Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi musta tuntuu että täällä kirjoittelee nykyään teinit?

Vierailija
03.05.2014 |

Ei ole enää sitä aikuista vertaistukea mitä vuosia ollut. Siis ainahan av:n jutuista osa on mennyt alta kaikkien rimojen, mutta nyt pelkkä vilkaisu otsikoihin masentaa todella. Puheenaiheet pyörii todella lapsellisella, tai siis sanotaan hyvin nuoria henkilöitä koskettavalla tasolla. 

Onko täällä porukka vaihtunut ja teinit omineet palstan vai olenko minä vanhentunut nopeammin kuin muut av mammat kun ei vaan jaksa kiinnostaa muotibloggarin viimeisimmät juorut ym.  teiniaiheet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua

Vierailija
22/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:46"]En tajua[/quote]

Et niin koska olet se 45v perheenäiti jolla on kiire rynnätä ovesta ulkona käynnissä odottavaan vw touraniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ajaa moottoriellä vasentaa kaistaa hitaampaa kuin oikealla ajavat, kuka puhuu aina kännykkään vaikka muutenkin on ongelmia hallita autoa, kuka ei koskaan pysähdy suojatien eteen?

No kaikkien suosikki keski-ikäinen nainen tietysti. En tosin usko uuden sukupolven olevan yhtä vajaaälyisiä.

Vierailija
24/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineissä ei ole mitään vikaa. On ihan luonnollista, että siinä iässä kiinnostaa enemmän ulkonäkö, julkkisten tekemiset ym. pinnallisemmat aiheet. 

Mutta nykyteinien fiksuutta tai ei-fiksuuttahan tämä ketju ei siis koskenut. 

Ap

Vierailija
25/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo Tourania, mulla on vain Polo... :D Sitä paitsi minä kyllä availen ovia toisille. :D

Kokemukseni mukaan paria vuotta päälle parikymppiset ovat niitä kaikkein itsekkäimpiä. Ehkä hekin sitten oppivat, kun pääsevät tähän ikään.

Vierailija
26/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ongelma on ainakin se, että nykyään suurin osa kirjoituksista tuntuu olevan provoja tai vitsejä. Joitakin sinänsä mielekiintoisia keskusteluja ei jaksa edes avata, kun jo otsiskosta huomaa sen olevan provo. En sitten tiedä, kirjotteleeko niitä enemmän nuoremmat vai vanhemmat.

Vierailija
27/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. En ole vielä neljääkymmentä mutta tunnen itseni todella vanhaksi kun ei kerta kaikkiaan jaksa yhtään kiinnostaa jonkun Pipsan kuulumiset tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan