Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki S-ryhmän automaattikassoja suunnitteleville

Vierailija
13.12.2020 |

S-ryhmän automaattikassoissa on ärsyttävän agressiivinen ja vihaisen käskevä ”ohjeääni”. Hyvin nopeasti jos vähänkään hidastelee, tulee koneelta vihaisen kuulloinen ”LAITA TUOTE PAKKAUSTASOLLE” käsky ja muutenkin niiden toimintalogiikka on ärsyttävän ”kireä” verrattuna esim K-ryhmän automaattikassoihin, joiden toiminta pehmeämpää. Sen verran alkoi S-ryhmän kassat ärsyttämään että vaihdoin K-ryhmän asiakkaaksi kokonaan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta ottaa vastaan käskyjä koneelta, niin onhan siinä noita perinteisiä kassoja vieressä.

Perinteiset kassat ja niiden jonot ei kiinnosta. Käytän aina automaattikassoja. Vaihto K-ryhmään teki kauppa-asioinnista miellyttävämpää. Ei tarvitse kuunnella käskytystä.

Vierailija
42/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajat. Ei ole häirinnyt automaatin puhe ja olen muutenkin ripeä kassoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänensävyllä on merkitystä. Olisi mukava lähteä kaupasta(kin) hyvällä mielellä. 

Vierailija
44/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli käydä testaamassa tätä äsken S-marketissa. Olihan se itsepalvelukassa vähän äkäisen kuullonen.

Vierailija
45/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole S-ryhmän automaattikassaan vielä törmännyt, mutta K-kaupassa kyllä, tosin vain kerran olen käyttänyt koska on pitkä lista tuotteita, joita ei voi sillä maksaa. Miksi se siiderin osto on mahdotonta automaattikassalla? En käsitä.

Juoppo-Suomessa siihen on erittäin hyvä syy.

Työpaikan lähellä olevassa S-Marketissa on pettyneitä työmiehiä, jotka eivät saa aamukaljojaan.

Urmas?

Vierailija
46/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-ryhmän automaattikassat on muuten hiljaisia, ei niillä ole kokoaikaista tarvetta ”kouluttaa” asiakasta. Ruutuun tulee vain ilmoitus ”Pyydä myyjä paikalle” jos jotain tarvetta, kuten esim. kuittaamaan alkoholituotteet,

Tää on totta. Tajusin, kun mietin miksi en ole Cittareissa tähän törmännyt. Ja miksi ärsyynnyin tuosta S-ryhmän automaattikassan tylyttävästä koulutusäänestä.

Vierailija
47/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen äänen saa pois!!!!

Äänenvoimakkuus-näppäin sulkee äänen.

Tsemppiä kaikille avuttomille ja jaxuhalit.

Mun lähi S-marketissa tuosta äänenvoimakkuus näppäimestä se vaan koventaa sitä ääntä ja vasta toisella painalluksella se hiljenee. Sammuttais ees yhdellä painalluksella sen äänen, mut kun ei, ei kun kovenee vaan. Tää on varmaan jostain säädöistä kiinni, koska olen asioinut myös sellaisissa S-marketeissa, joissa se ääni on jo lähtökohtaisesti hieman hiljaisempi ja se myös hiljenee jo ensimmäisestä painalluksesta.

Kävinpä tänään testaamassa S-marketin tällaista kassaa ja kolme kertaa piti painaa nappia, ennen kuin laitteen sai äänettömälle. Oli siis aluksi äänet päällä, ja kun painoin, niin ääni meni kovemmaksi. Kun painoin toisen kerran, äänenvoimakkuus nousi vielä, ja kun kolmannen kerran painoin, niin meni mykäksi. Siinä ajassa olisin jo ehtinyt hoitaa ostokseni ja lähteä.

Vierailija
48/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ärsyttävä värkki on

Vierailija
49/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinulla ei ole S-etukorttia, paina ei S-etukorttia näppäintä!!!"

Vierailija
50/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän automaattikassoista. Henkilökunta saa edes hetken hengähtää eivätkä jonot veny.

Painan maksa-näppäintä vasta siinä vaiheessa, kun kortit ovat kädessäni. Laitan bonuskortin jälkeen heti maksukortin, niin vältyn kiljunnalta. :D

Kohta ne hengittää niin pitkään ja loppuu kassatyöt kun koneet valtaa alan. Ei muuta kuin käytätte itspalvelukassaa niin saavat hengähtää loppuelämän.

Vierailija
51/52 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin S-ryhmän koneilla tulee aina jotain, myyjää tarvitaan lähes aina. K- ryhmän koneilla ei ikinä.

Viimeeksi oli vielä ihan paras kun punanen lamppu sytty ja kassa tuli siihen kiukkuisesti kysymään, että no mikä täällä nyt tuli. V*tustako minä tiedän, toivottavaa olisi ettei asiakkaan tarvitsisi hoitaa itse, jos kerran kone huutaa henkilökuntaa paikalle.

Vierailija
52/52 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmälle vaan parannusehdotuksena tämä ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä