Oletko joskus ihastunut fiktiiviseen hahmoon? Keneen?
Eli vaikka jonkin elokuvan, tv-sarjan tai kirjan hahmoon? En nyt tarkoita, että jokin näyttelijä on mielestäsi komea/kaunis, vaan tarkoitan enemmän sellaista ns. oikeaa ihastusta, jossa ajattelet tuota hahmoa usein ja esim. katsot sarjaa tai elokuvaa uudestaan ja uudestaan ihastuksen takia?
Kommentit (133)
Pelihahmoista Assassin's Creed 2 Ezio Auditore ja Witcher Geralt of Rivia.
Alexandra Rapaport, sarjassa Murha Sandhamnissa. En muista roolihahmon nimeä. Toinen aivan ihana nainen on Rebecka Martinsson-sarjassa näyttelijätär Ida Engvoll. Oikea namupala.
Vierailija kirjoitti:
Piirretyistä muskettisoturikoirista ihastuin Aramikseen. Lisäksi Neiti Etsivä -kirjojen Paula Drew'n poikaystävään Ned Nickersoniin.
Mä olin ihastunut lapsena Kolmen muskettikoiran D’Artagnaniin. ☺️
Voi, niin monet kerrat... mm. Tom Riddleen ja George Weasleyhin Harry Potter -elokuvista.
Ja Starwarsin Kylo Reniin. Adam Driver sopisi hyvin näyttelemään nuorta Severus Snapea, jos siitä tehtäisiin joskus elokuva.
Potter-fani N27
Petyr Baelish aka Littlefinger Game of Thronesista..
n26
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus Nieminen
Kingissä, esitti Krista Kosonen
Mulla sama!
N37
Outlanderin Jamie ja Kolmas kivi auringosta -sarjan vanhin muukalainen, jota näytteli John Lithgow.
Perikato-elokuvan Adolfiin. Niin surullinen kohtalo :(
Alle kouluikäisenä Peppi Pitkätossuun.
Downshiftaajien Tommiin (Jussi Vatanen), ensin luulinkin ihastuneeni Vataseen, mutta myöhemmin ymmärsin sen olevankin tämä roolihahmo.
Dana Sully, melkein minulta unohtunut jo. Ehkä kuitenkin enemmän Gillian Andersonin takia kuin fiktiivisen hahmon.
Ihan aikuisena n. 35-vuotiaasta lähtien olen ollut välillä hyvinkin ihastunut Hercule Poirotiin.😍
Onnekseni se on mieheni mielestä huvittavaa ja hän vinkkaa minulle jos netissä on joku jakso tai elokuva jota en ole huomannut ja toivottaa minulle hyviä hetkiä ihastukseni parissa. (Enää ei jaksa kanssani niitä uusintoja katsella). Ihania miehiä kumpikin.❤️
House. Varmaan vaikutti sekin, että Hugh Laurie on ihana.
Jaqen H`ghar Game of Thronesista. Pitkätukkaisissa miehissä on sitä jotain <3
Vierailija kirjoitti:
Mr. Spock Star Trekistä ja Christopher Leen esittämä Dracula nuorempana, nyt vanhempana Endeavour Morse Nuori Morse - sarjasta 😜
Ilmeisesti tarkoitat Leonard Nimoyn versiota Spockista etkä Zachary Quinton.
Batmanin Scarecrow