haarat levällään istuvat miehet
Olettrko muuten huomanneet että usein miehet istuvat haarat levällään? Vieden tilaa vaikkapa bussissa. Ryhdytään vastavallankumoukseen me naiset! Inspiraatiota asentoihin löytyy blogista machoikollektivtrafiken.se
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:19"]miehillä ei saa olla munia?
[/quote]
munatko oikeuttaa moiseen haara-asentoon?
Eihän niiden munien pitänyt vaikuttaa istumiseen.
Munat litistyy jos jalkoja pitää yhdessä... :D
Voittehan te naiset mun puolesta pitää bussissa jalat levällään. Mielellään minihameen kanssa ;)
Suosittelen naisille, että alatte kapinoimaan miesten leveää haara-asentoa vastaan istumalla leveästi itsekin. Minäkin alan näet kuvaamaan naisten jalkovälejä yleisillä paikoilla ja julkaisen nuo kuvaamani pillut nettisivullani. t. your friendly neighbourhood perv
Itse asiassa nimenomaan Tukholmassa joku nuori nainen istuikin minihameisillaan jalat levällään ja vieläpä ilman alkkareita. Poikakaverini meinasi pökertyä bussin lattialle ja minua nauratti älyttömästi. Eli taisi olla aktivistinainen?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:24"]
Voittehan te naiset mun puolesta pitää bussissa jalat levällään. Mielellään minihameen kanssa ;)
[/quote]
Ok, olen muuten satakiloinen viisikymppinen joka ei sheivaa <3
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:27"]Suosittelen naisille, että alatte kapinoimaan miesten leveää haara-asentoa vastaan istumalla leveästi itsekin. Minäkin alan näet kuvaamaan naisten jalkovälejä yleisillä paikoilla ja julkaisen nuo kuvaamani pillut nettisivullani. t. your friendly neighbourhood perv
[/quote]
jep! Siinäpä sitten taistellaan tilasta jonka nämä machot niin mielellään valtaisivat.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:24"]
[/quote]
No sitten ei varmaan tarvitse olla huolissaan liiasta vilauttelusta vaikkei koko hametta edes päälle pukisikaan, saa levittää aika paljon ennen kuin sieltä mitään alkaa näkyä
Ok, olen muuten satakiloinen viisikymppinen joka ei sheivaa <3
[/quote]
miehillä ei saa olla munia?