Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti sivustoista asiaa

Vierailija
03.05.2014 |

Voiko sieltä löytää oikeasti varteenotettavia kumppaniehdokkaita ja mikä on paras sivusto? Tiedän muutaman naisen joilla tapaaminen johti lopulta avioliittoon ja yhteisen perheen perustamiseen,mutta silti...olen ennakkoluuloinen jostain syystä. Iänikuinen sinkkuilu ottaa pattiin enkä pidä baarielämästä.Kokemuksia,kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä baarielämässä mättää? Ihan samoja ihmisiä sielläkin on ja ei tarvitse juoda kannat kattoon, ei ne muutkaan juo.

Vierailija
2/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei juo vai? Pelkkiä känniääliöitä jotka pyrkii iholle. YÖK!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa paikoissa käyt? Minä käyn Hesan keskustan mestoissa ja känniääliöt voi kiertää, ethän kuitenkaan halua sellaista mieheksesi...kai...ja mennä sellaisten luo, jotka pysyvät tolpillaan. Baareissa on paljon miehiä, jotka osaavat juoda kohtuullisesti. Sinulla taitaa olla tapana odottaa, että mies tulee luoksesi. Tuo ei kannata, kulutat vaan hurjasti aikaa. Valitse itse mies ja yllätyt, lupaan sen.

Vierailija
4/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa baarit ja siirry tanssilavoille, niissä käy moni mies ihan selvinpäin.

Mutta baareihin ja tanssilavoille meno vie rahaa, nettisurffailu on halvempaa.

Vierailija
5/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun en käy baareissa, inhoan niitä! Siksi varmaan olenkin ikisinkku, eipä miehet kotoa hae ketään. Harvoin kun käyn noin kerran vuodessa, ahdistun siitä juomisesta ja vonkaamisesta mitä miesten puolelta seuraa. En ole edes minkäänäköinen joten varmaan ne epätoivoisimmat yrittää saada edes jonkun. Myönnän, itsetuntoni on huono ja olen ruma joten ei minua kukaan koskaan tule huolimaankaan.

Vierailija
6/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi, että koet baarielämän noin. Oletko ajatellut sitä, että sinun ei tarvitse jäädä siihen känniääliön puristeltavaksi vaan voit ITSE VALITA se kenen kanssa juttelet. Et varmaan, jos kerrot että sinulla on huono itsetunto, silloinhan ei tarvitse muuta kuin möllistellä ja odottaa että joku tulee..=(   mitään muuta ei tarvitse tehdä kun sanoo että mulla on huono itsetunto: et voi vaatia mua menemään ja juttelemaan jonkun kanssa. Plaah.

Vierailija
7/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tapaat viisi samantasoista ehdokasta (jos haluat) samassa ajassa kun olet yhden nettideitin kanssa kahvilla.  Mutta joo, huono itsetunto, ei voi mennä juttelemaan.

Vierailija
8/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolla itsetunnolla varusteltulle baari on paras ja helpoin tapa tavata ihmisiä. Alkoholia kohtuudella ja ei kun jutskaamaan.

Vierailija
9/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt vaikka suomi24 sivustolle. Ihan ok miehiä olen sieltä tavannut, mutten kuitenkaan sitä omaa kultaa.

Vierailija
10/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile eliittikumppania ja tule tänne kertomaan millaisia miehiä tapasit.

Vierailija
11/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku miespuolinen kertoa mielipiteensä? Oletko rekisteröitynyt jollekin deittisivustolle?

Vierailija
12/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi baarista väkisin etsiä jos ei sitä koe omaksi jutukseen. 

Normaali ihminen viettää muutenkin suurimman osan ajastaan ihan jossain muualla kuin baarissa. Miksi siis treffiseura pitäisi löytää sinä muutamana tuntina mikä siellä baarissa vietetään? Ei kovin loogista IMO. 

Vierailija
13/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
14/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt Suomi24- ja Seuraa jokaiselle- sivustolta ja molemmissa samanlaisia miehiä eli ollaan linjoilla ja ensin joku viesti ja sitten ei kuulu mitään. Joidenkin kanssa vaihdettu kuva ja joidenkin kanssa tavattukin. Epäilen, että kompastuskiva on lapseni eli miehet ei halua sitoutua naiseen, jolla 3 lasta ikähaarukka 10v-19v ja 2 lasta harrastaa vielä aktiivisesti kiekkoa.

Baaritutuissa sama juttu, paljon kiinnostusta ja ehkä nähty pari kertaa ja sitten kiinnostus loppuu.

Olenkin tullut siihen tulokseen, etten itsekään ota enää ketään vakavasti, vaan nautin hetkistä silloin kun huvittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan