Alle 24-vuotiaalle parivuoteen aluslakanoita?
Mielestäni nuorisolle sopii paremmin yhden henkilön pussilakanasetit. Pariisuhteet ovat vielä vaihtuvia ja epävarmoja.
Kommentit (21)
Niimpä! Minäkin olen 24v ja seurustellut mieheni kanssa vasta 9vuotta, joista yhdessä asuttu 6. Lapsiakin on jo 2, mutta siis kyllä, epävarmaahan tämä on niin kauan kunnes haudassa ollaan!
Minäkin olen ostanut parivuoteen aluslakanoita vasta eron jälkeen nelikymppisenä ja tuplaleveän untuvatäkin.
Olisi hyvä, että niille säädettäisiin alaikäraja. Helpottaisi esim. häälahjojen ostajia, että kaupassa olisi selkeästi merkitty K24-lakanat...
Kieltäisitkö vain lakanat? Entäs parisängyt?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:19"]
Minäkin olen ostanut parivuoteen aluslakanoita vasta eron jälkeen nelikymppisenä ja tuplaleveän untuvatäkin.
[/quote]Eron vuoksi läskiytyneitä ei lasketa
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:19"]
[/quote]Eron vuoksi läskiytyneitä ei lasketa
[/quote]
laihdun 20kg, 47kiloiseksi:(
Tiedän että tämä on provo. Mutta pakko silti puolustautua kun suutuin niin kovasti. Olen ollut kuusi vuotta yhdessä mieheni kanssa, olemme kihloissa olleet vuosia ja asumme yhdessä, kohta naimisiin. Ei ole mitään vaihtuvia kumppaneita, vain tämä yksi aina ollut ja tulee olemaan. Jos ei tulisi joskus olemaan jostain syystä, en ottaisi uutta koska minulle on tärkeää olla vain yhden miehen kanssa seksuaalisesti elämäni aikana, en halua olla "horo". N19
Kakkonen on ykkönen -miehille. Muistakaa ostaa ruskeat lakanat, ettei tarvi heti alkaa vaihtamaan ja pyykkäämään.
Pitääkö parisänkyyn pistää sitten kaksi pientä alulakanaa? Vanhempani kasvattivat minut kieroon kun ostivat leveään sänkyyni parisängyn alulakanan :0
Voi elämä.. Mulla oli tuossa iässä jo perhe.
Ja minä kun olen aina ostanut lakanan sängyn mittojen mukaan sopivaksi, en sen mukaan onko parisuhdetta vai ei. Voi kait se sinkkukin parisängyssä pötkötellä ihan itsekseen?
Eijei, ei alle 24-vuotias saa tietenkään nukkua parisängyssä. Siitähän voi syntyä houkutuksia ottaa joku siihen viereen nukkumaan. Parasta on nukkua laidallisessa yhden hengen sängyssä. Pinnasänky olisi hyvä, mutta niitä ei taideta valmistaa tarpeeksi isossa koossa. Harmi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:32"]
olemme kihloissa olleet vuosia ja asumme yhdessä, kohta naimisiin.
en halua olla "horo". N19
[/quote]
Asutte yhdessä, mutta ette ole naimisissa? Ei millään pahalla, mutta taidat kuitenkin olla tuollainen [mitä en kehtaa edes tähän kirjoittaa].
Siis aluslakana vai pussilakanasetti(=pussilakana+tyynyliina)? Kummasta nyt oikeastaan puhut?
Osta kaksi yhden hengen pussilakanasettiä. Voi se nuori joskus laittaa pyykkiinkin lakanat.
Jos kuitenkin just sun pakko ostaa aluslakanoita niin: ison lakanan saa pedattua myös kapeaan sänkyyn, mutta pienen lakanan petaaminen leveään sänkyyn...
Niinpä. Meilläkin on mieheni kanssa erilliset sängyt ja vieläpä eri huoneissa, koska eihän sitä koskaan tiedä kestääkö suhde edes.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:32"]
olemme kihloissa olleet vuosia ja asumme yhdessä, kohta naimisiin.
en halua olla "horo". N19
[/quote]
Asutte yhdessä, mutta ette ole naimisissa? Ei millään pahalla, mutta taidat kuitenkin olla tuollainen [mitä en kehtaa edes tähän kirjoittaa].
[/quote]
Koska ei ole naimisissa niin on horo? Ok.
Mä en ole vieläkään uskaltanut ostaa meille parivuoteen aluslakanoita, eihän sitä koskaan tiedä...
- 17 vuotta vasta yhteiseloa