G: Kuinka kaukana synnyinkaupungistasi asut?
Ja kuinka pitkä välimatka on ollut parhaimmillaan (siis asuinpaikka, ei lomamatka)?
Itse asun tällä hetkellä 630 km:n päässä synnyinkaupungistani ja parhaimmillaan välimatka on ollut 1300 km.
Kommentit (33)
Asun n. 15km:n päässä syntymäkodistani, kaupunki on sama. Tässä välillä olen muuttanut n. 20 kertaa, pisin välimatka on ollut n. 900km (toisessa maassa).
Muutin puoli vuotta sitten (49 vuoden poissaolon jälkeen) takaisin synnyinkaupunkiiini. Pisin etäisyys tänne on asuinkaupungeissa ollut jonkin verran yli 15 000 -kilometriä (En ole varma Oulun ja Tasmanian Hobartin välimatkasta).
500km. Tämä on kaukaisin paikka "kotoa" missä olen asunut.
Tällä hetkellä 300km, joskus ollut 700km.
Tällä hetkellä 300km, joskus ollut 700km.
En ole syntynyt kaupungissa, joten en osaa vastata.
Asun edelleen samassa kaupungissa.
Noin 40 km. Pisimmillään on ollut n. 200 km.
120km, 650 oli jossain vaiheessa.
Asun syntymäkotikunnassani. Täällä käydään syntymässä kuitenkin lähikaupungissa, jos tarkkoja ollaan.
Ja en ole asunut kauempana kuin noin 50 km päässä.
Noin 6300 km. Tämä on myös kaukaisin paikka synnyinkaupungistani missä olen asunut
135 km. Opiskelujen takia olen asunut noin 300 km päässä.
Syntymäpaikastani 500m päähän, mutta lapsuuteni olen viettänyt 20m päässä, oikeastaan olen tehnyt 400km ympyrän syntymäpaikkani ympäri 20vuoden aikana, yhteensä noin 10 asuinpaikassa. Nyt olen asunut lapsuuden mailla 5vuotta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:27"]
En ole syntynyt kaupungissa, joten en osaa vastata.
[/quote]
Niin tosiaan kaikki ei ole syntyneet kaupungissa :D En minäkään. Mutta minä asun 170km päässä synnyin kunnastani. Sieltäkin lähimpään kaupunkiin on matkaa 100km.
Asun nyt noin 15 kilometrin päässä ensimmäisestä kodistani ja kauimmillaan kotini on ollut sieltä 8758 km päässä. Kotikaupunkiini en ihan heti muuta, mutta asun 0,5 kilometrin päässä kodista, missä asuin kolme vuotiaasta lähtien.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:33"]Asun syntymäkotikunnassani. Täällä käydään syntymässä kuitenkin lähikaupungissa, jos tarkkoja ollaan.
[/quote]
Sama mulla!!
Viihdyn.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:33"]Asun syntymäkotikunnassani. Täällä käydään syntymässä kuitenkin lähikaupungissa, jos tarkkoja ollaan.
[/quote]
Sama mulla!!
Viihdyn.
Asun n. 1,5 km:n päässä synnyinkodistani, vaikka sen ja tämän välillä on ollut 8 muuta kotia (kauimmaisin n. 1800 km:n päässä).
92 kilometriä etelään. Muualla en ole asunut kuin näissä kahdessa paikassa.