Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rekkakuski

Vierailija
03.05.2014 |

Mitä mieltä olette Rekkakuskeista? Itse olen noin 20v ajanut rekkaa,jopa niin tiivistä on ollut työnteko,että jäi emäntäkin ottamatta/saamatta. Onko tämä arvioni oikea,että kunnolliset naiset jotenkin pelkäävät tai ainakin arastelevat ryhtyä seurustelemaan Rekkakuskin kanssa,koska heillä on muodostunut tietty kuva tai käsitys tämän ammatin harjoittajista,eikä se ole välttämättä positiivinen?Tämä kysymys on osoitettu teille,arvon naiset.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa rekkakuskin kanssa ja tunnen varmaan parikymmentä. Kaikki asiallisia kavereita, monilla perhe. Työ on rankkaa ja perhekin joutuu siihen sopeutumaan. Ei tänäpäivänä asiaton kaveri niissä hommissa pärjää.

Vierailija
42/73 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aika toivoin että isä olis ollu rekkakuski että olisin päässyt mukaan reissuille.. :)

Itsekkin haluaisin olla rekkakuski mutta isot autot omassa ajossa vähän hirvittää :D

Mua kanssa viehättää rekkakuskit, raskaan työn raatajat :)

Oma mies on yhdistelmäkuski :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paskakuski vei mun vaimoni. Sen näkee jo liikennekäyttäytymisestä millaista porukkaa se on.

Vierailija
44/73 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:46"]Yksi paskakuski vei mun vaimoni. Sen näkee jo liikennekäyttäytymisestä millaista porukkaa se on.

[/quote]

Rekkakuskit on ainoita joille annan tilaa "vasten" liikenne sääntöjä enkä kiukuttele jos joudun jossain risteyksessä odottelemaan hippasen kauemmin tai ahtaassa paikassa. Ei sillä että pelkäisin jääväni alle esim suojatiellä vaan siksi että osaan ajatella asioita myös heidän kannalta.

Vierailija
45/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:06"]

Tähän ketjuun taitaa vastailla yksi ja sama ihminen noita negatiivisia kommentteja. En ole rekkakuski enkä edes uskaltaisi ajaa rekkaa mutta kyllä se normi autollakin ajaminen monta tuntia jo kuluttaa! Tämä joka täällä väittelee yksin ettei rekkakuskin työ ole raskasta ei taida omistaa edes sitä ajokorttia.

[/quote]

Ehkä olis parempi että meet koloos nukkumaan.

Vierailija
46/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*repeilee ja jakaa linkkiä* :)

Vierailija
47/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:17"]

*repeilee ja jakaa linkkiä* :)

[/quote]

Minne jaat (siis linkkiä).

Vierailija
48/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jaat jotain muuta kuin linkkiä, täällä vastaanotetaan sitäkin...

Vierailija
49/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:06"]

Tähän ketjuun taitaa vastailla yksi ja sama ihminen noita negatiivisia kommentteja. En ole rekkakuski enkä edes uskaltaisi ajaa rekkaa mutta kyllä se normi autollakin ajaminen monta tuntia jo kuluttaa! Tämä joka täällä väittelee yksin ettei rekkakuskin työ ole raskasta ei taida omistaa edes sitä ajokorttia.

[/quote]

[/quote]

Sinäkö oot se negis ;)

Vierailija
50/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:06"]

[/quote]

[/quote]

Sinäkö oot se negis ;)

[/quote]

Ei mä olen realisti. Tiedän mitä auton ajaminen on. Se ei todellakaan ole fyysistä työtä.

Fyysisen työn tekijä. Ja myös autokuski.

Vierailija
51/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt mene ihan kinaamiseksi, niin sovitaan vaikka, että osa raskaanalan töistä on vaativia niin fyysisesti kuin henkisesti ja se sinun lapiomiehenä oleminen viljaruuvin ääressä on yhtä rankkaa kuin minunkin työ. Arvostan työtä tekevää ihmistä, laittoi hän vaikka klemmareita paperin kulmiin tai ohjasi valtamerialusta, kunhan tekee jotain sen palkkansa eteen. Terveisin 33

Vierailija
52/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että keitä ne toiset naiset mahtavat olla, jotka pettävät rekkakuskien kanssa? Liikun työni puolesta paljon ja silloin tällöin tietenkin pysähdyn huoltiksella. Rekkakuskit näyttävät olevan pääasiassa paksumahaisia keski-ikäisiä ukkoja, verenpaineongelmaisia närästyslääkkeiden suurkuluttajia. Jos samaan hotelliin sattuisi työmatkalla rekkakuski, tai joku jota edes epäilen rekkakuskiksi, en kyllä sen kaulaan kapsahtaisi. Enkä kyllä kenenkään muunkaan mutta ihmettelen vaan tätä ketjua, jonka mukaan rekkakuskit pettävät naisiaan. Kenen kanssa?

Vierailija
53/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:37"]

Siinä se totuus tuli. Mitä vitun rankkaa on röhnöttää jakkaralla? Ja mitkä helvetin pitkät päivät? Ne on laissa kielletty ja määrätty pakolliset lepoajat.

[/quote]

Mistä tuun poimimaan sut kyytiin? Jatketaan siitä matkaa terminaaliin niin voit tehdä ensin täysperään kuorman valmiiks. Sitten voidaan koittaa pari rinnepurkua. Ei ne autot näes itestään itseensä lastaa. Purku sentään onnistuu joskus liukuvan lattian kanssa kivasti. Onhan se varmaan erilaista työtä kun siinä omassa pikku toimistokopissa pyöritellä papereita. Jos et tuumaa että se on rankkaa, kokeile ihmeessä! :D Saa ennakkoluulot aika nopeesti lähtöpassit periferiaan.

Vierailija
54/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:57"]

Tuli vaan mieleen, että keitä ne toiset naiset mahtavat olla, jotka pettävät rekkakuskien kanssa? Liikun työni puolesta paljon ja silloin tällöin tietenkin pysähdyn huoltiksella. Rekkakuskit näyttävät olevan pääasiassa paksumahaisia keski-ikäisiä ukkoja, verenpaineongelmaisia närästyslääkkeiden suurkuluttajia. Jos samaan hotelliin sattuisi työmatkalla rekkakuski, tai joku jota edes epäilen rekkakuskiksi, en kyllä sen kaulaan kapsahtaisi. Enkä kyllä kenenkään muunkaan mutta ihmettelen vaan tätä ketjua, jonka mukaan rekkakuskit pettävät naisiaan. Kenen kanssa?

[/quote] Hoikkia miehiä olivat ainakin nää alle 30v kuskit keiden kanssa olen peuhannut. Varmaan vanhemmiten alkaa niillä pötsi kasvamaan jos samaa työtä tekevät eläkkeelle asti, joka on sääli.
t. postaus 37

Vierailija
55/73 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rekkakuski, tosi paljon pois kotoa,mutta mikään ei estä mua olemasta mukana. Hyvä mies se on.

meillä myös monia rekkakuskien perheitä kavereina. Loistavaa porukkaa. Hei työt , kannatta kokeilla.

Mulla on pitkä elämä ukon rinnalla ja puhelimet on keksitty.  Nassu

Vierailija
56/73 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoja.

Vierailija
57/73 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan rekkakuskeja. Exäni oli rekkamies ja siinä näin miten rankkaa työ oli. Välillä yksinäistä mutta kun pääsin joskus reissuun mukaan, niin se oli tosi kivaa yhdessäoloa. Ei erottu hänen ammattinsa takia.

Neloselle vielä, että se sun äijäs on vaan tavallinen rividuunari joka nyt sattuu ajamaan isoa autoa. Säännöllinen 8h:n työpäivä ja ehtii vielä nussii muijaakin siinä. 

Vierailija
58/73 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa yhdistelmä ajoneuvon kuljettajan kanssa ja tullut tässä vuosien varrella tutuksi tämän yhden tunnetun "rekkamiesten" kerhon (sen jolla saa alennusta esim.shellillä) yhteiset pippalot.

En voi muuta sanoa kuin sen että raskasta työtä iso osa heistä tekee. Olla nyt arjet poissa, "pahimmassa" tapauksessa jopa kuukausia, ei se ole helpoa sellaisessa tilanteessa pitää perhettä kasassa. Sitten tietysti on myös näitä jotka tekevät esim. 5-13 jakotykin kanssa töitä ja juovat joka vkl "koska työ on niiiiiiin rankka" mutta heitä on joka ammattikunnassa.

Useimmat raskaan kaluston kuljettajat jotka tunnen ovat perhekeskeisiä, perus miehiä/naisia, jotka joskus juovat (kukapa ei joskus), saattavat poltaa tai ei, juovat kahvia mustana tai miten haluavat tai ovat juomatta, eli ihan perus ihmisiä kuten kaikki muutkin. Ainoa ero on siinä että kun raskaan kaluston kuljettaja hypää rattiin niin ei voi olla varma tuleeko kotiin henkisesti ja fyysisesti terveenä. Minunkin miehen alle meinasi eilen pamahtaa pikku auto ihan suoraan punasia päin risteyksessa.

Mutta ihania ihmisiä noin yleisesti ja todella suorasanaisia. Ei tarvitse jäädä miettimään mitä ajatelevat, sen kuulee kyllä.

Vierailija
59/73 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi ainakaan perheelliselle tuo homma, ei kukaan muija halua sitä, että ukko viipottaa yökaudet ties missä. Pettäminenki tulee varmasti mieleen molemmilla osapuolilla, kun niin paljon erossa/puutteessa joutuu olemaan.

Vierailija
60/73 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 08:29"]

Ei sovi ainakaan perheelliselle tuo homma, ei kukaan muija halua sitä, että ukko viipottaa yökaudet ties missä. Pettäminenki tulee varmasti mieleen molemmilla osapuolilla, kun niin paljon erossa/puutteessa joutuu olemaan.

[/quote]Sä et näköjään tiedä mitä on luottamus, tai sitten olet itse niin seksinkipeä että ennemmin petät kuin olet vähän aikaa ilman.