Missä menee pettämisen/sivusuhteen raja?
Kertokaa oma mielipiteenne missä teidän mielestä menee pettämisen/sivusuhteen raja.
Itselläni nyt sellanen tilanne, että oon naimisissa, mutta nään noin kerran viikossa erästä miestä, jota haluan ja johon oon rakastunu. Mun miehelle oon sanonu että ollaan vaan ystäviä ja mun mies tietää kaikista mun käynneistä siellä. Tapaamisten lisäks soitellaan ja tekstaillaan. Tuntuu, ettei ystävyys oo kuitenkaan koko totuus asiasta, koska kun me nähään me istutaan sylikkäin ja hyväillään toisiamme ja suudellaan ihan kunnolla ja intohimoisesti. Oon myös lähettäny itestäni sille alastonkuvia ja muita eroottisia viestejä. Ei olla kuitenkaan kertaakaan (ainakaan vielä) harrastettu seksiä, koska se on jotenkin sellanen raja että siitä ei oo paluuta, vaikka molempia kyllä haluttaa. Eli onko tää teidän mielestä jo suhde ja pettämistä vai vaan lähellä sitä?
Kommentit (99)
Pettämistä. Oletko ajatellut jos mihesi tai ihana rakkaasi pusuttelee dimun selkäsi takana. Onko ok? Oletko varma että olet ainoa.
Pettämistä. Oletko ajatellut jos mihesi tai ihana rakkaasi pusuttelee dimun selkäsi takana. Onko ok? Oletko varma että olet ainoa.
Rajottakaa jo tuota lainaamista viesteissänne!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:03"]
Jos ei olla menty sänkyn se ei ole pettämistä varsinaisessan merkityksessä. Kyllä aikusella naimisissakin olevalla ihmisillä on saatava olla huveja muiden ihmisten kanssa tiettyyn rajaan asti!
[/quote]
Eli jos mies on saanut suikareita ihastukseltaan tai nuollut hänet hurmokseen, niin kaikki on ok. Eihän he kuitenkaan ole yhdyntään asti menny.
Kusessa olet. Minä olisin antanut jo kenkää.
Mies 40 v.
On. Välillänne on seksuaalinen jännite ja suhteenne on edennyt jo fyysiselle tasolla, kun jo aktiivisesti haette toistenne kosketusta ja hyväilette toisianne. Ei tässä oikeastaan enää ole kuin ajan kysymys, milloin toteutatte itse aktin. Pettämistä, kun ei ole pelkästään seksi vaan kaikki muu oheistoiminta sen ohella. Pettämiseksi voisi oikeastaan laskea kaikki, mitä et voisi kertoa miehellesi/mistä tiedät, että miehesi loukkaantuu. Mikäli olet vähänkin epävarma jostakin asiasta, olet melko todennäköisesti on jo mennyt rajan yli.
Tietenkin tuo on pettämistä. Horo olet. Ellei ole provo...
Pettämistä, jo eroottiset tekstarit tekee siitä pettämistä..eikö miehesi epäile tai ole kiinnostunut mitä tekstailette
. Mun mies tekstailee naisen kanssa ja saan hänet kyllä tunnustamaan Viel että pettää.
Kiitos vastauksista, saa toki laittaa lisääkin, haluan kuulla mahdollisimman monen mielipiteen. Vaikka ne ois kaikki samojakin.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia? Erohan teille tulee.
Ja ei oo provo, mitä ihmettä, miks olisi? :O Vai onko todella niin käsittämätöntä että kysyn tällasta?
Vitsi ilman näitä vempaimia... Nettideittejä ja kännyköitä pettäminen olis paljon vaikeampaa
Oletko ap hieman yksinkertainen? Sinä petät! Etkö jo tajua?
Oletko ap hieman yksinkertainen? Sinä petät! Etkö jo tajua?
no kerroppas nyt missä tää ihana pusukaveris asuu niin saadaan analysoida lisää. Mitkä nimikirjaimet ?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:15"]
Pelkkä flirttailu ja pussailu ei ole pettämistä. Tietysti jos puoliso saisi tietää niin ei hän hirveän iloinen olisi ja saatttaisi vaatia sinua lopettamaan sen, mutta ei ottaisi avioeroa heti ensi tilassa. Hänelle tulisi myös miettimistä että miksi ei hän viehätä niin paljon että sinun täytyy flirttailla muiden kanssa.
Eli jos ei mene sänkyyn nin ei petä, mutta parempi etä et ketto kuitankaan, ja voit myäs pistää tällaisen flirttailun perustuvan suhteen poikki. kyllä se toinen osapuolli varmaan ymmärtää.
[/quote]
Ei minunkaan mielestä flirttailu ja pussailu ole pettämistä. Mutta hyväily ja intohimoinen suutelu todellakin on!
Pussailun ja suutelun ero on siinä, että minä tyttärelleni annan pusun poskelle ja vaimoani suutelen.