Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten motivoida lasta rannekellon käyttöön?

Vierailija
13.12.2020 |

Hankittiin 9v tytölle rannekello kun ajateltiin, ettei tarvitsisi joka paikkaan puhelinta mukaan, kun voisi kellon avulla tulla esim. kotiin silloin kun on sovittu. Ja muutenkin voisi kellonaikojen seuraaminen parantua kun olisi se kello kädessä eikä vaan puhelimessa.

Mutta ongelmaksi tuli ettei tyttö suostu pitämään kelloa. Sanoo vaan että ei, eikä halua edes kokeilla sitä käteensä. Ei suostu sanomaan että miksi ei vaikka kuinka kysyn. Eikä auta, kun kerron miten se kello olisi hyödyksi ja että sitä ei edes huomaa että se on kädessä kun siihen tottuu.

Onko teillä lapset suostuneet käyttämään kelloa ja jos, niin miten?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannekello on siitä hyvä, että ei tarvitse kuljettaa kännykkää aina mukana.  Olin kuukauden ilma kelloa ja jouduin aina ottamaan puhelimen mukaan vaikka kauppareissuille.  Rasittavaa, kun piti ottaa puhelin koko ajan taskusta ihan vain nähdäkseen kellonajan!

Miksi kellonaika piti koko ajan tietää?

Vierailija
22/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sai tädiltä suunnilleen samanikäisenä ja kello on ollut hyllyllä nyt monta vuotta. Ei suostu pitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työnteossa oltava rannekello nuorella ja aikuisellakin kun jatkuva kännykän vilkuilu tulkitaan nopeasti joksikin muuksi.

Vierailija
24/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rannekello on asia jonka käytön jokainen, myös lapsi, päättää itse.

Mulla ei ole ollut ekan kännykän 1998 jälkeen kuin hautajaisissa, tyttö 13v käyttää jatkuvasti.

Vierailija
25/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös työnteossa oltava rannekello nuorella ja aikuisellakin kun jatkuva kännykän vilkuilu tulkitaan nopeasti joksikin muuksi.

Tosi harvassa on työt missä ei voi ihan hyvin kännykästä katsoa aikaa.

Vierailija
26/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannekello on siitä hyvä, että ei tarvitse kuljettaa kännykkää aina mukana.  Olin kuukauden ilma kelloa ja jouduin aina ottamaan puhelimen mukaan vaikka kauppareissuille.  Rasittavaa, kun piti ottaa puhelin koko ajan taskusta ihan vain nähdäkseen kellonajan!

Miksi kellonaika piti koko ajan tietää?

Siksi, ettei myöhästy bussista.  Ja toisaalta siksi, ettei mene turhan aikaisin johonkin.

Vierailija
27/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä rannekello on asia jonka käytön jokainen, myös lapsi, päättää itse.

Mulla ei ole ollut ekan kännykän 1998 jälkeen kuin hautajaisissa, tyttö 13v käyttää jatkuvasti.

Päättää itse tai kärsii seuraukset, kun on liian aikaisin tai liian myöhään paikalla.

Vierailija
28/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. päiväkodeissa ei katsota hyvällä, jos on vähän väliä vilkuilemassa kännykkää tai edes pitää sitä koko ajan housujen taskussa.

Vierailija
29/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis samanlainen kuin jollain tubettajalla niin alkais kelvata...

Vierailija
30/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia nää aikuiset jotka yrittää taistella nykyisyyttä vastaan.

Vierailija
31/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. päiväkodeissa ei katsota hyvällä, jos on vähän väliä vilkuilemassa kännykkää tai edes pitää sitä koko ajan housujen taskussa.

Työnantaja voi siinä tapauksessa ruuvata seinäkellon näkyvälle paikalle. Jos ei työntekijät muuten osaa olla somettamatta työajalla.

Vierailija
32/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsen kellossa on puhelin ja paikannus

Ei kännykkää ollenkaan. Sai 6 vuotiaana

Vierailija
33/34 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kellonajat viisarikelloista? Jos se on se syy miksi ei halua käyttää.

34/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsi 12v pitää lähes 24/7 kelloa ranteessa vaikka on puhelin