Poistun facebookista
Ei voi poistua lopullisesti ennen kuin poistaa kaikki kaverit. Poistin jo ne, jotka eivät ole vuoteen päivittäneet mitään. Nyt aktiiviisemmat, kenestä aloitan? Pitäisikö kirjoittaa jotain viestiä vähäksi aikaa luettavaksi ennen kuin poistun? Ei mitään suurta draamaa, käskin vain itseni miettiä 10 syytä olla siellä ja keksin yhden, eikä sekään ole tärkeä.
Kommentit (8)
Mitä sitä mitään kirjoittelemaan. Poistat vaan sen tilin ja sillä selvä.
Laitat viestin, että poistut fb:sta. Sitten poistat parin päivän päästä kaikki kaverit kerralla. Helppoa, niin minäkin tein.
mä en sanonut mitään kenellekään enkä poistanut kavereita. Poistin vain tilin lopullisesti. Kaksi viikkoa kestää, että jos ei kirjaudu, tili poistuu. siis jo poistaa lopullisesti eikä vain jäädytä, jolloin tili jää sinne roikkumaan ikuisesti.
6: Onko tuo muuttunut? Aiemmin kun yritin poistaa, sanoi, että lopulliseen poistamiseen pitää poistaa myös kaikki kaverit. Mulla ainakin näkyi yksi poistunut kaveri harmaana pitkään, ennen kuin älysin poistaa hänet. Ap. Eli ihan täydelliseen poistamiseen ainakin aiemmin ohjeissa luki, että pitää kaverit poistaa. Ap. En tosiaan aiemmin pystynyt siihen, kun se syyllistävä viesti tuli. Olen tosi passiivinen itse, kirjoitan ehkä kolme päivitystä kuukaudessa, joten en kovin riippuvainen siitä koe olevani.
Ohjeissa näkyi olevan että poistamista pitää pyytää, eli on näköjään muuttunut. Kasi: Jokainen meistä tekee joskus erehdyksiä. Ap.
Heippa!