Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin kehtaa vaihtaa ihonvärisiin sukkahousuihin?

Vierailija
05.04.2014 |

Ei viitsis enää mustia pitää. Katotko pahalla, jos näet mut tuolla kaupungilla trenssi päällä ihonvärisissä sukkahousuissa? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä todellinen ongelma?

Vierailija
2/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:34"]

Onko tämä todellinen ongelma?

[/quote]

Sama tuli mieleen. Etköhän sinä ap aikuisena ihmisenä voi laittaa ihonväriset sukkahousut silloin kun haluat, ei tarvitse miettiä sitä mitä satunnainen ohikulkija sinusta  ajattelee, jos lauantaina 5.4. viipotat niissä kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan läpi vuoden. Ei ole ikinä tullut mieleen että niitä saisi käyttää vain tiettyyn aikaan?

Vierailija
4/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun sääresi ei ole enää itsevalaisevat. (Eli vitivalkoiset.) :p

Vierailija
5/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin laitan tänään ihonväriset sukkikset kun olen menossa valmistujaisiin, mielestäni juhlissa ei pidetä mustia tai muitakaan värillisiä sukkahousuja oli mikä aika vuodesta tahansa. Muuten vaan ulos en ehkä vielä laittaisi, ei sillä etteikö näyttäisi paremmalta, mutta ei niillä vielä tarkene :)

Vierailija
6/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä käyttäisi mustia tms. ohuita sukkahousuja missään. Mutta miksi ne pitäisi olla ihonväriset, onhan niitä hieman tummempiakin myytävänä, joissa sääret on paremman näköiset.

Vierailija
7/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna voit vaihtaa ihonvärisiin ja samaan aikaan voi aloittaa myös valkoisten housujen käytön. Syyskuun alusta lähtien molemmat taas joutavat vaatekaapin perukoille. Vanhan etiketin mukaan kevääseen siirrytään jo Pääsiäisenä, mutta itse noudatan tuota Vappua.