Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herrajumala tää skumppajäätelö on hyvää! :O

Vierailija
03.05.2014 |

Ajattelin maistaa hieman skeptisenä, ei varmaan mitenkään kummoinen.

Kuorrute olikin perus tummasuklaahöttöä, mutta jestas tää sisältö on hyvää :O Ihanan raikas, aikuismainen maku! Tulee mieleen vähän pommac.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro enempää tai jaa linkkiä.

Vierailija
2/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:57"]Ajattelin maistaa hieman skeptisenä, ei varmaan mitenkään kummoinen.

Kuorrute olikin perus tummasuklaahöttöä, mutta jestas tää sisältö on hyvää :O Ihanan raikas, aikuismainen maku! Tulee mieleen vähän pommac.

[/quote]

Mun mielestä se maistui käyneelle siiderille. Tai käyneelle viinirypälemäskille ja sitähän siinä täytteessä on. Isketty jädeen se mäski, joka jää viinirypäleiden pusertamisesta jäljelle. En tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se Magnum? En ite juuri tykkää jäätelöstä mutta äijän takia sitä ostetaan usein ja uutuudet testaan kyllä, tää oli aivan uskomattoman hyvää!! Söin ne molemmat mun omat (vaikkakin eri päivinä), historiallista!! :D

Vierailija
4/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainostettu uus magnumko??

Vierailija
5/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:01"]Se mainostettu uus magnumko??

[/quote]

No just se.

Vierailija
6/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:57"]Ajattelin maistaa hieman skeptisenä, ei varmaan mitenkään kummoinen.

[/quote]

Mun mielestä se maistui käyneelle siiderille. Tai käyneelle viinirypälemäskille ja sitähän siinä täytteessä on. Isketty jädeen se mäski, joka jää viinirypäleiden pusertamisesta jäljelle. En tykännyt.

[/quote]

Ei se kyllä sampanjalle maistu.

Vierailija
7/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana sampanjasta. Maistui kyllä alkoholille, huonolla tavalla. Ei tule syötyä toista kertaa.

Vierailija
8/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Herra Humala, miten onkin hyvää!

Vierailija
9/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee roskii

Vierailija
10/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien makuun, ei aikuiseen. Sellaiset jotka pitävät limusiidereistä ja halvasta skumpasta, tää on just hyvää.

Vierailija
11/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin jokin aika sitten, eikä se minusta mitenkään erityinen ollut... Kauniin näköinen kyllä.