Veljen naisystävä ei (enää) pidä minusta
Jotenkin aistin, että hän ei pidä minusta. Enkä usko, että kuvittelen tätä. Nyt tuntuu, ettei velikään enää pidä. Minua surettaa kun itse pidän molemmista tosi paljon. Mitähän olen tehnyt... Miksi te ette pidä kumppaninne sisaruksista, jos sellainen tilanne on?
Kommentit (27)
Kun hän on minun pikkuveljeni ja aina ollut niin tärkeä mulle. Täytyy varmaan hyväksyä, että hänen elämässä on kaikkea muuta nyt mikä menee edelle. Ap
Kauhean negatiivista kommentointia. Ehkä veljen kumppanilla on jotain omia murheita, tai on loukkaantunut jostain mitä olet tietämättäsi sanonut tai tehnyt?
Kyllä olin itse pahoillani ja oikeastaan järkyttynyt, kun viimeksi nähtiin veljeni ja kumppaninsa kanssa. Aikaisemmin pidin hänestä ja hänkin ollut ihan tavallisen ystävällinen, mutta tällä kertaa nälvi ja kommentoi todella ikävästi lähes kaikkea mitä sanoin. Olen viimeksi saanut osakseni sellaista piikittelyä ja vähättelyä väkivaltaisessa suhteessa, joten se nosti vanhoja traumoja pintaan ja itkin koko illan kun pääsin kotiin. En vieläkään ymmärrä, miksi tämä henkilö käyttäytyi näin, ei olla sen jälkeen enää nähty ja ehkä parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Mun veljenvaimo on pistäny välit poikki. On yksinkertaisesti kateellinen.
Alapeukuttajille tiedoksi, että se kateellisuus on totta. Veljeni on ikityötön ja vaimonsa samoin. Asuvat lapsilaumansa kanssa vuokra-asunnossa ja heillä on ainainen rahapula, jota sukulaisten pitäis poistaa antamalla "lainaa" tasaiseen tahtiin. Minulla on korkeakoulututkinto, vakityö ja omakotitalo. Mikä aiheuttaa suurta katkeruutta. Lopullinen välirikko tuli kun kieltäydyin toimimasta pankkina ja lopetin vippien antamisen. Sen jälkeen olen ollut saita lehmä, joka ei viitsi lapsen vaippoihin rahaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon viestittelyyn: tuskin ärsyttää.
Veljeni ex-avovaimo oli suuttunut minulle tietämättäni. Olin kommentoinut keskustelun lomassa tyyliin, että onpa hänellä pituutta. Oli siis 175-180 cm pitkä. Nainen oli ottanut sen loukkauksena, itkenyt kuulemma kotona ja sen jälkeen oli kylmä minua kohtaan. Että kaikesta ihmiset voivat loukkaantua, myös veljesi naisystävä.
Sama kuin veljesi ex-avovaimo olisi kommentoinut keskustelun lomassa, että onpa sinulla ruma naama. Kaikesta sitä ihmiset voivat loukkaantua.
Eksän sisko istui nurkassa murjottamassa aina kun olin yhteisillä päivällisillä mukana. Ei puhunut minulle mitään eikä millään tavalla yrittänyt ottaa kontaktia, joten oletin ettei halua jutella, mutta oli loukkaantunut ja valitti selän takana jälkikäteen, miten kamala ihminen olen, koska en yritä udella häneltä kuulumisia. Muut puhuivat ihan normaalisti minulle, oli mukavia päivällisiä. Aina kun tuo sisko oli paikalla, minua ahdisti mennä anoppilaan.
Oli sillä perheellä kyllä muutenkin ongelmia, mikä tuli ajan kanssa selväksi. Muun muuassa siksi eksä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon viestittelyyn: tuskin ärsyttää.
Veljeni ex-avovaimo oli suuttunut minulle tietämättäni. Olin kommentoinut keskustelun lomassa tyyliin, että onpa hänellä pituutta. Oli siis 175-180 cm pitkä. Nainen oli ottanut sen loukkauksena, itkenyt kuulemma kotona ja sen jälkeen oli kylmä minua kohtaan. Että kaikesta ihmiset voivat loukkaantua, myös veljesi naisystävä.
Sama kuin veljesi ex-avovaimo olisi kommentoinut keskustelun lomassa, että onpa sinulla ruma naama. Kaikesta sitä ihmiset voivat loukkaantua.
Niin? Pituudelle tai rumalle naamalle ei voi mitään, joten miksi silloin edes kommentoida mitään? Parempi olla hiljaa jos ei ole hyvää sanottavaa.
Tuo se varmaan on, kun haluaisin olla tosi läheinen, mutta ollaanhan me veljen kanssa etäännytty kun ikää tullut. Eikä veli vaikuta kovin innokkaalta pitämään yhteyttä minuun. :/ Ap