G: Kuinka kaukana synnyinkaupungistasi asut?
Ja kuinka pitkä välimatka on ollut parhaimmillaan (siis asuinpaikka, ei lomamatka)?
Itse asun tällä hetkellä 630 km:n päässä synnyinkaupungistani ja parhaimmillaan välimatka on ollut 1300 km.
Kommentit (33)
397 km suoraa linjaa.
synnyin tukholmassa ja nyt helsingissä
semmoset 400 kilsan päästä asun kotikaupungista ONNEKSI
Nyt n. 2000km päässä (Syntynyt Keski-Suomessa, nyt asun Keski-Euroopassa), kaukaisin paikka n. 16000km (Uusi-Seelanti).
Asun edelleen synnyinkaupungissani Helsingissä. Asun samassa kaupunginosassa, joss vietin suurimman osan lapsuuttani.
Synnyin Helsingissä ja asun täällä edelleen. Pariin otteeseen olen asunut ulkomailla (Keski-Euroopassa puoli vuotta, Etelä-Euroopassa vuoden), eli joitain tuhansia kilometrejä siinä oli välimatkaa...
Yli 500km, tämä on kaukaisin paikka jossa olen asunut, tosin syntymäkaupungissa asuin vasta aikuisena kymmenen vuotta, enkä koskaan muuta takaisin.
Tällä hetkellä asun n. 220 km:n päässä, kaukaisimmillaan olen (pidemmän aikaa) asunut n. 500 km:n päässä meren toisella puolen ja lyhyemmän aikaa reilun 2000 km:n päässä.
Asun 1,2km.n päässä synnyin kodista.
Kauimmillaan olen asunut 6 kilometrin päässä synnyin kodistani.
Kaukaisin on noin 1915 km, nyt siihen sairaalaan missä olen syntynyt on noin vartti autolla jos ei joka punasia kerää( niitä oli 16:sta näin äkkiä laskien)
Asun synnyinkaupungissani, mutta olen välillä asunut noin 400 km päässä.
tällä hetkellä 50km synnyinpaikasta. lukuisten muuttojen jälkeen jämähdin lähelle isovanhempia. samoin teki omat vanhempani.
Vajaa 100 km. Vuoden verran olen asunut maailman toisella puolen.