Veljen naisystävä ei (enää) pidä minusta
Jotenkin aistin, että hän ei pidä minusta. Enkä usko, että kuvittelen tätä. Nyt tuntuu, ettei velikään enää pidä. Minua surettaa kun itse pidän molemmista tosi paljon. Mitähän olen tehnyt... Miksi te ette pidä kumppaninne sisaruksista, jos sellainen tilanne on?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys?
Öö... mitä?
Kysy suoraan, äläkä palstalla pähkäile.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan, äläkä palstalla pähkäile.
Kysyin, mutta ei veli kehtaa sanoa suoraan. Ap
Ehkä olet tehnyt jotain, joka ärsyttää?
Änkeätkö joka päivä kylään niille? Vai minkä ikäisiä olette?
Aika harvinaistahan se on että ihmiset oikeasti pitää toisistaan.
Miksi luulet, että he eivät pidä sinusta.
Esim tuollainen heruttamisaloitus on ärsyttävä, harrastatko vastaavaa livenä?
Mun veljenvaimo on pistäny välit poikki. On yksinkertaisesti kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
En änkeä kun ei asuta edes samalla paikkakunnalla. Soittelen kyllä veljelle n. kerran parissa kuukaudessa ja laittelen viestiä sitten useammin. Onkohan se sitten voinut ärsyttää, kun laitan niin usein viestiä.... Ollaan 20-30 vuotiaita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet tehnyt jotain, joka ärsyttää?
Voi olla. En nyt keksi vaan että mitä... ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että he eivät pidä sinusta.
Esim tuollainen heruttamisaloitus on ärsyttävä, harrastatko vastaavaa livenä?
Mikä heruttamisaloitus?
Jos esim. tuppaat liian usein heille ja ns. yrität ängetä väliin. Älä nyt ymmärrä väärin, tarkoitan että yrität kääntää heitä toisiaan vastaan ja menet puolueellisesti toisen puolelle. Anoppini teki tätä ihan tietoisesti, ol pahimman luokan psyko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En änkeä kun ei asuta edes samalla paikkakunnalla. Soittelen kyllä veljelle n. kerran parissa kuukaudessa ja laittelen viestiä sitten useammin. Onkohan se sitten voinut ärsyttää, kun laitan niin usein viestiä.... Ollaan 20-30 vuotiaita. Ap
No, ei se siitä sitten johdu.
Tuohon viestittelyyn: tuskin ärsyttää.
Veljeni ex-avovaimo oli suuttunut minulle tietämättäni. Olin kommentoinut keskustelun lomassa tyyliin, että onpa hänellä pituutta. Oli siis 175-180 cm pitkä. Nainen oli ottanut sen loukkauksena, itkenyt kuulemma kotona ja sen jälkeen oli kylmä minua kohtaan. Että kaikesta ihmiset voivat loukkaantua, myös veljesi naisystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys?
Öö... mitä?
Toi kuulostaa siltä, että sä vahvasti nyt kuvittelet asioita. Vai haluaisitko olla heidän kanssaan läheisempi kuin oikeasti olet?
Vierailija kirjoitti:
Jos esim. tuppaat liian usein heille ja ns. yrität ängetä väliin. Älä nyt ymmärrä väärin, tarkoitan että yrität kääntää heitä toisiaan vastaan ja menet puolueellisesti toisen puolelle. Anoppini teki tätä ihan tietoisesti, ol pahimman luokan psyko.
No en todellakaan. Veli on mulle tärkeä ja siksi haluan häneen yhteyttä pitää. Pidän myös paljon hänen tyttöystävästään, eli en mitenkään yritä kääntää heitä toisiaan vastaan. Ap
En pidä miesystäväni veljestä, koska hän on aikoinaan ollut yksi kaverini koulukiusaajista. Toisin sanoen pilannut hänen elämänsä, nuoruutensa ainakin. En aio koskaan edes yrittää pitää kyseisestä ihmisestä ja toivon, että hänen kohtalonsa tulee vielä olemaan surkeista surkein.
Oikeasti ihminen, jos haluat vastauksia, anna kommentoitavaa. Älä kerjää huomiota siinä. Höh.
Lääkitys?