Jouluaatto aamuna viedään kynttilät koko perheen voimin hautausmaalle
Siellä on haudattuna miehen isä ja äiti, mieheni äidin puolelta mummo ja pappa ja mieheni isän puolelta mummo ja pappa. Minun äitiäni muistetaan muille haudattujen hautakivellä. Kurjaa, kun 12v ei ole sukua hengissä.
Kommentit (8)
Että oikein kaikkien voimat siihen tarvitaan.
Meillä on tapana viedä kynttilät myöhään aattoiltana. Hautausmaa on ihanan näköinen, valtavasti kynttilöitä pimeässä jouluyössä.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein kaikkien voimat siihen tarvitaan.
Koko perheen kanssa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi hautausmaa on lähellä. Vain 2km päässä kotoamme.
Muistatte kuitenkin autolla tulla että saadaan se ruuhka aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatte kuitenkin autolla tulla että saadaan se ruuhka aikaiseksi?
Ei siellä silloin aamuisin mitään ruuhkaa ole. Melko pieni hautausmaa.
Me ei viedä. Kun olin lapsi, ei paikkakunnalle ollut haudattu läheistä sukua. Sittemmin on esim. isovanhemmat, mutta kun ei tullut tavaksi lapsena, ei ole ollut tapana nyt oman perheenkään kanssa. Sitäpaitsi aatto on niin kiireinen muutenkin, niin miten siellä haudoilla ehtii edes rauhoittumaan...
Vierailija kirjoitti:
Me ei viedä. Kun olin lapsi, ei paikkakunnalle ollut haudattu läheistä sukua. Sittemmin on esim. isovanhemmat, mutta kun ei tullut tavaksi lapsena, ei ole ollut tapana nyt oman perheenkään kanssa. Sitäpaitsi aatto on niin kiireinen muutenkin, niin miten siellä haudoilla ehtii edes rauhoittumaan...
Meillä ei ole mitään kiirettä, kun kolmisin vietämme joulua eli mies, minä ja lapsi. ap