokuvan, tv-sarjan tai kirjan hahmoon? En nyt tarkoita, että jokin näyttelijä on mielestäsi komea/kaunis, vaan tarkoitan enemmän sellaista ns. oikeaa ihastusta, jossa ajattelet tuota hahmoa usein ja esim. katsot sarjaa tai elokuvaa uudestaan ja uudestaan ihastuksen takia?
Kommentit (133)
Ehdottomasti Ida Engvoll. Rebecka Martinsson-sarjan pääosassa. Aivan loistava hahmo. Tosi hyvän näköinen vielä.
Egyptiläisten elokuvat niin bat man haaveena että siinä on nuori mies joka auttaa toisia aina . Vasta isona selvisi että nimi tarkoittaa paha mies eikä mitään lepakkoa .
Minä kuvittelin olevani se kissaprinsessa (pidin käsiä selän takana ja yritin kuvitella millaista se olisi ollut) ja kuvittelin myös miten Fileas (vai Phileas?) vapauttaa minut sieltä roviosta ja miten homma siitä kehittyisi...
7v lapsena johonkin turtleseista, en kyllä enää muista että keneen niistä
Mr. Spock Star Trekistä ja Christopher Leen esittämä Dracula nuorempana, nyt vanhempana Endeavour Morse Nuori Morse - sarjasta 😜
mustapekka- korteissa ihan bätäng naisia,mm Marketta Pohatta
Vierailija kirjoitti:
Naissoturi Xena, Lucy Lawless. Kaunis
Kyllä. Ihan hävettää muistella, kuinka pakkomielteinen olin.
Okalinnuissa näytellyt Richard Chamberlain, joka tuli telkkarista joskus 1986. En tiedä, miten miehen ulkonäkö voi tuosta vielä parantua, edelleen yli 80 - vuotiaana todella hyvännäköinen. Sen papinkaavun alla oli karvainen rinta ja lihaksikas kroppa, harmi ettei ollut naisista kiinnostunut ollenkaan.
https://fi.pinterest.com/hurdles0643/thorn-bird/
N46
Moto prätkähiiristä oli minun ensimmäinen ihastukseni. Joo...
egfse kirjoitti:
mustapekka- korteissa ihan bätäng naisia,mm Marketta Pohatta
:D Ketjun paras.
Vierailija kirjoitti:
Fox Mulder, Salaiset kansiot
Patrick Jane, Mentalist
Fox Mulder mullakin😍Muistan vielä elävästi Salaisten kansioiden mainoksen kun näin Mulderin siinä.Oi että😊Suomihan on Duchovnyn keikkalistalla tällä kertaa. Meinaatko mennä katsomaan sitten kun viimein pääsee taas?😊
The legend of zelda pelien link tulee ainakin mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dean Winchester Supernatural-sarjasta. Tämä ihastus ensimmäisen kerran joskus 12-vuotiaana ja nousee aina välillä esille vielä aikuisenakin, kun katson sarjaa. O.o
Sama, paitsi olin jo aikuinen kun sarja alkoi.
Minulla oli myös aivan käsittämätön ihastus tähän samaan tyyppiin. Käsittämätön siksi, että olen mies, eikä yleensä minulle ole ollut tapana ihastua toisiin miehiin. Sekoitti kyllä silloin jonkin verran minun pakkaa, mutta toista miesihastusta ei ole tullut.
Tämä on "jännä", koska minullakin on ollut joku yksittäinen naisihastus, vaikka olenkin muuten ihan heteronainen. En oikein osannut analysoida oliko se enemmän jotakin ihailua vai ns. oikea ihastus.
Piirretyistä muskettisoturikoirista ihastuin Aramikseen. Lisäksi Neiti Etsivä -kirjojen Paula Drew'n poikaystävään Ned Nickersoniin.
Vierailija kirjoitti:
Moto prätkähiiristä oli minun ensimmäinen ihastukseni. Joo...
Mun eka oli Turbo 😂
Thranduil
Juu, i dont know why, mutta jostain syystä vaan.
Onhan noita vuosien varrella ollut. Eka taisi olla jo aika lapsena Christopher Reeven esittämään Supermieheen. Sitten vähän pakkomielteiseksi mennyt ihastus Red Eye trillerielokuvan terroristiin (Cillian Murphy) - olin ehkä 12 ja tajusin olevani pahasti pervo, kun terroristin kuristaessa naista haaveilin että kuristaisipa minua myös "daddy, choke me" :\ Enemmän kyllä ihastuin muusikoihin kuin fiktiivisiin hahmoihin, ja aikuisena en ole enää ihastunut keneenkään, en edes tosielämässä (valitettavasti).
Huugo-peikko-pelistä se Kata Kärkkäisen näköinen noita joka piti Hjuugon muijaa ja lapsia häkissä
Fox Mulder, Salaiset kansiot
Patrick Jane, Mentalist