Ennen mies ei halunnut millään viedä lasta harrastukseen, nyt
Kommentit (12)
Siellä on joku kiva vanhempi johon on tutustunut.
Hienosti keksitty provo. Luiki takaisin koloosi.
Se on tavannut siellä jonkun kiimasen yh:n ja käy panee sitä aina kun sun silmä välttää.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:57"]
Se on tavannut siellä jonkun kiimasen yh:n ja käy panee sitä aina kun sun silmä välttää.
[/quote] Se olen minä.
Jos tämä olisi provo, olisi kyllä surkea. Mutta tämä nyt sattuu olemaan totista totta.
-ap-
No minä, viisikymppinen iloinen nainen juttelen kaikkien muiden vanhempien kanssa aina. En ole uhka kenellekään mutta kivaa seuraa monen mielestä.
Käykö hän heittää lapsen harrastukseen ja poistuu paikalta ja käy hakemassa hänet kun tunti ohi vai onko hän koko ajan paikalla?
Jättää lapsen harrastukseen. Kestää 45min.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:42"]
Jättää lapsen harrastukseen. Kestää 45min.
-ap-
[/quote]
tuleeko kotiin tuoksi 45 minuutiksi vai kuluttaako aikaa jossain muualla.
Ehkä siksi, että olet valittanut hänelle siitä että hän ei osallistu arjen pyörittämiseen ja esim vie lasta harrastuksiin?
http://www.vauva.fi/keskustelu/3956323/ketju/av_palstan_pakkomielle_pettamisesta
Helppo ratkaisu: järkkäät silleen et jotain "unohtuu" harrastukseen lähtijöiltä, ja lähdet hiukan jäljessä tuomaan. Hyvä syy tupsahtaa yhtäkkiä paikalle vaikuttamatta stalkkerilta. Tai seurata ensin etäältä tilannetta.
Hänellä on siis 45min omaa aikaa. Oletteko jutelleet mitä hän tekee sillä aikaa? Käy pubissa yhillä? Kahvilla? Pelaamassa rahapelejä? Tapaamassa jotakuta? Rentoutuu vaan ajelemalla?